• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
fox_vt - майстор
Няколко милисекунди колко да устискат,е ако си сложил АП 63 А става по другояче,а че човечето трябва да е босо стъпило в локва със потопен в нея кабел за земно или нула това вече е съвсем друг филм.Или върви разправяй на тъпата птичка че е кацнала на далекопровод 220kV да се махне че може да я удари тока :rolleyes:
thinkpad - майстор
ivanovbg написа:
Акото цапа и мирише :wink: И не бъркай желанията с даденостите
Ама необходимият, за да те убие, ток е малък. Заземяването изисква съпротивление към земя - минимално. На това се базира неговата защитна функция и фактът, че дори и да попадне под напрежение корпуса на машината:
а/ Ще изключи предпазител
б/ Токът ще се изведе към Земя, а не през човека, пипнал корпуса.
fox_vt написа:
Няколко милисекунди колко да устискат,е ако си сложил АП 63 А става по другояче...
На кабелните жила доста по-голям ток им е нужен, за да не устискат, отколкото изолацията им. Медта се топи при по-висока температура от PVC изолацията.
ben84 - специалист
Заваряваме греди на Москвича на бащата, акумулатора е изключен, масата на електрожена е възможно най-близо /имам представа от токове/...
След това сменяхме крушки на фарове, стопове, мигачи, габарити, крушки на табло. Абе всичко що е крушка.
Вервайте ми, немам идея как и от къде са протекли тия токове :?


Втоя ред на мисли, големи оптимисти има тука. Особено за коли наблъскани с електроника.
fox_vt - майстор
Бен нали знаеш че крушките минават през ключ как ги правите тия работи Нз.Ако ставаше така то при заварки трябва да се откачи компа, таблото всички контролери абс аларма и т н всички крушки и тем подобни.Скоро заварявах тръбата на ауспуха и откачих само плюса като по прост, при положение че трябва минуса да се откача.
ben84 - специалист
Човече, нали това казвам, че нямам обяснение за тая случка.
Ако искаш приеми го, че се праа на интересен и лъжа на поразия :partyman:
lov - майстор
При телоподаващите вероятноста да стане такъв гаф е много по малка защото напреженията там са по ниски. Аз дори много пъти не откачам нищо на разни таралясници. Но с електрожен да не казвам на 100% белите са станали колкото и да внимаваш къде ще хванеш масата.
DundyTheCroc - майстор
На старата кола ми бяха правили заварки при закачен акумулатор, после отивам да я вземам и няма палене. Признаха си какво са направили и си викам минимум комп ще сменям. За мое щастие беше изгорял главния 80А предпазител, след смяната му никакви ядове. Откачането е задължително, останалото е Божа работа :)
ge6aaaa3 - специалист
romanpm написа:
ge6aaaa3 : Ако крушката е със съпротивление 0 ома, а кабелите са с достатъчно голямо сечение, за да устискат, да, нищо няма да му стане на човека...
:lol: Въпроса е колко време е УСТИСКАНЕТО ...
Айде и ти, и Иванов да си прочетете учебниците по физика! Срам ме е да го кажа на хора, които са сигурно два пъти по-възрастни от мен, но явно някой трябва...
Тока търси най-прекия път. За да започне да обикаля, прекия път трябва да му идва "тесен". При достатъчно дебел проводник към земя, няма никакво значение в кой край ще се хване човечето, защото падът на напрежение между краищата на проводника ще е много малък. За да премине опасен за човечето ток, падът трябва да е над 60V. Освен, ако проводникът не обикаля селото, няма как да има такъв пад без да се стопи.
Фарадеевия кафез май също си няма и представа, че акото цапало и миришело...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Акумулатор на късо" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: