• 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 166
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
kozl - майстор
Гледам в старите кооперации на някои от ЧЕЗ им подновили ел.таблата. На някои нови заземителни колове им забивали, на други към гръмотводната са се вързали :?
Junak - майстор
kozl написа:
... на други към гръмотводната са се вързали :?
Допустимо е обединението. Само да се молят да не ги тресне гръм :)
kozl - майстор
А молбите помагат ли и на кой да са молАт, че язи пущих молба една и де ли в земното на ЧЕЗ ли потъна, а покрива на трафопоста натрошен си остана, ама чудим им се до кога :?
chuklev - специалист
Привет колеги

така изпълнена защита на болер ще работи ли коректно /правилно/ ДТЗ-то.

Прикачен файл

Без име.png
Без име.png (6.32 KиБ) Видяна 2003 пъти
bobko - специалист
Ще работи.Вкъщи е така,при двупроводна инсталация решението да имаш ДТЗ монтажа е по този начин.Недостатък е ако ти прекъсне нулата преди ДТЗ.Тогава става интересно :)
kozl - майстор
Е да , но тогава и бойлера няма да работи, та поне ще е ясно, че има неизправност.
bobko - специалист
kozl написа:
Е да , но тогава и бойлера няма да работи, та поне ще е ясно, че има неизправност.
Така де...няма да работи.А при тази схема като прекъсне нулата преди ДТЗ и бойлерът е включен по корпуса какво очакваш да има според теб? :)
chuklev - специалист
bobko написа:
Ще работи.Вкъщи е така,при двупроводна инсталация решението да имаш ДТЗ монтажа е по този начин.Недостатък е ако ти прекъсне нулата преди ДТЗ.Тогава става интересно :)

То ако се прекъсне нулата на двупроводна с или без ДТЗ винаги ще е интересно но с ДТЗ сигурността е по добра.:)
PCL82 - майстор
Ще работи за всички дефекти след ДТЗ. Прекъсване на комбинираната защитна и работна нула преди ДТЗ не може да бъде регистрирано от ДТЗ, както и без нея. Така, че полза от нея има.
Схемата е вярна като принцип, но не е правилен начина на разделяне на нулата в обща клема на ДТЗ. Задължително е да има две отделни клеми, като първата е защитната а втората работната. Комбинираната нула се заголва по-дълга и се прекарва непрекъсната и през двете. Така която и от двете връзки да се разхлаби няма да настъпи офазяване.
chuklev - специалист
PCL82 написа:
Ще работи за всички дефекти след ДТЗ. Прекъсване на комбинираната защитна и работна нула преди ДТЗ не може да бъде регистрирано от ДТЗ, както и без нея. Така, че полза от нея има.
Схемата е вярна като принцип, но не е правилен начина на разделяне на нулата в обща клема на ДТЗ. Задължително е да има две отделни клеми, като първата е защитната а втората работната. Комбинираната нула се заголва по-дълга и се прекарва непрекъсната и през двете. Така която и от двете връзки да се разхлаби няма да настъпи офазяване.
Как се изпълнява нагледно това със заголване на по голяма част от нулата и прекарване непрекъсната през клема ? тука колега не ми стана много много ясно изпълнението :)
Ако си правил и си снимал качи снимка ако ли не поправи нулата на моята схема.
Смятам,че монтажа на ДТЗ в двупроводна система и правилната работа и правилното изпълняване на монтажа касае доста от читателите тъй като доста по голяма част все още са с двупроводна система.
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 166

Тема "Дефектно токова защита" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: