попадал съм на 2 вида кривини
1. крив винт - внимателно с големия чук
2. тъй като закалката е повърхностна имаш закалена спирала в горния слой и при струговане на краищата се получават изпъкнали области и става криво, по добрия вариант е шлайф, но не всеки има тази възможност, това се забелязва като разхлабваш опорите една по една, като въртиш винта опората се клати на всеки оборот - това е трудно да се поправи без да се развали винта, внимателно на шмиргела отнемам където е нужно да се освободи
1. крив винт - внимателно с големия чук

2. тъй като закалката е повърхностна имаш закалена спирала в горния слой и при струговане на краищата се получават изпъкнали области и става криво, по добрия вариант е шлайф, но не всеки има тази възможност, това се забелязва като разхлабваш опорите една по една, като въртиш винта опората се клати на всеки оборот - това е трудно да се поправи без да се развали винта, внимателно на шмиргела отнемам където е нужно да се освободи