• 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 59
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Извинявай, не ти знам името, но ти какво работиш?Колко вериги си държал в ръцете си и колко си късал?
Колко "бегачки" можеш да изброиш с ремък?И колко малолитражки можеш да изброиш с вериги? :?:
Калибра-та и ГолфГТИ броят ли се за бегачки? А пък моята работа няма нищо общо с коли общо взето. Вериги се разтеглят и се късат, ама проблемът е най-вече, че ако дойде време за ремонт, много боли. Направо го вкарват без вазелин, приятелю. :lol:
Chefo77 - майстор
stoianov_n написа:

За корсичката, не ти трябва човек който разбира, щото тва е баси и здравата кола.....Ръждясват на вратите от вътрешната страна от долу/ако е много работата отива към смяна на целите врати/ и отзад на гредите, от горната страна на пружините и амортесьорите.Понякога се стига до потъване/влизане/ на амортесьорите вътре в багажника.Това са видими неща, само трябва да легнеш и да огледаш.Ще се радвам да помогна с каквото мога, ако дадеш повече информация.
Пропусна задната врата и любимото място - около ключалката и чистачката :)
Не съм твърдял, че не ръждясват, макар в края на моделния живот - 1999-2000 година да е рядкост. Особено ако е живяла в южна Италия. Имах предвид, че са здрави откъм мотор, кутия, окачване - нещо, което не се вижда от пръв поглед.
kr1100 - майстор
toolegittoquit написа:
pipilica написа:
преди доста години карах Полски Фиат 125Р мотора беше с верига и я смених след 18 години и то защото излезе през капака.
[ /quote]
Веригата на 125Р беш с инерционни обтегачи -зъбци,които се разтварят навън.Доста преди да се пробие капак се чува стърженето. Но сравнение с тази на цит=ирания Опелк не може да става
1. на 125Р веригата беше много къса /с долен разпределителен вал е за разлика от истинския 125/. Опела е с горен разпределителен вал. Не знам на бензиновия двигател на Опела на какъв пробег се сменя, но с карал ново Комбо 1,3 CDTI /италиански двигател/ на който в книгата пробега беше или 120 или 150 000км- кашкавалена и много дълга верига, 2 разпределителни вала.
Последна промяна от kr1100(стар) на пон авг 31, 2015 12:35 pm, променено общо 1 път.
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
Извинявай, не ти знам името, но ти какво работиш?Колко вериги си държал в ръцете си и колко си късал?
Колко "бегачки" можеш да изброиш с ремък?И колко малолитражки можеш да изброиш с вериги? :?:
Калибра-та и ГолфГТИ броят ли се за бегачки? А пък моята работа няма нищо общо с коли общо взето. Вериги се разтеглят и се късат, ама проблемът е най-вече, че ако дойде време за ремонт, много боли. Направо го вкарват без вазелин, приятелю. :lol:
Айде не се изказвай толкова компетентно по въпроса с веригите,вадил съм закъсал колесен трактор,сериозно закопан с две вериги от лада и болт между тях,като направиш същото с ангренажен ремък го документирай.На мерцедес съм сменял скъсан разпределителен вал заради блокирал обтегач и пренатегната верига,на веригата нищо и няма.За да се скъса една верига трябва да е разтеглена до безобразие,да има огромно разминаване между коляновия и разпределителния вал,най-малкото ще имаме трудно палене,огромна липса на мощност,преразход,зле работещ двигател и ужасен шум от веригата.Не се сещам за мърляч от такава висота,а познавам доста.На личната ми кола оригиналната верига изкара 800 000 км,да действително износена е до безобразие,но двигателя работеше,макар и с подлагане на обтегача и презацепен ангренаж.Когато разчиташ на знания от форуми недей да налагаш толкова категорично мнение,силно ме съмнява да си виждал дори една скъсана верига.
miroki - майстор
Москвич
Изображение
Опел Мерива
Изображение
Предполагам виждате разликата. От старите до новите. Но и пак са по-добре от ремък.
Kirilpm - специалист
Това че са едноредови новите не ги прави слаби,много неща зависят и от качеството на използваните материали.Ладите до 2000 и някоя година са с двуредова верига,след това почват да ги правят с едноредова новите двигатели без никакви ядове.Има коли при които ангренажа се разтегля,но скъсана верига си е събитие.А добре замислена в завода и добре обслужена верига не издава фрапиращи шумове дори при високи обороти,шумовете идват от икономии и недобро обслужване.
miroki - майстор
Изобщо не са като старите вериги, това само казвам, иначе са по-добри от ремъците, спор няма.
Цитат за Мерива.
Бензиновият 1.4 е с едноредова верига, която се сменя на 120000км
Т.е. веригата е за до два ремъка. После се разтяга и почва да трака, а и може да стане фал.
stoianov_n - специалист
Chefo77 написа:
stoianov_n написа:

За корсичката, не ти трябва човек който разбира, щото тва е баси и здравата кола.....Ръждясват на вратите от вътрешната страна от долу/ако е много работата отива към смяна на целите врати/ и отзад на гредите, от горната страна на пружините и амортесьорите.Понякога се стига до потъване/влизане/ на амортесьорите вътре в багажника.Това са видими неща, само трябва да легнеш и да огледаш.Ще се радвам да помогна с каквото мога, ако дадеш повече информация.
Пропусна задната врата и любимото място - около ключалката и чистачката :)
Не съм твърдял, че не ръждясват, макар в края на моделния живот - 1999-2000 година да е рядкост. Особено ако е живяла в южна Италия. Имах предвид, че са здрави откъм мотор, кутия, окачване - нещо, което не се вижда от пръв поглед.
Задната врата/около стъклото,чистачката, ключалката, долния ръб/, прагове и вежди въобще не ги смятам за проблем....с тях , без тях, колата пак си върви...пък са и по евтини за ремонт :wink:
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
Извинявай, не ти знам името, но ти какво работиш?Колко вериги си държал в ръцете си и колко си късал?
Колко "бегачки" можеш да изброиш с ремък?И колко малолитражки можеш да изброиш с вериги? :?:
Калибра-та и ГолфГТИ броят ли се за бегачки? А пък моята работа няма нищо общо с коли общо взето. Вериги се разтеглят и се късат, ама проблемът е най-вече, че ако дойде време за ремонт, много боли. Направо го вкарват без вазелин, приятелю. :lol:
Ъъъ, аз съм от тези...вкарващите...ама вярно нямаме вазелин.... :-D Нито гоуфа, нито калибрата се броят за бегачки според мен.И няма как с това окачване, и двигатели от по 150 коня, плюс минус някой умрял.....явно не си карал такава с над 220 км.
Аз последно се качих на едно CLK АМG /ама истинско от Германия/ с 500 и кусур коня...е тва е бегачка....
Тука в България всичко над 100 коня /или 2 големи ракии/ мноо върви... :lol:

Колкото до веригите, ремъците и вазелина.....ТИ след като не се занимаваш с коли, откъде ги знаещ тези работи?Да не ги спираш по светофарите да ги проверяваш, кой е с верига, кой с ремък и колко скъсани има? :lol:
При нас в сервиза, всеки ден минават средно по 4-5 коли, без почивен ден.Да ти сметна ли за последните 5 години колко скъсани вериги е имало.А за последния месец имаше точно 3 скъсани ангренажни ремъка......А знаеш ли какво става като се скъса такъв ремък приятелю.........без вазелин.... :butthead: :butthead: :butthead:

Абе е тва е цялата истина
Kirilpm написа:
А добре замислена в завода и добре обслужена верига не издава фрапиращи шумове дори при високи обороти,шумовете идват от икономии и недобро обслужване.
:prayer: :supz: :partyman:
lov - майстор
Ми те и ремъците се сменят на по 120 иляди по предписание на завода производител.Ма като гаражния мастор е рекал че трябва и на 20 да ги сменяте, па сменяйте си ги на толкова.
И едното и другото си е конструкторско решение всяко със своите предимства и недостатъци. Ама и те никога не са и мислили че това трябва да е кола след 30 години или половин милион километри.
В една по стара тема ако някой си спомня се дърляхме за маслата. Сипваме масло от 100 лева литъра и после имаме двигател ма купето чурдисало по зле и от снимките пи горе. Та и тука имаме верига или ремък ама то конете пардон магаретата умрели.
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 59

Тема "Събирам мнения за първа лично моя кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: