• 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 17
Всички имаме коли, нали ?
ivanovbg - майстор
ditronix написа:
...газовите уредби за инжекционни двигатели, които ние сме кръстили "газов инжекцион"!...
:lol: :lol: :lol:
Инжектор, това е механичен или механично електрически разпръсквател на течности или газове. Така че изводите, според твоите знания за газовия инжекцион, са напълно грешни.
Помпата се слага за да може газта при инжектора да е винаги в течна фаза. Тя е скъпото в тази система - около 600- 800 евро с бутилката. Помпите за газ са малко по специални, защото в тях също кипва газта и ... Правих си експерименти без помпа, но се оказа , че газта кипва в инжектора и той започва да впръсква газова фаза, която е твърде малко за работата на двигателя. Тогава и аз много неща не знаех и си мислех че ще замръзва инжектора, но не би, хем беше зимно време преди 7-8 годинки.
ditronix написа:
Сега кой кога кипи и да ми приказвате че на -30 градуса в мотора влизал изпарен пропан-бутан- не съм на 5 годинки :-D
Това което трябва да имаш в предвид е, че че масата на въздуха в цилиндъра е около 300милиграма, а на впръснатия пропанбутан е около 20милиграма. Реши задачата - с колко ще спадне температурата на сместа, ако първоначалната е -30С, и ще ти стане ясно дали е течна или изпарена, а недей да предполагаш.
ditronix написа:
Аз съм виждал- пропан бутанът вътре се поклаща като водичка и само леееекичко намирисва.

Мерил ли си температурата на тази "водичка" в отворената бутилка? Еми премери я пък тогава приказвай. Ако искаш прежали някой пръст и го топни вътре за секунда :lol: :lol: :lol:
gogo7777 - майстор
Паленето директно на газ в студено време може да доведе до куп неприятности
Какви неприятности.....освен да дръпна комшията с дизела други неприятности няма. А неговата S-класа е лачена.
Ама вие с нафтата верно сте секта. Псевдо ли или не все тая е. И аз не съм на 5 годинки, та поразбирам някои работи. Ходете вижте с какъв данък се облагат катраниците в Швейцария или в Норвегия примерно, после ми носете вода от кладенците :lol: . Като запишете глупости та край нямат. Със 108 коня НА ГАЗ ще направя смешен ВСЕКИ МОДЕРЕН ДИЗЕЛ на всякакъв терен. За екологията си трайте Гуглето е лош съветник :-D
Последна промяна от gogo7777 на пон ное 24, 2014 2:08 pm, променено общо 1 път.
pansim - майстор
Здравейте.
Доста неща се изписаха, къде по темата, къде съвсем настрани...та и аз да кажа скромното си мнение :)

На автомобилите с АГУ отстъпка няма и не трябва да има. Поне не от данъка в този си вид. Той не е еко а съвсем друг. Написано е в темата
Спорове бензин срещу дизел срещу газ винаги е имало и ще има. Всеки сам да си преценява минусите и плюсовете.
Имал съм френски дизелак и бях много доволен от него!!! Нисък разход, добро вървене, Абсолютно безпроблемно палене зимата. Евтини консумативи. Елементарен за обслужване!
Е, вече съм с бензин на газ :)
Защо:
Новите дизели са доста различни от старите като подръжка и цени, изисквания към качество на горивото, което в голяма степен обезмисля икономията от гориво. Може би само ако колата е нова, но пък там цената за придобиването и не е за всеки - за съжаление.
Автомобили на газ съм имал два броя - никакви проблеми при грамотно монтирана уредба!
Приказките от 1001 нощ за смяна на 5000км на филтър, само ме развеселяват :)
Да, на газ колата е малко по-мудна но повтарям МАЛКО!
Разхода при нормално движение 90км/ч е 8-9 на 100. Автомобила е Ситроен Ксантия 1.8 16 клапана, 110 магарета под капака. Двигателя е в ОТЛИЧНО здраве и по мое желание е закачан газ анализатор - ми наистина е по-екологична. Факт!
И накрая - няма идеален вариант. Всеки според разбиранията си.
ivanovbg - майстор
Да цитирам един приятел:
Газта е за готвене, нафтата за топлене, а бензина е за каране. Бензин в кръвта :supz:
nikolovvd - майстор
gogo7777 написа:
Със 108 коня НА ГАЗ ще направя смешен ВСЕКИ МОДЕРЕН ДИЗЕЛ на всякакъв терен.
Достойно за раздела - "Бисери"!
Един дизел 1.8 литра, 140 коня и към 250 Nm въртящ момент, ще го изгубиш от поглед още на първия светофар.
gogo7777 - майстор
Един дизел 1.8 литра, 140 коня и към 250 Nm въртящ момент, ще го изгубиш от поглед още на първия светофар.
Историята помни и по-тежки случаи. Бая кинти съм изкарал от такива ентусиасти, последния пресен спомен ми е от един Кайен /не помня дали беше дизел/ и оправданието за изключвателя, а пък Тойотката такива екстри няма :lol:
nikolovvd - майстор
Кайена го остави. Той докато подкара тия 2.5 тона ще си се прибрал и седнал пред салатката.
От друга страна заради престижа много хора си купуват Кайен, Q7, Х5/6 и т.н., но от най-слабата модификация, щото ония дето са с многото коне много ги бие у джоба цената. Къде са 150, а къде 450 хилядарки за нов джиБ, а да не говорим, че повечето купени ІІ-ра употреба, са с разпадащо се турбо.
Говоря за нормални автомобили до 1.4 тона.
gogo7777 - майстор
Говоря за нормални автомобили до 1.4 тона.
И с такива съм си играл :)
Ето ти един бисер........само Тойота може да бие Тойота :lol:
pansim - майстор
Мдааа...Тойота
А сега всички дизелджии да проверят колко струва комплект дюзи за "великия" дизел D4D :)
И съединителя може да погледнат колко струва :)
gogo7777 - майстор
Аз съм пристрастен към тая марка. Не ми вервайте много :lol:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 17

Тема "Защо няма отстъпка от данък за автомобили с АГУ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: