Гледам че няколко човека пишат /включая и себе си/ едно и също нещо но, въпроса е да се чете преди да се пише. Аз пиша нещо след мен колегата примерно пише и той почти същото само че с други думи. Дайте да пишем без да се повтаряме тотално. и да пишем за крайния резултат без междинни обяснения щото след 1 седмица в темата ще се появи отново въпрос как некой да си спаси акумулатора щото от толкова разводняване нищо не може да разбере.
Необслужваем акумулатор се зарежда с 5% от капацитета си защото не може да се отворят капачките се натрупват изпарения при заряда които са взривоопасни. Обслужваем се зарежда с максимум 10% от ампеража защото загрява а не бива да загрява повече от 40 градуса. За десулфатизиране на акумулатор се зарежда с 2-3% като не е необходимо да се се пипа волтажа ако се работи с професионално зарядно регулира се единствено ампеража. Тва е в общи линии всичко, което е най важното. а иначе има хора които, се занимават само с това и ще го направят както трябва.
Необслужваем акумулатор се зарежда с 5% от капацитета си защото не може да се отворят капачките се натрупват изпарения при заряда които са взривоопасни. Обслужваем се зарежда с максимум 10% от ампеража защото загрява а не бива да загрява повече от 40 градуса. За десулфатизиране на акумулатор се зарежда с 2-3% като не е необходимо да се се пипа волтажа ако се работи с професионално зарядно регулира се единствено ампеража. Тва е в общи линии всичко, което е най важното. а иначе има хора които, се занимават само с това и ще го направят както трябва.