Нека намерим най-тънките цени.
fore - майстор
Tiger221 написа:
http://dox.bg/files/dw?a=c73a953013
http://dox.bg/files/dw?a=6de7566a9a
http://dox.bg/files/dw?a=a6f6c71b81

Тук съм качил "видео тестове" на компресора и гайковерта. На някой ако му се занимава може да ги качи на по-достъпно място,няма авторски права :),защото линковете,ще са активни до 27.09
В първото съм снимал за колко време напълва бутилката.
Във второто развиване на джанта ,много зле го снимах и почти не се вижда,но не ми се снимаше пак. Като първите два болта са затегнати на 170 Нм ,третият на 150 Нм,четвъртият на 140Нм,и последният на 90Нм каквито са предписанията на производителя за този автомобил.Всичките болтове се развиха без да се включи компресора (включва на около 5,5 бара) и дори остана малко въздух.
Във третото клипче съм включил пистолетът за боядисване,като е настроен на максимален въздух,а от редуцир-вентилът на компресора,въздухът е ограничен на 3 . Минимално падна на 2,5 бара.
Предполагам,че около 200Нм е максимумът на гайковерта на 8 бара налягане с маркуч с дебелина 10 мм и дължина 10м. Иначе гайковерта съм го мъчил и с доста по-голямо налягане около 12 бара,силата му се увеличи значително,но не е препоръчително да се ползва на такова налягане.
Надявам се,да съм ви бил полезен.
Колега пак да питам за компресора.

Пуснах го в действие на вилата-работи супер.

Обаче с тънкият маркуч от комплекта действително гайковерта не може да развие болтовете на джантата.
Проверих на какви Нютони съм затегнал болтовете и се оказаха към 200- до откат ги стягам винаги. А и джантите са алуминиеви и става още по яка работата.
При 100 Нютона верта развива с тънкият маркуч - проверих го.

Въпроса е, като сменя маркуча със сечение 1 см, дали само до 150 Нютона усилие ще развивам ?
Доста бързо пада налягането сега, въпреки че не може да развие болтовете.

Чудя се дали да върна гайковерта само, ако няма да може да работи с този компресор коректно.
vasko9999 - специалист
fore написа:
Tiger221 написа:
http://dox.bg/files/dw?a=c73a953013
http://dox.bg/files/dw?a=6de7566a9a
http://dox.bg/files/dw?a=a6f6c71b81

Тук съм качил "видео тестове" на компресора и гайковерта. На някой ако му се занимава може да ги качи на по-достъпно място,няма авторски права :),защото линковете,ще са активни до 27.09
В първото съм снимал за колко време напълва бутилката.
Във второто развиване на джанта ,много зле го снимах и почти не се вижда,но не ми се снимаше пак. Като първите два болта са затегнати на 170 Нм ,третият на 150 Нм,четвъртият на 140Нм,и последният на 90Нм каквито са предписанията на производителя за този автомобил.Всичките болтове се развиха без да се включи компресора (включва на около 5,5 бара) и дори остана малко въздух.
Във третото клипче съм включил пистолетът за боядисване,като е настроен на максимален въздух,а от редуцир-вентилът на компресора,въздухът е ограничен на 3 . Минимално падна на 2,5 бара.
Предполагам,че около 200Нм е максимумът на гайковерта на 8 бара налягане с маркуч с дебелина 10 мм и дължина 10м. Иначе гайковерта съм го мъчил и с доста по-голямо налягане около 12 бара,силата му се увеличи значително,но не е препоръчително да се ползва на такова налягане.
Надявам се,да съм ви бил полезен.
Колега пак да питам за компресора.

Пуснах го в действие на вилата-работи супер.

Обаче с тънкият маркуч от комплекта действително гайковерта не може да развие болтовете на джантата.
Проверих на какви Нютони съм затегнал болтовете и се оказаха към 200- до откат ги стягам винаги. А и джантите са алуминиеви и става още по яка работата.
При 100 Нютона верта развива с тънкият маркуч - проверих го.

Въпроса е, като сменя маркуча със сечение 1 см, дали само до 150 Нютона усилие ще развивам ?
Доста бързо пада налягането сега, въпреки че не може да развие болтовете.

Чудя се дали да върна гайковерта само, ако няма да може да работи с този компресор коректно.
С 10мм вътрешен диаметър маркуч гайковерта завива и развива някъде до около 170 нютона.Гайковерта е доста апетитен от към въздух и аз го ползвам за единични дейности като развиване на болт на шаиба на колянов вал,шайба на динамо и др. дейности където няма как да законтриш това което развиваш.
fore - майстор
А алуминеви джанти затегнати по моят метод някой борил ли е с верта ?
Passa - специалист
Колеги големият перфоратор като заклини прещраква ли или само се чува приплъзване от съединителят ?
Понеже качествените съединители щракат, а на по фалшивите приплъзва.
Колко Нютона му е усилието на съединителят в този ред на мисли ?
lov - майстор
fore
на тая вила нямаш ли място за един стар водосъдържател от бойлер смотаеш. Така и въздуха ще ти е по сух щото ще има де да кондензират влагите. А ако си направиш инсталацията без течове винаги ще имаш готов запас и няма да пускаш компресора за да обдухаш нещо с пистолета или да напомпиш гума. За бояджилък пък направо сие задължителен. Аз да има как и 200 литров бих сложил и сега от мъка ще се боря да си пусна един винтов щото без дебит нещата не стават за каквито и да е роторни пневматични инструменти. Тези компресорчета с малките ресивери стават да помпиш гуми и да ковеш с такер. Другото си е гавра с времето и майсторлъка.
fore - майстор
Много сложно става. И няма мобилност. Иначе место бол.

Очевидно че ще купувам маркуч и бързи връзки.
Въпроса е какви да са бързите връзки, понеже гумаджията ми каза че има различни профили. Лидълските какъв профил бяха ? Понеже верта остан на вилата и няма бърза връзка под ръка за проверка.
mitko64 - майстор
Passa написа:
Колеги големият перфоратор като заклини прещраква ли или само се чува приплъзване от съединителят ?
Понеже качествените съединители щракат, а на по фалшивите приплъзва.
Колко Нютона му е усилието на съединителят в този ред на мисли ?
Щрака(гъргори) както примерно bpr 241e на Sparky. Какви са тези приплъзващи, не съм срещал такова.
Tiger221 - специалист
fore написа:
Tiger221 написа:
http://dox.bg/files/dw?a=c73a953013
http://dox.bg/files/dw?a=6de7566a9a
http://dox.bg/files/dw?a=a6f6c71b81

Тук съм качил "видео тестове" на компресора и гайковерта. На някой ако му се занимава може да ги качи на по-достъпно място,няма авторски права :),защото линковете,ще са активни до 27.09
В първото съм снимал за колко време напълва бутилката.
Във второто развиване на джанта ,много зле го снимах и почти не се вижда,но не ми се снимаше пак. Като първите два болта са затегнати на 170 Нм ,третият на 150 Нм,четвъртият на 140Нм,и последният на 90Нм каквито са предписанията на производителя за този автомобил.Всичките болтове се развиха без да се включи компресора (включва на около 5,5 бара) и дори остана малко въздух.
Във третото клипче съм включил пистолетът за боядисване,като е настроен на максимален въздух,а от редуцир-вентилът на компресора,въздухът е ограничен на 3 . Минимално падна на 2,5 бара.
Предполагам,че около 200Нм е максимумът на гайковерта на 8 бара налягане с маркуч с дебелина 10 мм и дължина 10м. Иначе гайковерта съм го мъчил и с доста по-голямо налягане около 12 бара,силата му се увеличи значително,но не е препоръчително да се ползва на такова налягане.
Надявам се,да съм ви бил полезен.
Колега пак да питам за компресора.

Пуснах го в действие на вилата-работи супер.

Обаче с тънкият маркуч от комплекта действително гайковерта не може да развие болтовете на джантата.
Проверих на какви Нютони съм затегнал болтовете и се оказаха към 200- до откат ги стягам винаги. А и джантите са алуминиеви и става още по яка работата.
При 100 Нютона верта развива с тънкият маркуч - проверих го.

Въпроса е, като сменя маркуча със сечение 1 см, дали само до 150 Нютона усилие ще развивам ?
Доста бързо пада налягането сега, въпреки че не може да развие болтовете.

Чудя се дали да върна гайковерта само, ако няма да може да работи с този компресор коректно.

Ако са стегнати толкова здраво и да са престояли 3-4 месеца и с по-дебел маркуч сигурно няма да успееш. Аз моите ги стягам на усет с едно рамо около 50 см. ,предполагам около 130-140 нм. нямам проблем с развиването,като сменям гумите развивам всичките болтове на джантата и не се включва компресора.
Намери от някъде едно парче по дебел маркуч закачи го на гайковерта с две скоби за да не купуваш бързи връзки и го пробвай,ако не те задоволява резултатът,го връщай.
Последна промяна от Tiger221 на пон сеп 28, 2015 4:05 pm, променено общо 1 път.
fore - майстор
От клипа се вижда че твоите джанти са тенекиени, което е в + за този случай.

При мене са алуминиеви- стягам ги с кръстат ключ на Форс, но без удължаващо рамо. Докато спре да се затяга. След затягане в сервиза с техният компресорен верт, където сменям мало и правя по тежки ремонти по предницата- няма шанс за дозатягане. При гумаджията ми леко се дозатягат някой само. За неговия разбрах че е 150 литров. :mrgreen:

Ако искам да развия след подобно затягане с оригиналният ключ ми се налага да го удрям с крак и на пукане става. Той позволява това -има удобно рамо/профил. Кръстатият Форс при удар -пада и не става. За това и Аз си направих от 50 см тръба рамо, и тогава развивам без удряне.

Общо взаето при мене ситуацията ще е на везна при тази конфигурация. Ще пробвам.

Кажи какви трябва да са бързите връзки за да не купя други и да трябва да ги сменям ? Пише че са 1/4.
Понеже гумаджията каза че има с различни профили.

---------

Ако ги стягаш с 50 см рамо със сигурност минаваш тия 140 Нютона. Мерил ли си какво е усилието на стягане при теб ?
Tiger221 - специалист
Не можеш да го сравняваш с на гумаджията,защото разликата в цената на компресорът и гайковерта е 1 нула отгоре спр1мо лидлските. Хубавите гайковерти почват от 300лв. нагоре.Не знам дали ще ти е рентабилно да си вземеш такъв. За бързите връзки отиваш с щуцера на гайковерта и гледаш коя,ще пасне. Аз ги стягам с 50 см. рамо,но не напъвам с всичка сила. Не знам какво караш,ама на повечето автомобили моментът на затягане предписан от производителят е 90-120 НМ.,на джиповете 130-180 . На алуминиевите джанти им се развалят гнездата от прекомерно затягане.

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: