Гледам в старите кооперации на някои от ЧЕЗ им подновили ел.таблата. На някои нови заземителни колове им забивали, на други към гръмотводната са се вързали 

bobko написа:Ще работи.Вкъщи е така,при двупроводна инсталация решението да имаш ДТЗ монтажа е по този начин.Недостатък е ако ти прекъсне нулата преди ДТЗ.Тогава става интересно
PCL82 написа:Ще работи за всички дефекти след ДТЗ. Прекъсване на комбинираната защитна и работна нула преди ДТЗ не може да бъде регистрирано от ДТЗ, както и без нея. Така, че полза от нея има.Как се изпълнява нагледно това със заголване на по голяма част от нулата и прекарване непрекъсната през клема ? тука колега не ми стана много много ясно изпълнението
Схемата е вярна като принцип, но не е правилен начина на разделяне на нулата в обща клема на ДТЗ. Задължително е да има две отделни клеми, като първата е защитната а втората работната. Комбинираната нула се заголва по-дълга и се прекарва непрекъсната и през двете. Така която и от двете връзки да се разхлаби няма да настъпи офазяване.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: