stoianov_n написа: Извинявай, не ти знам името, но ти какво работиш?Колко вериги си държал в ръцете си и колко си късал?Калибра-та и ГолфГТИ броят ли се за бегачки? А пък моята работа няма нищо общо с коли общо взето. Вериги се разтеглят и се късат, ама проблемът е най-вече, че ако дойде време за ремонт, много боли. Направо го вкарват без вазелин, приятелю.
Колко "бегачки" можеш да изброиш с ремък?И колко малолитражки можеш да изброиш с вериги?
stoianov_n написа:Пропусна задната врата и любимото място - около ключалката и чистачката
За корсичката, не ти трябва човек който разбира, щото тва е баси и здравата кола.....Ръждясват на вратите от вътрешната страна от долу/ако е много работата отива към смяна на целите врати/ и отзад на гредите, от горната страна на пружините и амортесьорите.Понякога се стига до потъване/влизане/ на амортесьорите вътре в багажника.Това са видими неща, само трябва да легнеш и да огледаш.Ще се радвам да помогна с каквото мога, ако дадеш повече информация.
Не съм твърдял, че не ръждясват, макар в края на моделния живот - 1999-2000 година да е рядкост. Особено ако е живяла в южна Италия. Имах предвид, че са здрави откъм мотор, кутия, окачване - нещо, което не се вижда от пръв поглед.


