От де да почна???? Иванов, ти си първи. По ред- това, дето философстваш за помпата за течна фракция и какво ставало ако я няма изобщо не оборва онова, което съм писал- има газови уредби с изпарител , препоръчвани за двигатели с едноточково или многоточково впръскване на горивото (наричани все още газов инжекцион), има и газоинжекторни системи БЕЗ изпарител- с директно впръскване на втечнен газ в двигателя! Това НЕ СА мои изводи. Не съм специалист нито по двигатели, нито по горивни системи. Карал съм обаче две коли на газ плюс още едно КЛИО на жена ми. На два пъти се случи изпарителя да остане без подгрев- веднъж заради пробит маркуч за антифриза и веднъж заради запушен изпарител. Знаеш ли само за минутка какво става с изпарителя? Става на буца лед! И колата започва да хълцука, а секунди по-късно гасне. След това палене няма- свещите са мокри! Трябва да се извадят и да се изсушат, цилиндрите да се вентилират. Сметките с градусите и милилитрите не мога да ги маправя- не са ми ясни. Но съм ял попарата на втечнения прпан-бутан вкаран в двигателя. Третата ти реплика пък е изплюта без абсолютно никаква връзка с това, което съм написал! Да те е карал някой да си завираш пръста или каквото и да е в бутилката? Струва ми се че се заяждаш. Демонстрация на знания или отвореност? Де да знам.....
Гого, много ми е интересно да ти видя газелака как изпъва дизел.Еле пък на всякакъв терен. Вероятно имаш пред вид дизел, който е ЗАГАСЕН
Пансим, за смяната на въздушния филтър на пет хиляди километра - това не е измислено от мен. Но ми бе обяснено защо. Пропан бутанът е високооктаново гориво и правилния процес на изгарянето му е силно зависим от достатъчното ( точното) количество въздух в горивната смес. Замърсения въздушен филтър естествено намалява количеството въздух, следователно влошава горивния процес. Закаченият газоанализатор към колата ти може само да отчете количеството отделен СО2. Останалата част от Менделеевата таблица, която се бълва от всеки един автомобилняма как да бъде хваната, или поне не може да се хване с един газоанализатор. Трвърдите частици ИЗОБЩО не могат да уловят с такъв прибор- те могат само да го съсипят. Случайно 5-6 години съм поддържал газоанализатори в Соди Девня
Последния пост на Гого няма да го коментирам. Аз имах следния случай: Прибирам се от Варна с ТРАБИ-то- първата кола, която съм карал и около летището гледам пред мен един звяр. Звяр от сой и класа- МакЛарън! Онемях! Настигнах го, караше човекът- англичанин с около 60-65 километра в час. Повлачих се отзаде му, разгледах колицата подробно и реших да го издухам. Изквича ТРАБИ-то и за около половин минута вече бях стотина метра пред Ларън-а
И докато се нарадвам на върховното си постижение,изведнъж нещо ме залюля, замалко да ме прати в мантинелата- докато се осъзная, видях далеч напред една точка да се стапя в далечината. Вероятно е бил Мак Ларъна- зад мен го нямаше. Даже спрях и изчаках няколко минути, белким ме настигне, ама явно той е умрял от срам и се беше скрил някъде.... Ей такива работи. Осрахме още една тема, добре я одрискахме. Качествено. Нали сме майстори....
Гого, много ми е интересно да ти видя газелака как изпъва дизел.Еле пък на всякакъв терен. Вероятно имаш пред вид дизел, който е ЗАГАСЕН

Пансим, за смяната на въздушния филтър на пет хиляди километра - това не е измислено от мен. Но ми бе обяснено защо. Пропан бутанът е високооктаново гориво и правилния процес на изгарянето му е силно зависим от достатъчното ( точното) количество въздух в горивната смес. Замърсения въздушен филтър естествено намалява количеството въздух, следователно влошава горивния процес. Закаченият газоанализатор към колата ти може само да отчете количеството отделен СО2. Останалата част от Менделеевата таблица, която се бълва от всеки един автомобилняма как да бъде хваната, или поне не може да се хване с един газоанализатор. Трвърдите частици ИЗОБЩО не могат да уловят с такъв прибор- те могат само да го съсипят. Случайно 5-6 години съм поддържал газоанализатори в Соди Девня

Последния пост на Гого няма да го коментирам. Аз имах следния случай: Прибирам се от Варна с ТРАБИ-то- първата кола, която съм карал и около летището гледам пред мен един звяр. Звяр от сой и класа- МакЛарън! Онемях! Настигнах го, караше човекът- англичанин с около 60-65 километра в час. Повлачих се отзаде му, разгледах колицата подробно и реших да го издухам. Изквича ТРАБИ-то и за около половин минута вече бях стотина метра пред Ларън-а


