Налягане в изпускателния колектор и съм го написал с г вместо к. Бекпрешър е правописа. По принцип в началото ще усещаш че колата е по мудна до към 1800 оборота, а после свикваш

Всички имаме коли, нали ?
ivanovbg
- майстор
44 мнения в "Дали да махна катализатора"
hidrazin
- майстор
- Мнения: 25808
Gnus написа:Май ще изпълня идеята на хидразина да отвъртя ламбда сондата ...Това е най-бързия начин и най-безболезнения. Другия е да се измерва налагането преди и след катализатора. И разбира се визуално ако има възможност. Като го свалиш и погледнеш през него. По принцип това за запушването е рядка работа. Не че не става ама един катализатор има вътрешна площ колкото един стадион.
fox_vt
- майстор
- Мнения: 3640
Ти вътрешната площ я остави,тя не играе в дебита а във катализационните процеси.Като ти се запушат порите отпред ако ще и два стадиона и 5 голфигрища да имаш отзад все тая.
А колегата с бекпрешъра
Едно е да изчислиш двигател да работи с един картоф в ауспуха друго е със цяла торба картофи
Трябва да приемете едно-катализатора е в най добро здраве само и единствено когато излиза от завода,след това става и ще става по зле и по зле.И не си мислете че със тапа в задника се бяга по бързо,не случайно се слагат ауспохови тръби с по голямо фи и се правят двигатели със повече изпускателни клапани ама това е друга тема 
hidrazin
- майстор
- Мнения: 25808
fox_vt написа:...след това става и ще става по зле и по зле....Това въобще не е вярно. При определен пробег или лоши горива катализатора просто спира да "катализира".
Между другото "задънен" катализатор може да се възстанови и да си работи кат пич и кат нов. Ама това е друга тема. И колегата lov го спомена по-назад в темата.
Chefo77
- майстор
- Мнения: 11305
hidrazin написа:Е тук вече сгрешиfox_vt написа:...след това става и ще става по зле и по зле....Това въобще не е вярно. При определен пробег или лоши горива катализатора просто спира да "катализира".Умира си, но в никакъв случай не затруднява изпускането на отработените газове.
Запушен катализатор пречи на изходящите газове и образно казано, колата спира да върви. Многократно споделено.
hidrazin
- майстор
- Мнения: 25808
Това не е вярно. Ако двигателя е читав и горивата свестни, пробега му може да е доста по-голям. Колко? Ще каже газ анализаторът. Останалото е гадаене по карти Таро.
И пак да си кажа - задънен и не работещ катализатор са две съвсем отделни неща. Много има писано за това как работи катализаторът и как престава да бачка. Който иска да прочете.
P.S. А споделянето не е като доказването или като установен факт. То е нещо като "Една жена казала ...".
ivanovbg
- майстор
- Мнения: 5269
Катализатора се поврежда по няколко причини:
1. Стопява се една част - не работещ цилиндър и сместа гори в него - при новите компа след като разпознае кой е неработещия цилиндър му спира горивото.
2. Пука/чупи се или от механичен удар или при преминаване на дълбока локва с добре загрял катализатор - затова на новите коли слагат дебел втори кожух.
3. Запушват се от маслото което гори мотора.
При всички случаи колата има намалена мощност във високите натоварвания в зависимост от степента на запушване.
Извода е ,че поддръжката е важна за здравето на катализатора.
Още не съм установил не работещ катализатор от старост.

1. Стопява се една част - не работещ цилиндър и сместа гори в него - при новите компа след като разпознае кой е неработещия цилиндър му спира горивото.
2. Пука/чупи се или от механичен удар или при преминаване на дълбока локва с добре загрял катализатор - затова на новите коли слагат дебел втори кожух.
3. Запушват се от маслото което гори мотора.
При всички случаи колата има намалена мощност във високите натоварвания в зависимост от степента на запушване.
Извода е ,че поддръжката е важна за здравето на катализатора.
Още не съм установил не работещ катализатор от старост.
Тема "Дали да махна катализатора" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!
