Притеснява ме факта, че няколко пъти съм бил свидетел на лоша връзка при подобно кербоване, по точно при колите - клемите на акумулатора.

Винаги има възможност някоя връзка да се издъни. Основната причина е некачествена работа и след това лошо изпълнена или лоши материали.
Сега пък ми кажи че никоя спайка никога не се е дънила. И ще е лъжа щото съм виждал много такива.
И точно пък при клемите за акумулатора - как да я направят там връзката? Със спайка ли?
При колите всичко е унифицирано до n-та степен. Там няма кой да си позволи една връзка да зависи от човешкия фактор.
Понякога се случват и издънки. Например пословичните табла за релетата на Форд Ескорт. И аз имам бели косми от едно такова.
Обикновено при сглобката на колите част от възлите се произвеждат от други фирми доставчици.
Предполагам така е и с тези кабели. Например близо до мен в един завод произвеждат инсталации за Фолксваген.
Е сега кажи ми как да си купя такава марка кола и да съм сигурен че няма дами изчезнат тоците насред пътя.
Особено пък ако дадената инсталация е правена от някоя кака с която съм бил на кръчма предната вечер.

