Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
pipilica - майстор
Маслото оказва ли влияние на центробежния регулатор в мотора, да не би да иска по-гъсто масълце, щото като е съвсем студен няма проблем и като загрее почва да променя оборотите. Пробвах с ръка да задържа лоста но гадта доста се съпротивлява.
ben84 - специалист
Според мен проблема може да идва от:
Неоригинален или задръстен възд. филтър. Тия елементарни карбуратори нямат добра компенсация и зависят в не малка степен от състоянието на филтъра.
Разстроен карбуратор. Прекалено бедна или богата смес. По-често е бедна. Опитай да дърпаш плавно смукача, като започне да мени оборотите, да видим какъв ще е ефекта.
На лостовата система за оборотите трябва да имаш Няколко положения за закачане на пружините. Там е доста "тънка" работата и обикновено става от лошо по-лошо. но не пречи да опиташ.
Успех!
pipilica - майстор
Ще го мъча тия дни, е как задръстен той не е работил и 2 часа общо. Филтъра е нов има го на снимка, 150 кубика моторетка. Смукача плавно не може или има или няма такива са условията.
ben84 - специалист
Ок Вместо смукач опитай плавно да ограничаваш притока на въздух към карбуратора. Тоя опит би дал някаква отправна точка. Мисля си, че проблема е в сместа. По-конкретно, че обеднява. Щото ако се преобогатяваше, то когато се "самоизфорсира" двигателя щеше да изпушва, което не споменаваш като ефект.

Точно така се държи фрезата ми, като задръсти горивня жигльор и не и достига горивото.
pipilica - майстор
Никой нищо не каза за маслото, между другото на колко часа се сменя маслото на нов мотор. И кво се слага 15W40 става ли?
iivanov - майстор
Двигателите с въздушно охлаждане работят на малко по-висока температура. Маслото е SAE 30.Сменя се първия път на 5 м/ч, а след това на всеки 100.
pipilica - майстор
Значи пробвах да притварям въздуха файда йок, пробвах и махнах филтъра работи добре. Пробвах да въртя единствения винт с пружина на карбуратора май не работи много. Като изпадне в пулсации и хвана лоста на регулатора и го задържа в работни обороти и го пусна леко продължава да работи добре известно време и пак почва. Май ще разглобя карбуратора да видя какво има вътре.
Ебаси оргиналното менте.
ZMeyGorianin - майстор
Недей да ровиш много по карбуратор и настройки, че съвсем ще се развинти! :lol: Мен ме съмнява, че този Волт регулатор прави номера-не може да задържи напрежението постоянно след натоварване.
pipilica - майстор
Мен ако питаш изобщо не работи автоматичното регулиране на напрежението, щото волтовете си играят с оборотите, като бъзикам лоста на газта напрежението пада до 180 волта преди да угасне и стига до към 300 волта на по-високи обороти. Явно ще трябва да пригаждам реле от автомобилен генератор поне лампите да не мигат.
Колко ли хора са се видяли в чудо с тия генератори, ама за толко пари пак е нещо. Свалих капака на клапаните, майко мила, бедна ви е фантазията как е направено, пружините некви меки с един пръст натискам потъва 2 сантима, повдигачите като пирон не ги мерих но са към 4-5 мм, кобилиците некви ламарини сгънати и се клатят доста на всякъде.
pansim - майстор
Хахахааххаха...добро описание.
Радвай се че още работи...или пък се радвай че още не си му включил товар, който евентуално ще се повреди заради калпавия генератор
И тук при нас някои хора се подлъгаха с тези евтини генератори - сега мълчат :)
Ама не ме слушаха - като видят евтино и се забравят - е сега един от тях си купи качествен генератор - та плати два пъти. :lol:

Тема "Доработка на Китайски генератор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: