Всички имаме коли, нали ?
nikolov333 - майстор
Тука и аз съм съгласен..за тънките лайсни :axe: Само, че ако на гаражен майстор му кажеш, че няма проблем за парите..нищо хубаво няма да ти се случи :-D
Последна промяна от nikolov333 на нед окт 04, 2015 2:41 am, променено общо 1 път.
Chefo77 - майстор
Имат си реплика за това: "Ела, ела, къпан гъз" :lol: :lol: :lol:
ivanovbg - майстор
toolegittoquit написа:
...
Тинки, обикновено недочели нискоинтелигентни хора създават митовете и легендите които ловците на митове ги развенчават. :wink: "Графита" в газта си е точно графит + железен хидрид и източника му е твоята бутилка в багажника, а не ти го наливат на газостанцията. Понеже пропанбутанът е висококонцентриран въглеводород, част от него взаимодейства с желязото и то измества въглерода от съединението. Осиротелия въглерод кристализира понеже няма с какво да се свърже в - познай в какво - в обикновен графит. За диамант не му достига налягане :lol: Затова една част от прахта се лепи за магнитчето във филтъра, а другата не. Общо взето бутилката изтънява и поради тази причина след 5-тата година се правят водни проби за нейната годност, понеже изтъняването не е равномерно.

Отстрани на всяка газколонка има по една въртяща се перка и се вижда какъв е цвета на втечнената газ която ти наливат както и манометър с налягането. В колонката има филтър който филтрира преди да влезе газта в нея от същата чернилка дето се образува в техните резервоари. Това се прави с цел да не се поврежда измерителната и помпената част. Сещаш се че затрудняването на въртенето на измерителната перка е в ущърб на продавача, както и ремонта на помпата и затова той има интерес да не пуска черната прах в колонката и твоята кола.
Манипулацията с грамажа си е в друга посока.
:partyman:
Junak - майстор
Тинкиии, тинки - като добрите майстори ти са скъпи, какви други очакваш да намериш? Майстора, кат му кажеш "ремонтирай ми стартера за 30 лева" разбира се, че ще те отсвири.
Моля те, не налагай твоите стандарти тук. Верно, че е "Направи си сам", ама то твоето е "на*би се сам".
Gadnyara - специалист
ivanovbg написа:
"Графита" в газта си е точно графит + железен хидрид и източника му е твоята бутилка в багажника, а не ти го наливат на газостанцията. Понеже пропанбутанът е висококонцентриран въглеводород, част от него взаимодейства с желязото и то измества въглерода от съединението. Осиротелия въглерод кристализира понеже няма с какво да се свърже в - познай в какво - в обикновен графит. За диамант не му достига налягане :lol: Затова една част от прахта се лепи за магнитчето във филтъра, а другата не. Общо взето бутилката изтънява и поради тази причина след 5-тата година се правят водни проби за нейната годност, понеже изтъняването не е равномерно.
Добре, един опит за обяснение. Благодаря!
Само моля за някакво химическо уравнение (по случая с желязото). Че звучи странно цялата реакция - не я оспорвам, просто не ми е известна. :?
toolegittoquit - майстор
ivanovbg написа:
"Графита" в газта си е точно графит + железен хидрид и източника му е твоята бутилка..
Графитът от газта не е точно графит, именно защото не е само графит.
Junak написа:
Тинкиии, тинки - като добрите майстори ти са скъпи, какви други очакваш да намериш?
Аз не казвам цена. Аз питам и си решавам дали ми е угодна. За без пари не знам, но тук да си смениш маслото в официален сервиз е по-скъпо, отколкото в САЩ. Нещо много изкривени представи за пазар.
gogo7777 - майстор
Само моля за някакво химическо уравнение (по случая с желязото). Че звучи странно цялата реакция - не я оспорвам, просто не ми е известна.
Ами едва ли..... Ако изобщо остане "осиротял въглерод" то той ще се свърже веднага в съединение с Н, N или ОН група /и техните всевъзможни вариянти/. Въглеводороди бол. Газта не може да извади желязото от кристалната решетка...може единствено да реагира с външните атоми /благодарение на налягането/, като образува окисни филми, фосфати /не съм сигурен за тях/ и тем подобни. Графита не е съединение на желязо и въглерод...защо, защото в бутилката няма нито свободно желязо нито свободен въглерод. Пепеляка в клапана е стоманен прах следствие на корозия и триене.
lov - майстор
Е сега някой ако вземе да ми обясни как става че освен пропан и бутан в бутилкат ти има и по низши въглеводороди и с какво ги помпат след като те не са втечнени. Пък може и да повярвам че графита идва от химически реакции. А Иванов да ми обясни как работи тая измерителна перчица че нещо не вдявам за какво в тоя метален съндък /колонката/ са турили една система с два цилиндъра с бутала вързани с кобилица и от какво се смазват след като всичките до тука тврдят че газта е била изключително суха.
Та моля колеги не правете технически обяснения за нещо от типа ЕЖК
ivanovbg - майстор
Леко обяснение http://www.kalvacha.bg/main.php?p_t=16&p_k=7&p_m=41

Винаги съм се чудил какво имат предвид за суха като газта е втечнена :wink: Все едно суха вода. То прегрятата пара може, но течната вода...Все си мисля че втечнената газ е мокра :-D

:partyman:

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: