Налягане в изпускателния колектор и съм го написал с г вместо к. Бекпрешър е правописа. По принцип в началото ще усещаш че колата е по мудна до към 1800 оборота, а после свикваш



Gnus написа:Май ще изпълня идеята на хидразина да отвъртя ламбда сондата ...Това е най-бързия начин и най-безболезнения. Другия е да се измерва налагането преди и след катализатора. И разбира се визуално ако има възможност. Като го свалиш и погледнеш през него. По принцип това за запушването е рядка работа. Не че не става ама един катализатор има вътрешна площ колкото един стадион.
fox_vt написа:...след това става и ще става по зле и по зле....Това въобще не е вярно. При определен пробег или лоши горива катализатора просто спира да "катализира".
hidrazin написа:Е тук вече сгрешиfox_vt написа:...след това става и ще става по зле и по зле....Това въобще не е вярно. При определен пробег или лоши горива катализатора просто спира да "катализира".Умира си, но в никакъв случай не затруднява изпускането на отработените газове.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: