• 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
kozl - майстор
schuldiner написа:
Леле мале. А аз си мислех, че не разбирам от коли...
И аз така мисля, ама тука много разбирачи се сбрали.
Andri01 написа:
При загасен двигател/ изключен ключ на запалването/ генератора не зарежда!Просто се спира първоначалното подаване на "+" към него ! Ако си на скорост,волана не става по тежък-помпата се върти от коляновия вал,чрез трапецовиден ремък!
Като твърдите факти поне пишете за марка и модел, защото не всички коли са еднакво устроени. Пример тойота корола няма хидравлика на волана. Усилването става с електро механизъм. На някои генератори е спестен "+" от контактния ключ. Техните реле регулатори са постоянно захранени от акумулатора.
Съвременните коли не са предвидени за такъв режим на ползване - спускане с изключено захранване. То почити всичко се управлява с електроника, а тя изключена. Не съм пробвал и нямам намерение - АБС дали ще работи без контакт. Те колите вече са като компютрите. Като остане без софтуер и е една купчина "железо".
montoya - майстор
Добре де, нали не мислите, че производителя на колата не е помислил ако се скапе някой такъв елемент колата да остане управляема или хоп както си караш умира един датчик или се къса кабел на умрелото електро-хидравлично управление и директно се блъскаш в следващия стълб или изправяш първия завой. Умира му помпата която е на ток, но това НЕ блокира волана в настоящото положение, просто става по твърд при по ниска скорост и на място. Все още има коли без хидравлика по пътищата, качете се в една и вижте на място колко трудно се върти волана и как става по лесно това в движение или се качете малко на ЗиЛ 157 да му въртите геврека :-D
Същото е и с ABS-а на спирачките, отказва помпата, спирачките си работят, но като на москвич осмак примерно с попрецакано или пробито серво, трябва си як крак за натискане но спирачките си работят.
Разбира се НЕ агитирам никой да си гаси колата при спускане, но продължавам да твърдя, че върти ли се двигателя т.е без да изключвате от скорост всичко си е наред
schuldiner - майстор
kozl написа:
И аз така мисля, ама тука много разбирачи се сбрали.
Ъхъ, някои сега откриват чудесата моторна спирачка, палене на скорост, спускане по инерция...
Щях да предложа на всеки, който твърди, че щом на работещ двигател разходомерът показва нула значи наистина е нула, да подиша от ауспуха, ама щеше да е много брутално. Затова нищо не съм казал. Само "леле мале".
nv952 - майстор
schuldiner написа:
палене на скорост,
:-D тва нещо не го бях чувал докато еднин приятел не си остави колата за да ида да ги прибера от слънчев бряг (щот пият като смокове )
Е ...кво да правя съгласих се....ще вземат я да се убият я да блъснат някой и него да утрепят.
Заминаха и ми оставиха тойотата 2010 мисля че е произведена на паркинга пред нас.И стана 4 и нещо сутринта та тия малоумници са сетеха да се обадят и аз става влизъм и нормално изк. от скорост натискам съединителя и пили.....дъ ама НЕ!Кви ли неща не пробвах ....мислех че е от тва щот не съм сложил колана (първо паля и по си го слагам по принцип) ама пак неще ....и след 10 мин опити най накрая вече като я вкл на скорост запали. :prayer:
ArturDent - Почти Безобиден
Andri01 написа:
... Ако си на скорост,волана не става по тежък-помпата се върти от коляновия вал,чрез трапецовиден ремък!
Да уточним: На твоята кола..., но не на всички.
Напоследък се слагат доста електрически.
kozl - майстор
montoya написа:
Същото е и с ABS-а на спирачките, отказва помпата, спирачките си работят
:shock: Това за коя кола се отнася? Тия дето познавам, като откаже помпата АБС-а е без значение, спирачки няма. На някои по-модерни коли и на ръчна не можеш да разчиташ, защото е с бутон и електронно управление.
montoya написа:
но като на москвич осмак примерно с попрецакано или пробито серво, трябва си як крак за натискане но спирачките си работят.
Понеже моите родители имаха 408, който и аз съм подкарвал, та знам, че няма как да се прецака нещо което фабрично го няма. Също имах и жигула 1200 см3 без серво на спирачките.
montoya написа:
Разбира се НЕ агитирам никой да си гаси колата при спускане, но продължавам да твърдя, че върти ли се двигателя т.е без да изключвате от скорост всичко си е наред
какво значи наред ако не ти работят екстрите на колата. Това ли е наред :roll:
kozl - майстор
schuldiner написа:
Щях да предложа на всеки, който твърди, че щом на работещ двигател разходомерът показва нула значи наистина е нула, да подиша от ауспуха, ама щеше да е много брутално.
Който иска да се убеди, трябва да провери дали постъпват ел.импулси в дюзите. Ако няма импулси, значи няма впръскване на гориво. Изключвам двигателите, при които вкарването на горивото не е свързано с ел.управление, там подобна проверка не се получава.
schuldiner - майстор
Ами вече не знам какво да кажа, само дето не мога да спра да се хиля...
nv952 написа:
тойотата 2010 мисля че е произведена на паркинга пред нас.
А на съвременните електрически горивни помпи, не знам какво им е съвременно. На едно вехто ивеко все му падаше акумулатора от сдухан алтернатор. Решава бивш колега да ходи в Бургас, слага зареден акумулатор от своя бус и ... звъни някъде от Бяла (70 км) - "колата угасна". Ми ше угасне бе, пън смотан, нали караш на къси и ти черпят директно от батерията, а помпата също иска ток? Иначе професионален шофьор с 25 години стаж...
Аз не се учудвам, че хората са глуповати, щото тоя същият беше звънял да пита дали задължително с биодизел се зареждат колите. А той тъпакът спрял на бензиностанция ЕКО и вика "ми то всичкото им гориво е био, нали пише еко".
Както казах, мислех, че по принцип АЗ не разбирам и поне от тоя форум не очаквах крайни прояви, ама махвам с ръка и повече за коли не ща да чета тука.
Тани - модератор
ArturDent написа:
montoya написа:
... не пипаш педала на газта, оборотите са над 1200-1300, в двигателя НЕ влиза гориво, разходомера показва 0.0
Да бе, да не влиза...
Я изгаси колата и на скорост се спусни по същия баир... май ще има разлика.

Или ако любител на екстремното, по наклона натискаш съединителя, изгасяш двигателя и пускаш съединителя.
После се молиш колата ти да не дизел, щото ще излетиш през джама.

Принудителния празен ход без разход на гориво го има само в дебелите книги.
Артъре, знаеш че те уважавам и целта на включването не е за заяждане! Няма обаче как да не се включа, при положение, че заблуждаваш останалите(неумишлено разбира се!!!). Моля те, още на първия по-голям наклон, на който спускаш на скорост без да се налага да подаваш газ, просто завърти ключа и изключи от контакт без да правиш нищо друго. Гарантирам ти, че ако спътника ти си затвори очите, дори няма да разбере кога си го направил, да не говорим да се хвърлите на стъклото! Моля те, сподели резултата от експеримента. Всичко останало е празни приказки и мерене на...

Компютрите мерят дебит/време и измерват с голяма точност изразходеното гориво в литри, а после преизчисляват:
-спрямо текущата скорост и дават моментен разход
-спрямо изминатото разстояние и дават разход на 100км
-спрямо наличното гориво в резервоара и разхода на 100км дават прогнозния оставащ пробег с наличното гориво

Ако искате да проверите дали се подава гориво при ППХ , на някой баир следете изразходеното гориво , а не моментен разход Разбира се това може да стане на дооста дълъг баир. Все пак теста с изключване от контакт на Артър ще е показателен! Ако няма разлика в спирачното действие на двигателя, значи няма подаване на гориво!
crez - майстор
Моя има опция за проверка на литрите гориво в резервуара. Що се касае за разхода по инерция изключена от скорост,разходомера ми показва 0,2-0,3 л/100, при включена 5 скорост показва "0". Защо е така, нека се изкажат спецовете, аз съм пас.
Последна промяна от crez на чет фев 12, 2015 12:33 pm, променено общо 1 път.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: