Tiger221 написа:http://dox.bg/files/dw?a=c73a953013Колега пак да питам за компресора.
http://dox.bg/files/dw?a=6de7566a9a
http://dox.bg/files/dw?a=a6f6c71b81
Тук съм качил "видео тестове" на компресора и гайковерта. На някой ако му се занимава може да ги качи на по-достъпно място,няма авторски права,защото линковете,ще са активни до 27.09
В първото съм снимал за колко време напълва бутилката.
Във второто развиване на джанта ,много зле го снимах и почти не се вижда,но не ми се снимаше пак. Като първите два болта са затегнати на 170 Нм ,третият на 150 Нм,четвъртият на 140Нм,и последният на 90Нм каквито са предписанията на производителя за този автомобил.Всичките болтове се развиха без да се включи компресора (включва на около 5,5 бара) и дори остана малко въздух.
Във третото клипче съм включил пистолетът за боядисване,като е настроен на максимален въздух,а от редуцир-вентилът на компресора,въздухът е ограничен на 3 . Минимално падна на 2,5 бара.
Предполагам,че около 200Нм е максимумът на гайковерта на 8 бара налягане с маркуч с дебелина 10 мм и дължина 10м. Иначе гайковерта съм го мъчил и с доста по-голямо налягане около 12 бара,силата му се увеличи значително,но не е препоръчително да се ползва на такова налягане.
Надявам се,да съм ви бил полезен.
Пуснах го в действие на вилата-работи супер.
Обаче с тънкият маркуч от комплекта действително гайковерта не може да развие болтовете на джантата.
Проверих на какви Нютони съм затегнал болтовете и се оказаха към 200- до откат ги стягам винаги. А и джантите са алуминиеви и става още по яка работата.
При 100 Нютона верта развива с тънкият маркуч - проверих го.
Въпроса е, като сменя маркуча със сечение 1 см, дали само до 150 Нютона усилие ще развивам ?
Доста бързо пада налягането сега, въпреки че не може да развие болтовете.
Чудя се дали да върна гайковерта само, ако няма да може да работи с този компресор коректно.