По темата с доставките. Да кажем ,че съм продавач. Качил съм детайлни снимки,описал съм всичко. И все пак купувачът откаже пратката (например не е огледал добре снимките и се окаже,че няма да му свърши работа продуктът).Или да кажем ,че продавате дрехи или обувки,продавачът може ли всеки път да плаща,ако обувките не станат на клиента. Не е ли по-коректно клиентът да си заплати в двете посоки. Аз,когато съм си поръчвал нещо и не го взема си плащам и в двете посоки,дори и да не е сложена тази опция. Като продавач,по принцип я слагам тази опция, но ако стоката ми е повредена или ако има нещо,което не съм описал,поемам аз в двете посоки транспорта. Като цяло почти нямам върнати пратки и некоректно отношение.
Като ходите в лидл или някой друг магазин и ако не харесате нещо ,което сте харесали в брошурата , плащат ли ви бензина?
Като ходите в лидл или някой друг магазин и ако не харесате нещо ,което сте харесали в брошурата , плащат ли ви бензина?