Стоянов, ти къде се обаждаш пък. Човекът има богат ОПИТ, откъде при теб такъв  
								
															
																															
																								
															stoianov_n написа: Айде сега кажи на VW какви са тез дефекти и неща дет се чупят...че само като ти чета глупостите и ......1. Клапи парно. Задължително![]()
А кадета беше желязна кола, никой форд не може да се сравнява с него!
2. Ляв водач шибедах, заради износването на гумичка.
3. Фаровете се пълнят с вода, защото пластмасата не издържа годините.
4. На сумати Голф-ове им тече в багажника от стоповете
5. Хронични проблеми със задните спирачни апарати, които са комбинирани. Не връщат като пуснеш ръчната или въобще не хваща ръчната.
6. Радиото точи акумулатора, защото умниците не са го вързали през контактен ключ
7. Кабелите на вратите в гофрите стават леш. Гарантирана смяна на кабели имаш. Всички съм сменил.
8. Машинките изпускат въздух от годините. Компресорът работи по половин час, преди да сработи централното
9. В машинките това, което регистрира че отключваш и заключваш също така отговаря и за функцията, при която със задържане на ключа ти вдига и сваля прозорците от вратата. Става така, че после съвсем леко да отключиш и ти падат прозорците. Ядосах се, че няма спиране функцията, на 4-те врати отрязах кабелите, които отиват към машинките на стъклата, отговарящи за тая функция. Имам си копчета да си вдигам стъклата.
10. Късат се жила, чупят се водачи и ролките се скапват на ел.стъклата. Отгоре на всичкото стъклата според мен не са от най-тихите и стегнатите, въпреки всичките усилия положени за смазване и профилактика.
11. Калниците гният. Гарантирано.
12. Фланецът, който разклонява от блока за маркучите за антифриза е пластмасов. Просто си редовен абонат на магазините за части, защото си е консуматив.
13. Идиотското решение да направят патрона на бравата на кука - ЦАМ, която се захваща за друга част от ЦАМ, която влиза в самата брава в улей като за отвертка, а върха на тая ЦАМ част е от отвертка. Като се счупи не стига, че ти остава кпатрона върху ключа, ами е абсолютно възможно някой с отвертката да ти отвори колата.
14. Дебитомерът е малко архаичен. Износват се писти. Търсиш нов рециклиран за 250лв, търсиш рецикле или втора ръка и колкото изкара. Същото и за TPS, това обаче по-скоро са проблеми от годините, отколкото дефекти.
Още трябват ли ти? Значи точки 1, 2,3,4,6,7,8,9,10,12,13 са ми минали лично през ръцете като ремонти от мен.
За Кадет-а не знам. За мен е грозна кола. Казват, че е здрава. Но имам един познат, който кара такъв и в момента зад задните седалки купето има пукнатина и имам чувството, че ще се счупи на 2 и багажникът ще му падне по пътя, а половината е изяден от ръжда. Не знам как мина техническият, като е конструктивно пред разпад.
