• 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 59
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
Стоянов, ти къде се обаждаш пък. Човекът има богат ОПИТ, откъде при теб такъв :lol:
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Айде сега кажи на VW какви са тез дефекти и неща дет се чупят...че само като ти чета глупостите и ...... :x
А кадета беше желязна кола, никой форд не може да се сравнява с него! :axe:
1. Клапи парно. Задължително
2. Ляв водач шибедах, заради износването на гумичка.
3. Фаровете се пълнят с вода, защото пластмасата не издържа годините.
4. На сумати Голф-ове им тече в багажника от стоповете
5. Хронични проблеми със задните спирачни апарати, които са комбинирани. Не връщат като пуснеш ръчната или въобще не хваща ръчната.
6. Радиото точи акумулатора, защото умниците не са го вързали през контактен ключ
7. Кабелите на вратите в гофрите стават леш. Гарантирана смяна на кабели имаш. Всички съм сменил.
8. Машинките изпускат въздух от годините. Компресорът работи по половин час, преди да сработи централното
9. В машинките това, което регистрира че отключваш и заключваш също така отговаря и за функцията, при която със задържане на ключа ти вдига и сваля прозорците от вратата. Става така, че после съвсем леко да отключиш и ти падат прозорците. Ядосах се, че няма спиране функцията, на 4-те врати отрязах кабелите, които отиват към машинките на стъклата, отговарящи за тая функция. Имам си копчета да си вдигам стъклата.
10. Късат се жила, чупят се водачи и ролките се скапват на ел.стъклата. Отгоре на всичкото стъклата според мен не са от най-тихите и стегнатите, въпреки всичките усилия положени за смазване и профилактика.
11. Калниците гният. Гарантирано.
12. Фланецът, който разклонява от блока за маркучите за антифриза е пластмасов. Просто си редовен абонат на магазините за части, защото си е консуматив.
13. Идиотското решение да направят патрона на бравата на кука - ЦАМ, която се захваща за друга част от ЦАМ, която влиза в самата брава в улей като за отвертка, а върха на тая ЦАМ част е от отвертка. Като се счупи не стига, че ти остава кпатрона върху ключа, ами е абсолютно възможно някой с отвертката да ти отвори колата.
14. Дебитомерът е малко архаичен. Износват се писти. Търсиш нов рециклиран за 250лв, търсиш рецикле или втора ръка и колкото изкара. Същото и за TPS, това обаче по-скоро са проблеми от годините, отколкото дефекти.
Още трябват ли ти? Значи точки 1, 2,3,4,6,7,8,9,10,12,13 са ми минали лично през ръцете като ремонти от мен.
За Кадет-а не знам. За мен е грозна кола. Казват, че е здрава. Но имам един познат, който кара такъв и в момента зад задните седалки купето има пукнатина и имам чувството, че ще се счупи на 2 и багажникът ще му падне по пътя, а половината е изяден от ръжда. Не знам как мина техническият, като е конструктивно пред разпад.
djjimmy66 - специалист
Добре, де, четейки всичко дотук, така и не разбрах,пусналия темата в крайна сметка купи ли си кола, или не?? Айде ключ вече, че много се разводни!
Chefo77 - майстор
Егати списъка.
Сега смени марката от VW на произволна и модела от Венто на произволен и ще видиш, че повечето курници на същите години проявяват същите проблеми. И не ми обяснявай, че великата ти Фиеста ги е нямала, защото всички освен теб знаят къде е мястото И ...

Джими - като какъв се изявяваш, та да обявяваш ключ за чужда тема? И да, купи си, още на 6-а страница. Явно е колко си прочел ...
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
И не ми обяснявай, че великата ти Фиеста ги е нямала, защото всички освен теб знаят къде е мястото И ...
На фиеста не ми е текъл антифриз, не са ми се чупили стъкла, не ми е влизала вода в багажника или във фаровете. Фаровете се оказа, че й светеха доста добре. Парно винаги е имало. Патрони на брави не са ми се чупили, ръчната не ми е изчезнала нацяло и радиото беше вързано през контактен ключ. Явно и те нещо умно да са измислили. :) И шибедаха на Фиеста-та беше люк. Имаше Щорички. Няма какво да му се счупи, защото има 2 степени да се вдига нагоре. И не може да тече, за 20 години гумата за уплътнение му беше като нова там където уплътнява.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
Айде сега кажи на VW какви са тез дефекти и неща дет се чупят...че само като ти чета глупостите и ...... :x
А кадета беше желязна кола, никой форд не може да се сравнява с него! :axe:
1. Клапи парно. Задължително
10. Късат се жила, чупят се водачи и ролките се скапват на ел.стъклата.
11. Калниците гният. Гарантирано.
Признавам само тия.Другите...
Фарове и стопове текат щото, някой е направил селски тунинг и е взел кристални DEPO, TYC, да е вървежен...
на задните спирачки проблема е в пружините-оправя се
Кабелите на вратите и тръбичките за централното се "развалят" от такива като тебе, дето пипат, където не им е работата..
Другите им "проблеми" са от евтини части и селски майстори.... и от разбирачи като теб. :-D

Това представлява целият ти опит с колите.....
toolegittoquit написа:
Казват, че е здрава. Но имам един познат, който кара такъв и в момента
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Признавам само тия.Другите...Фарове и стопове текат щото, някой е направил селски тунинг и е взел кристални DEPO, TYC, да е вървежен...На задните спирачки проблема е в пружините-оправя се Кабелите на вратите и тръбичките за централното се "развалят" от такива като тебе, дето пипат, където не им е работата..
Всичко по колата е оригинално. Фаровете са HELLA. Тръбичките проблеми имаха преди да ги пипам. Аз ги оправих. Шибидахът просто си се чупи, Както се отваря и един ден - шат и не можеш да го затвориш. Кабелите се вдървяват и аз ги сменях всичките, защото бяха напукани, с нарушена изолация и спряха да ми работят по едно време стъкла и говорители, като се накъсаха. А за задните апарати не знам.
Фланецът ти е гарантиран, във VW форума е пълно с теми за фланци, шибидахове, кабели и проблеми с машинки, както и с бравички - цам боклук са! На пръв поглед дребна работа, ама ако тоя фланец протече докато си на път, оставаш на място.
Значи, в момента отзад според ролките на техническият имам долу-горе нормални спирачки(допустими), отпред перфектни. Ръчната обаче не работи. Не мога да оставя колата без спирачни апарати и без спирачки, за да ги рециклирам или пращам на рециклиране и да чакам с дни.
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
...
Не виждам какво ми се сърдиш. Истини ти ги пиша. Разгледай форума на VW. Ако не беше якият двигател и добрата возия, до ся тая кола да съм я дал за отпадъци. Кефи ме как върви и как ме вози, безспорно. Да се надявам, че като я изчистя от проблемчета, ще е безгрижна. Ще я видим. То с мрънкане по форумите не става, трябва кунките да не са в гъзинки. Каквото мога питам, каквото мога сам оправям. :)
Но да - VW са прехвалени и за BMW по форумите намирам по-евтини части, отколкото за VW. Честно.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
...
Не виждам какво ми се сърдиш. Истини ти ги пиша. Разгледай форума на VW.
Къв форум бе братче.... :lol:
АЗ РАБОТЯ В АВТОСЕРВИЗ, и през нас минава чат-пат някой гоуф, венто и др. :-D Толкова коли са "минали" през ръцете ми, че ти сигурно толкова километри нямаш....
Форумите си ги чети ти, те са за такива като теб...аз говоря от опит. :wink:
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 59

Тема "Събирам мнения за първа лично моя кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: