• 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 17
Всички имаме коли, нали ?
thinkpad - майстор
schuldiner написа:
Мен какво ме предупредиха за газовото като я купувах:
2.Горивната смес трябва да се настройва при необходимост. Това се случва заради променящи се параметри и гориво.
3.То каквото и да зареждаш, каквото и да си купиш - няма гаранция, че ще е еднакво от 2 различни места. Няма гаранция, че ще е еднакво дори от едно и също място през времето.
4.Моята кола си ми вдига над 160 на газ. Нормално, не я карам с толкова. Карам я с не повече от 100-140км/ч. Купил съм си с по-голям двигател, но все още не се е превърнала в ниско летящ самолет.
За 1 не съм компетентен. 2 съм го правил. 3 е глупост. 4 е въпрос на вкус.
На по-висока температура се работи с газ, та може и да има нещо вярно в 1. За сметка на това тя щади друго неща.
ditronix - специалист
Да, така е, проверка на клапаните на 10-15 К километра, а аз добавям-особено лятото-смяна на въздушен филтър на 5 000 километра! А, да, за да е по-нисък разхода- задължително пълнене на бутилката догоре! Доказано е в практиката!
DundyTheCroc - майстор
От личен опит съм стигнал до извода, че проблемите с газта са или заради некадърни майстори, или заради скапаната ни газ. На предишната кола подкарах безпроблемно на газ едва на четвъртото ходене след монтажа, и то след като шефа на "Фобос" лично се повози с мен и ми настрои колата в движение. Проблемите след това бяха само от задръстени филтри, веднъж мизерията стигна дори инжекторната рейка. Ако ще слагам газ в бъдеще, на сегашната кола нямам намерение, ще си монтирам и настроя всичко заедно с едно аверче, в сервиз само ще я узаконя. Иначе във връзка с писаното по-горе съм виждал как на бензиностанцията спира BMW M5 Е60 (или F10, не им знам много моделите), шефчето, дето се вози отива да пие кафе, а шофьора зарежда газчица :-D
gogo7777 - майстор
Тук, в тази тема, се акцентира на АГУ
На двете Тойоти съм слагал АГУ и нямам забележки.....нито върви по-малко, нито вдига разхода, нито пречи на двигателя. Пали ОТ РАЗ при минус 30 градуса НА ГАЗ :idea: .
ditronix - специалист
Ай ся..... На мотора не пречи, но върви по-малко и вдига разхода! Пали от раз на газ на -30! И така ли трябва да е???? Да си говорим за реалните и истински неща! Няма как да е нормално да пали на втечнена фракция! То ако беше така нямаше да има изпарители, нали? А на -30 ще запали на газ само ако е загрят мотора. Иначе не е нормало! Не че е абсолютно невъзможно. Абсолютно ненормално е! Темата отиде съвсем в на майната си :? Ама колко му е.....
ivanovbg - майстор
Колега, не са малко газовите които пръскат директно втечнената газ и работят спокойно при скандинавски студове. Виали имат също такава разработка. Пропана кипи при -42 С при атмосферно налягане, така че при -30С спокойно си влиза под формата на газ. Или ти си мислиш , че бензина е газ винаги а? :lol: :lol: :lol: Ще ти кажа под секрет, че всички автомобили са замислени за течно гориво още когато са били изобретени :wink:
Ако колата е с обикновена газова няма проблем да пали при -30С, само веднага трябва да тръгнеш и да не спираш поне километър.
nikolovvd - майстор
ivanovbg написа:
Пропана кипи при -42 С при атмосферно налягане, така че при -30С спокойно си влиза под формата на газ.
А като го натисне буталото на 8-9 Атмосфери при колко градуса кипи?
А може би остава по стените на цилиндъра като роса?
След като Бутана кипи при -0.5 градуса, при колко кипи Пропан-Бутана?
Chefo77 - майстор
thinkpad написа:
gogo7777 написа:
...
Тук, в тази тема, се акцентира на АГУ. Останалото се появи само поради бензин-хейтърите.
Не позна. Останалото се появи заради неадекватните приказки на някакви псевдоразбирачи (някакЪВ псевдоразбирач) на тема антидизел. Никой не мрази бенз. :wink:
ivanovbg - майстор
nikolovvd написа:
ivanovbg написа:
Пропана кипи при -42 С при атмосферно налягане, така че при -30С спокойно си влиза под формата на газ.
А като го натисне буталото на 8-9 Атмосфери при колко градуса кипи?
А може би остава по стените на цилиндъра като роса?
След като Бутана кипи при -0.5 градуса, при колко кипи Пропан-Бутана?
:lol: :lol: :lol:
Първо, при свиването на въздуха от буталото се качва температурата. С колко - ми почети!
Второ, бензина остава като роса и въпреки това си пали при -30С. Затова студения старт при бензиновите двигатели ги износва повече от дизеловите. Защо - почети и помисли :wink: При газта не е от значение защото няма как да се зароси :)
Трето, има разлика между лятна и зимна газ. Отношението е 70/30 % и е в полза на пропана зимата или в полза на бутана лятото. Сам си направи сметка при 70% сухи дърва в печката, има ли значение какви са останалите? То хората са си казали: Покрай сухото и сУровото гори! :wink:
Имай в предвид, че това се прави не заради запалването на сместа, а за да се поддържа достатъчно високо налягането в бутилката за да може газта да стига до изпарителя. Все пак нямаш помпа като при бензина. Другото е, че пропана е по ниско калоричен и зимата се вдига малко разхода на газ в сравнение за лятото.
ditronix - специалист
ivanovbg написа:
Колега, не са малко газовите които пръскат директно втечнената газ и работят спокойно при скандинавски студове. Виали имат също такава разработка. Пропана кипи при -42 С при атмосферно налягане, така че при -30С спокойно си влиза под формата на газ. Или ти си мислиш , че бензина е газ винаги а? :lol: :lol: :lol: Ще ти кажа под секрет, че всички автомобили са замислени за течно гориво още когато са били изобретени :wink:
Ако колата е с обикновена газова няма проблем да пали при -30С, само веднага трябва да тръгнеш и да не спираш поне километър.
Напротив, все още са много малко тия газови уредби, защото са много скъпи. Те са предвидени да работят с течна фаза, там горивото се впръсква с помпа под налагане- е това са газовите инжекционни системи, а не газовите уредби за инжекционни двигатели, които ние сме кръстили "газов инжекцион"! Истиските инжекционни системи НЯМАТ изпарител! Е там е разликата. Сега кой кога кипи и да ми приказвате че на -30 градуса в мотора влизал изпарен пропан-бутан- не съм на 5 годинки :-D Някой виждал ли е пълна газова бутилка със свален ниворегулатор?Аз съм виждал- пропан бутанът вътре се поклаща като водичка и само леееекичко намирисва. Паленето директно на газ в студено време може да доведе до куп неприятности! Аз не бих го правил, но всеки сам прави своя избор. Карах кола на газ повече от 20 години и съм видял какво ли не.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 17

Тема "Защо няма отстъпка от данък за автомобили с АГУ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: