Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
fox_vt написа:
Ако въртиш за да запалиш средно по 8 сек то не ти трябва батерия а туба с бензин и кибрит #-o
Стартера на Opel Corsa е 1.2kW, което е 100А ток при идеални условия. А тая батерия ако вдигне 20C и ги задържи за 3минути, това ще са идеални условия. Животът не е идеален и с тия батерии може да си захранвате RC моделите, но не и да запалиш автомобил 30 пъти. По едно време нещо й беше станало на колата и преди да я ремонтирам ми се налагаше да въртя по 5-6 пъти и то доста по-продължително от 2 секунди.
Вместо да давате пари за глупости, по-добре си купете чисто нов акумулатор. :)
Не отричам, че с такива батерии и подходящ пакет може да се запали автомобила, като работят при пиков ток. Аз не виждам защо трябва да товаря батерията на максимума й и още повече защо трябва да давам пари много повече, отколкото за това да си сменя акумулатора, приятели. :)
fox_vt - майстор
Колега нали не си забравил че става въпрос за аварийно захранване :?: Вярно че темата се премести в сферата на директно палене с литиева батерия но тия джаджи са за друго.Слагаш си я в багажника и ако си забравил нещо да свети и ти е паднал акумулатора да запалиш с нея.Друг е въпросът че за да се избие устройството трябва често да забравяш светнати фарове и прочие,за да може да ползваш по често устройството.
ben84 - специалист
Леле, какви сме мизерници. На кого му е нужно това нящо при изправен автомобил и акумулатор... И система за дневни светлини.
Иначе съм чувал от стари електрончици за схема с която възбуждаш акумулатора с 4.5V батерия - "Никопол" :-D

С всичко това си купувате единствено спокойствие.
Kirilpm - специалист
Аз много искам да видя клипче с ТДИ,където пали и гаси 30 пъти,пък дори да не са 30.Обаче държа акумулатора да го няма на клипчето и колата да не е БМВ/Мерцедес с акумулатор в багажника.Абе общо взето само батерийката вързана за силовите кабели,да завърти стартера и да поддържа нужното напрежение за да запали двигателя.Ако това наистина работеше по описания начин в нито един сервиз нямаше да има стартерно устройство,което тежи 30 кила и трябва да се мъкне или помощен акумулатор,който също не е лек.За помощна батерия на телефон може и да става,може би и за фенерче става,но за стартерна батерия...
lov - майстор
Донякъде съм склонен че ще отдадат такъв ток. Но ще е за няколко пъти. Преди да направят забраната за авиопревоз на такива батерии бях почнал да си подменям с такива батериите на винтовертите. И една я по претоварих малко повече с един по мощен двигател за проби щото нямаше друг токоизточник с такъв капацитет под ръка и сега е като плондер. Друга на машина дето вече внимавам гледам че почна да им пада прогресивно капацитета.
Тоест може и да стане но ще е за ограничен брой цикли и до там. Отделно по бумагите пишат че си стареят доста бързо дори и без натоварване.
dyaneff - майстор
lov написа:
...... Отделно по бумагите пишат че си стареят доста бързо дори и без натоварване.
Как така доста бързо. В сравнение с други типове батерии, или нещо друго ?
lov - майстор
Точно за тези липо пакетите за които е дал линк горския. То не че и другите литиеви не стареят но явно технологията на тези е такава. И по форумите за електро самолетчета съм срещал такива мнения докато четях за тези пакети. Но те там си има правят заряда почти на максимални стойности а също и разряда та за това рискувах да почна подмяната. Но за сега във винтовертите държат но дали ще е оправдано само заради по големия капацитет все още не знам. Апропо при минусовите температури никак ги няма.
fox_vt - майстор
След 20 години няма да ти трябва такова устройство понеже няма да имаш стартер и ДВГ :-D

Тема "Какво е това чудо ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: