ditronix написа:...газовите уредби за инжекционни двигатели, които ние сме кръстили "газов инжекцион"!...



Инжектор, това е механичен или механично електрически разпръсквател на течности или газове. Така че изводите, според твоите знания за газовия инжекцион, са напълно грешни.
Помпата се слага за да може газта при инжектора да е винаги в течна фаза. Тя е скъпото в тази система - около 600- 800 евро с бутилката. Помпите за газ са малко по специални, защото в тях също кипва газта и ... Правих си експерименти без помпа, но се оказа , че газта кипва в инжектора и той започва да впръсква газова фаза, която е твърде малко за работата на двигателя. Тогава и аз много неща не знаех и си мислех че ще замръзва инжектора, но не би, хем беше зимно време преди 7-8 годинки.
ditronix написа:Сега кой кога кипи и да ми приказвате че на -30 градуса в мотора влизал изпарен пропан-бутан- не съм на 5 годинкиТова което трябва да имаш в предвид е, че че масата на въздуха в цилиндъра е около 300милиграма, а на впръснатия пропанбутан е около 20милиграма. Реши задачата - с колко ще спадне температурата на сместа, ако първоначалната е -30С, и ще ти стане ясно дали е течна или изпарена, а недей да предполагаш.
ditronix написа:Аз съм виждал- пропан бутанът вътре се поклаща като водичка и само леееекичко намирисва.
Мерил ли си температурата на тази "водичка" в отворената бутилка? Еми премери я пък тогава приказвай. Ако искаш прежали някой пръст и го топни вътре за секунда


