Маслото оказва ли влияние на центробежния регулатор в мотора, да не би да иска по-гъсто масълце, щото като е съвсем студен няма проблем и като загрее почва да променя оборотите. Пробвах с ръка да задържа лоста но гадта доста се съпротивлява.
Според мен проблема може да идва от:
Неоригинален или задръстен възд. филтър. Тия елементарни карбуратори нямат добра компенсация и зависят в не малка степен от състоянието на филтъра.
Разстроен карбуратор. Прекалено бедна или богата смес. По-често е бедна. Опитай да дърпаш плавно смукача, като започне да мени оборотите, да видим какъв ще е ефекта.
На лостовата система за оборотите трябва да имаш Няколко положения за закачане на пружините. Там е доста "тънка" работата и обикновено става от лошо по-лошо. но не пречи да опиташ.
Успех!