• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
MamaMy - майстор
Тази схема напълно обяснява нещата при автобуса. При него връзката маса купе двигател е доста тънка тъй като тока на стартера не минава от там. До стартера си ходят два отделни дебели кабела + и - 24 волта. Това означава, че почти целия ток минава през дебелия + от генератора към акумулаторите. Единственото спасение е откачане на акумулаторите. Дори не съм сигурен ключ масата дали ще помогне. Тя не прекъсва масата на всички консуматори. Остават някой вериги под напрежение. :?
ivanovbg - майстор
fox_vt написа:
...
Факта че си изкарвам част от заплатата от такива многознаещи заварчици говори сам по себе си. :wink: А и никой не казва че е задължително гърменето при 100% от заварките. И 0,001% стига.А има и толкова други повреди при неправилно заваряване, че акумулатора се явява най малкия проблем. :lol:
koveslav - майстор
И аз искам да им благодаря на заварчиците,често хората ни посещават веднага след като са били при тях!
kuger - майстор
Ми, то още в старите книги си пише, че при заварки се откача минуса на акумулатора, и масата на електрожена се слага възможно най-близо до заварката, ама кой да чете :?
fox_vt - майстор
Ей ама като глутница вълци се хвърлихте :lol: аз на колата откачам клемата при заваряване заради електрониката най вече.А и никой не обясни защо му е на тока да минава през генератора плочката с диодите и акумулатора след като може да мине през значително по краткия път през заварявания детайл който ще е на 20-30 санта.kuger правилно ви е светнал че масата се хваща максимално близко ама нали тия смотани заварчици дето ви пращат клиенти ще хванат масата за ауспуха а ще заваряват предната броня :-D И също никой не каза какво ще стане ако масата се разхлаби или изобщо откачи от купето :wink:
kuger - майстор
fox_vt написа:
Ей ама като глутница вълци се хвърлихте :lol: аз на колата откачам клемата при заваряване заради електрониката най вече.А и никой не обясни защо му е на тока да минава през генератора плочката с диодите и акумулатора след като може да мине през значително по краткия път през заварявания детайл който ще е на 20-30 санта.kuger правилно ви е светнал че масата се хваща максимално близко ама нали тия смотани заварчици дето ви пращат клиенти ще хванат масата за ауспуха а ще заваряват предната броня :-D И също никой не каза какво ще стане ако масата се разхлаби или изобщо откачи от купето :wink:
Ако е масата на електрожена е ясно. Ако е някоя маса по автомобила, повервайте ми, много са, тогава последиците са непредвидими. Тока има гадния навик да си избира най-краткия, и с най-малко съпротивление път. Но, не значи, че няма да се "разходи" и по други вериги! От където може да мине, ще мине!
Та, спазвайте си старите завети да ви е мирна главата :)
todortv - майстор
fox_vt написа:
.....А и никой не обясни защо му е на тока да минава през генератора плочката с диодите и акумулатора след като може да мине през значително по краткия път .....
Каква е гаранцията, че масата е добре хваната към корпус....
Приеми го така: Напрежение има, когато има разлика в потенциалите, а когато има и товар протича ток.
Тока ще протече по най-ниското съпротивление,,,,, :-D
Ти можеш ли да предположиш най-краткият път?
ge6aaaa3 - специалист
todortv написа:
fox_vt написа:
.....А и никой не обясни защо му е на тока да минава през генератора плочката с диодите и акумулатора след като може да мине през значително по краткия път .....
Каква е гаранцията, че масата е добре хваната към корпус....
Приеми го така: Напрежение има, когато има разлика в потенциалите, а когато има и товар протича ток.
Тока ще протече по най-ниското съпротивление,,,,, :-D
Ти можеш ли да предположиш най-краткият път?
Ако масата не прави контакт, ток няма да протече...
fox_vt - майстор
Това се мъча от няколко мнения да кажа ама не ме разбират,затова беше и вметката за гумените колелета и металните на влаковете.А за най късия път както казах кугер го написа -масата максимално близо обикновенно на единия от двата заварявани детайла.Както и да е случаите на които са били свидетели колегите ясно говорят че гърмежа на акумулатора е причинен от интервенцията със електрожен или телоподаващо.И да най краткия път е най краткия по просто от това няма на къде :razz: няма глупав ток който да предпочете заобиколен път ако прекия е свободен :lol:
hidrazin - майстор
Да но не винаги заварчиците слагат масата максимално близо до заварявания детайл нито пък винаги прекия път е свободен. :lol: Неведоми са пътищата на тоците в една кола! :shock:
Так че за да нямате после нечовешко главоболие - откачайте си акумулатора и мозъка на колата, преди заварки по нея.
:partyman:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Акумулатор на късо" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: