Къде е разположен сензора на електронния термометър. Сензорите на стрелковия термометър и на термостатичния регулатор на помпата, един до друг ли са.
								
															
																															
																								
															Най - вълнуващия въпрос зимно време.
		
		
		
		
		
	
		
		
			 
		
	
		fbr 
	
				- майстор			
				
				43 мнения в "''АТМОС''-да поправим скапания БАЙ-ПАС"
		
		
			 
		
	
		genzlat 
	
				- специалист			
				
				
- Мнения: 103
fbr написа:Къде е разположен сензора на електронния термометър. Сензорите на стрелковия термометър и на термостатичния регулатор на помпата, един до друг ли са.Сензора на елтермометъра е точно на входа на котела, другите два сензора са един до друг на изхода на котела в заводско гнездо!
Не съм на ти с точните науки, но интуативно мисля, че колегата Energyx, го е казал правилно!
ПП, по-горе за размера на вентила, не бях сигурен какво означава щампата, затова и нарочно съм я снимал, инак изглежда доста скопен !
		
		
			 
		
	
		genzlat 
	
				- специалист			
				
				
- Мнения: 103
Приготвил съм няколко картинки-схеми на трипътни вентили, по които да изберем този дето ще пасне най -добре. Първата е с вентил ""ESBE"VTC511,koйто ми легна на сърцето / не и на джоба,ама/, по инструкция за АТМОСА  препоръчват "ESBE" VTC510, aма такъв не намирам засега!
Също съм Обозначил евентуално преустройство на РС и ако този ХЕРЦ работи все още коректно,ще замина на бойлера, като той не е с първи приоритет, затова съм обозначил на студената вода, когато достигне 60*С !
								
																	Също съм Обозначил евентуално преустройство на РС и ако този ХЕРЦ работи все още коректно,ще замина на бойлера, като той не е с първи приоритет, затова съм обозначил на студената вода, когато достигне 60*С !
Прикачен файл
СХЕМА С ЕСБЕ -2.JPG (71.93 KиБ) Видяна 2342 пъти
		
		
			 
		
	
		Energyx 
	
				- специалист			
				
				
- Мнения: 233
510, 511 -същата работа, единият мисля е просто по-старо производство. 110 С е  макс. работна температура, а не на затваряне. При 50 С почва да отваря единия контур и да притваря другия. Не прекалявай с филтрите-този преди горещата вода на трипътния е излишен. Сложи крана за обслужване между котела и помпата, а не между помпата и трипътния. Не, че е единственото правилно решение.
								
															
																															
																								
															
		
		
			 
		
	
		genzlat 
	
				- специалист			
				
				
- Мнения: 103
така де, ама единия го дават да отваря на 50*С, другия на 60*С, тези десет градуса разлика може да се окажат фатални за правилната работа на котела в моя случай! Боря се нокти и зъби за всеки градус  при разпалването му. Филтрите са презапасяване, не е задължително, просто питам. На практика такова разположение на елементите в байпаса не е най- доброто.С най малко
преправяне ще стане ако, помпата е зад трипътния, да бута, вместо да смуче от него но не знам дали е правилно!
								
															
																															
																								
															преправяне ще стане ако, помпата е зад трипътния, да бута, вместо да смуче от него но не знам дали е правилно!
		
		
			 
		
	
		fbr 
	
				- майстор			
				
				
- Мнения: 3608
Е добре де, щом мислиш  че ниското хидравлично съпротивление  на системата ти е проблем за първоначално разпалване в момента, защо за проба временно не го вдигнеш с притварянето на крана на студената вода преди филтъра ( на първата схема) и да видиш дали от там ти идват проблемите и тогава да правиш инвестиции.
								
															
																															
																								
															
		
		
			 
		
	
		genzlat 
	
				- специалист			
				
				
- Мнения: 103
Мисля си, че не ми трябва по-бързо тръгване/50*С/, а обратното, по-бавно, но по -устойчиво!
fbr, на първата схема пише: при такава разлика..........,това не съм
правил, защото ми е трудно движението, особено свиване ниско долу при входа на котела. Превърна се в практика спирането на консуматорите от колекторните кранове- водата остава да циркулира само щтранговете, които са около 25метра, и щом котел а достигне до точка на завиране-веднага се пуска един консуматор и така поред се продължава, ставаме двама оператори, един в мазето при котела, един на етажа при колекторите.......
ПП след включването на всеки следващ радиатор от колектора, котела умира- всичко това, понякога отнема 5/6 часа
								
															
																																	fbr, на първата схема пише: при такава разлика..........,това не съм
правил, защото ми е трудно движението, особено свиване ниско долу при входа на котела. Превърна се в практика спирането на консуматорите от колекторните кранове- водата остава да циркулира само щтранговете, които са около 25метра, и щом котел а достигне до точка на завиране-веднага се пуска един консуматор и така поред се продължава, ставаме двама оператори, един в мазето при котела, един на етажа при колекторите.......
ПП след включването на всеки следващ радиатор от колектора, котела умира- всичко това, понякога отнема 5/6 часа
										Последна промяна от genzlat на ср фев 11, 2015 3:05 pm, променено общо 1 път.
																			
															
																								
															Тема "''АТМОС''-да поправим скапания БАЙ-ПАС" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!