Май пак ме е подгонил каръка. Вентилаторчето даде фира та замина едно охладено пиле и малко мръвки.
Иначе май ще се получи защото по пътя в колата по пътя имах и разлика около 24 градуса при температура на въздуха 36. Мерих и изходящия въздух от охлаждането с 6 градуса беше по висока. Иначе температурната разлика като че ли не се увеличи след като минах на мрежово захранване и чантата я оставих по на хладно. Но оставих нещата за другия ден вечерта а тогава белята вече беше станала. До там беше прегряла че термозащитата на дето е сложена на студената страна изключила по температура. Елемента май е оцелял и работи. И нещо друго май почна да ме притеснява е това импулсно захранване. Пише че има защита по температура и като че ли като позагрее изходното му напрежение пада. Утре ще го отворя да поогледнам схемно как е изпълнено и дали е така.
Давай те акъл какви вентилатори да диря с достатъчен дебит.

Иначе май ще се получи защото по пътя в колата по пътя имах и разлика около 24 градуса при температура на въздуха 36. Мерих и изходящия въздух от охлаждането с 6 градуса беше по висока. Иначе температурната разлика като че ли не се увеличи след като минах на мрежово захранване и чантата я оставих по на хладно. Но оставих нещата за другия ден вечерта а тогава белята вече беше станала. До там беше прегряла че термозащитата на дето е сложена на студената страна изключила по температура. Елемента май е оцелял и работи. И нещо друго май почна да ме притеснява е това импулсно захранване. Пише че има защита по температура и като че ли като позагрее изходното му напрежение пада. Утре ще го отворя да поогледнам схемно как е изпълнено и дали е така.
Давай те акъл какви вентилатори да диря с достатъчен дебит.