schuldiner написа:Леле мале. А аз си мислех, че не разбирам от коли...И аз така мисля, ама тука много разбирачи се сбрали.
Andri01 написа:При загасен двигател/ изключен ключ на запалването/ генератора не зарежда!Просто се спира първоначалното подаване на "+" към него ! Ако си на скорост,волана не става по тежък-помпата се върти от коляновия вал,чрез трапецовиден ремък!Като твърдите факти поне пишете за марка и модел, защото не всички коли са еднакво устроени. Пример тойота корола няма хидравлика на волана. Усилването става с електро механизъм. На някои генератори е спестен "+" от контактния ключ. Техните реле регулатори са постоянно захранени от акумулатора.
Съвременните коли не са предвидени за такъв режим на ползване - спускане с изключено захранване. То почити всичко се управлява с електроника, а тя изключена. Не съм пробвал и нямам намерение - АБС дали ще работи без контакт. Те колите вече са като компютрите. Като остане без софтуер и е една купчина "железо".
 
 

 Това за коя кола се отнася? Тия дето познавам, като откаже помпата АБС-а е без значение, спирачки няма. На някои по-модерни коли и на ръчна не можеш да разчиташ, защото е с бутон и електронно управление.
 Това за коя кола се отнася? Тия дето познавам, като откаже помпата АБС-а е без значение, спирачки няма. На някои по-модерни коли и на ръчна не можеш да разчиташ, защото е с бутон и електронно управление.
