Я ся кажи какво направи сам- стъклените тръби или неръждаемото гофре? Ти го обръщаш май на сглоби си сам(неправилно)
Само за информация едно HEAT PIPE заедно с тръбата на дребно е 32лева.Като махнеш тръбата за 15 ... гофрето трябва да е достапод 4лв метъра за да си заслужава да замени HEAT PIPE-то. Като се има в предвид, че тръбата контактува само в допирните си точкии КПД-то е драстично малко... излиза загуба на време и материали.
Медния колектор можеш да си го направиш сам с тръби и припой,не че ако жертваш 10% от КПД-то няма да го направиш от желязо за по евтино.
Колкото до пастата ... ми ако си сръчко и сам си си правил колектора, можеш без проблем да си монтираш по една гресьорка на всяка тръба и с такаламит да си вкарваш паста когато решиш без да разглобяваш. Скоро сменяхме гресьорки на един джип - по 7 стотинки беше бройката.


Само за информация едно HEAT PIPE заедно с тръбата на дребно е 32лева.Като махнеш тръбата за 15 ... гофрето трябва да е достапод 4лв метъра за да си заслужава да замени HEAT PIPE-то. Като се има в предвид, че тръбата контактува само в допирните си точкии КПД-то е драстично малко... излиза загуба на време и материали.
Медния колектор можеш да си го направиш сам с тръби и припой,не че ако жертваш 10% от КПД-то няма да го направиш от желязо за по евтино.
Колкото до пастата ... ми ако си сръчко и сам си си правил колектора, можеш без проблем да си монтираш по една гресьорка на всяка тръба и с такаламит да си вкарваш паста когато решиш без да разглобяваш. Скоро сменяхме гресьорки на един джип - по 7 стотинки беше бройката.
