• 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 28
Всички имаме коли, нали ?
thinkpad - майстор
kr1100 написа:
Аз нямам проблем със двигателя ми 2л.
Не бе, аз те питам освен личните ти предпочитания има ли технически дефекти самият двигател? Казваш. че 1.8 моно не става, сега казваш че 2.0 инжекция не става. Кой става? Какво общо има компютъра с по-високият разход? Аз нямам обикновена газова, имам газов инжекцион. Проблеми с празният ход какво ще рече? Въртящ момент при високи обороти? Ами това да дизел? Какво ще рече "чупи/купи нова кола"?
Иначе има проблем, когато върви с АГУ и се изразява в това, че ако много бавно и плавно подавам газ и е в диапазона до 1600-1800 оборота гледам как по едно време оборотите падат и после пак се вдигат. При по-рязка газ си се вдигат нормално. Ако в този диапазон изведнъж пусна педала на газта, оборотите падат под 800 за секунда, колата се опитва да гасне и после пак се вдигат. Това само на газ и си мисля, че е въпрос на регулиране.
п.п И ти какво караш?
kalpev написа:
Японска. Примерно, "Тойота".
А за японските каква е гаранцията, че частите или поддръжката няма да ми излязат през носа? Не настръхвам, наздраве. Просто търся нещо по-популярно и лесно за поддръжка, уж по-идиотоустойчиво. Май не съм случил. Ако не можех да чета схеми щях да си направя кабелите през крив макарон. Това не е нито лесно за поддръжка, нито идиотоустойчиво. Надявам се поне да е безпроблемна като цяло. Иначе ще й вдигна мерника и или ще купя Форд Мондео или Лада 7-ца.
Свикнал съм на колите да се возя и да ги използвам, не да ги кърпя. Нямам намерение да ставам роб.
ZEDYCUS - майстор
Стив погледни в форума на VW за 1.9тд, стария пасат ми беше с този двигател и почина от най голямата им болка, шпонката на ангренажното колело. Прегледай вмимателно, иначе бях много доволен от двигателя. :partyman:
stiv1961 - майстор
ZEDYCUS написа:
Стив погледни в форума на VW за 1.9тд, стария пасат ми беше с този двигател и почина от най голямата им болка, шпонката на ангренажното колело. Прегледай вмимателно, иначе бях много доволен от двигателя. :partyman:
Мдааа, вярно е. Племенника е сменил двигателя именно поради тази причина. Както си е карал се разхвърчали ремъци, колелета и пр. Сегашния мАтор е от друго катастрофирало венто.
kr1100 - майстор
thinkpad написа:
kr1100 написа:
Аз нямам проблем със двигателя ми 2л.
Не бе, аз те питам освен личните ти предпочитания има ли технически дефекти самият двигател? Казваш. че 1.8 моно не става, сега казваш че 2.0 инжекция не става. Кой става? Какво общо има компютъра с по-високият разход? Аз нямам обикновена газова, имам газов инжекцион. Проблеми с празният ход какво ще рече? Въртящ момент при високи обороти? Какво ще рече "чупи/купи нова кола"?
Tинки -писател ; Тинки не е читател !
Писах,че ААМ моно не е добър, с ниска компресия за газ. Отделно хем гори много -хем не върви. Много често се срещат именно при Венто.
2л -2Е - много стара концепция на инжекция с 4 едновременно пръскащи дюзи/Digifant /- оттам и разхода.Проблем му е дебитомера.Особено при гърмеж от ГУ. Като цяло е дълговечен двигател, с голям ресурс. Проблема му е, че макс.въртящ момент е изместен при по-високи обороти, оттам и разхода е по-голям.
Поради тази причина го модернизират с АDY a малко по-късно с AGG /Simos/.AGG то има макс. въртящ момент още на 2600 об./мин.
Най-голямото различие м.у 2Е и другите 2 в блока е наличието на датчик за положението на 1-ви цилиндър, който не може да се монтира на 2Е.
-Карам АDY с модифициран фабрично софт за ванове.
-чупи/купи - означава ,че за кола дето струва 1000-1500лв макс да дадеш 1000 лв за ремонт е безмисленно.
Последна промяна от kr1100(стар) на чет яну 15, 2015 10:41 am, променено общо 1 път.
thinkpad - майстор
kr1100 написа:
Tинки -писател ; Тинки не е читател !
KR, аз съм и читател, но не ти разбрах много от предното мнение. Зашифровано беше. Иначе - обикновено газово нямам, така че не ме бърка какво ставало, като гърмяло обикновеното. :) За въртящият момент - то се усеща че ако тръгнеш без много газ е малко мудна, но аз обикновено карам до немного повече от 3000оборота.
А то хубаво кола за 1500 не си струва да дадеш 1000 за ремонт, но като вземеш друга за 1000 няма да бъде много по-хубава от първата. И не знаеш там пък още какви проблеми ще намериш. Аз като купувах колата ел.стъклата си работеха. Явно е било на късмет. Шибидаха си работеше и работи, аз просто не го ползвам.
Да те питам, освен че казваш, че не върви има ли други проблеми с чупене на 1.8 двигател? Защото от много време се чудя - дали ако не бях взел 1.8, хем щеше да се впише в до 100к.с данък, хем да е доста по-добре от малолитражка.
kr1100 - майстор
Пак четеш през пръсти. ААМ 1,8 -75 к.с. забрави -гори и невърви / моно/
АВS 1,8 - 90 к.с. моно - да добъре , с по-малък данък,търпи ГУ
П.П. На ЕГН то на твоята кола е нормално това с проводниците.
Шибидаха ти ръчен ли е или с електромотор. Тези с ел.мотора трошат ляв водач
Andri01 - майстор
Прав си. Вече на 2 шибидака се троши левия водач и никой не може да ми каже защо! колата е "Голф 3". Счупването става на едно и също място,по един и същи начин! Питах в сервиза -и те го знаят този проблем но и те нямат обяснение :?
Chefo77 - майстор
kr1100 написа:
Пак четеш през пръсти. ААМ 1,8 -75 к.с. забрави -гори и невърви / моно/
АВS 1,8 - 90 к.с. моно - да добъре , с по-малък данък,търпи ГУ
П.П. На ЕГН то на твоята кола е нормално това с проводниците.
Шибидаха ти ръчен ли е или с електромотор. Тези с ел.мотора трошат ляв водач
Абе мълча си, трая си, пък се успокоих :)
Отвсякъде чувам, че 1.8 моно е железен мотор, преживял 3 поколения на Пасат и база за още 3, тук от теб чета, че е пълен ташак ... пък ти си говорел за 75 коня :) :)
thinkpad - майстор
kr1100 написа:
Шибидаха ти ръчен ли е или с електромотор. Тези с ел.мотора трошат ляв водач
Електрически ми е шибидаха. И от къде да знам коя модификация/двигател имаш предвид точно? Чак като уточни - разбрах.
Между другото вече смених всички проводници. Другата врата стана много по-бързо, след като придобих малко опит. И така премахнах буксите, че да мога да гледам кой кабел точно с кой е бил, без да ми е нужна схемата.
kr1100 - майстор
Chefo77 написа:
:Отвсякъде чувам, че 1.8 моно е железен мотор, преживял 3 поколения на Пасат и база за още 3,
Кои 3 поколения? Признавам само ABS i ADZ двигателите.
След 1996 краянямат нищо общо, съвсем различни блокове и глави.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 28

Тема "Побърква ме на VW ел-а!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: