• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
И 150лв си е съвсем нормална цена за труд и части,понеже за мен рециклиран стартер е такъв,който е неразличим от нов,четки правени на шмиргела и сглобено с разхлопани втулки не е рециклиране,нито стартер от моргата.Според теб колко струва демонтаж,разглобяване,смяна на втулки,включително и на втулка в скоростна кутия
Кириле, да ти го бях дал тогава на теб, да направиш ревизия, а не да се дават почти същите пари за практически нищо. После не се чуди защо автомайсторите ви гледат накриво като шанаджии. Но недей с преувеличаването. После ще започнем с раздуване на цените и... на типичните похвати за взимане от майстор пари за работа, която всъщност не е свършена или не е нищо особено. Масите се чистят с шкурка, ротора съм виждал как му шлайфат колектора - колонна бормашина и шкурка. Втулката се сменя при свален стартер с подходящ дорник за 10 минути.
Същата работа като да смениш кондензатор за 15 стотинки и то да сложиш менте, а после да се тупаш в гърдите каква тежка работа си свършил и да поискаш 50лв за "работа" от някой будала.
Chefo77 - майстор
Тинки, то във всяка професия има хора и ХОРА. Да, мъжката дума струва много повече от закона. На мъжката дума ако не се удържи, значи не си мъжкар - а за един мъжкар това е по-важно от закона. За путките няма значение. :wink:
Законът винаги може да бъде заобиколен. Ако гумата го изпреварела - докажи, че не си правил интервенции по автомобила си след като е излязъл от сервиза ми. Ами не можеш, значи как може да търсиш законово основание? И какво значение има дали ще ти издам гаранционна карта?
И като четеш, цитираш и интерпретираш думите ми, поне чети и цитирай всичко. Писах "Освен ако не го носят на място де". Да, в много случаи носят частите. Но ако си мислиш, че Еврото ще се грабнат от склада до майна-си-райнево за 4 свещи например, много, ама МНОГО се лъжеш.
koveslav - майстор
toolegittoquit написа:
Kirilpm написа:
И 150лв си е съвсем нормална цена за труд и части,понеже за мен рециклиран стартер е такъв,който е неразличим от нов,четки правени на шмиргела и сглобено с разхлопани втулки не е рециклиране,нито стартер от моргата.Според теб колко струва демонтаж,разглобяване,смяна на втулки,включително и на втулка в скоростна кутия
Кириле, да ти го бях дал тогава на теб, да направиш ревизия, а не да се дават почти същите пари за практически нищо. После не се чуди защо автомайсторите ви гледат накриво като шанаджии. Но недей с преувеличаването. После ще започнем с раздуване на цените и... на типичните похвати за взимане от майстор пари за работа, която всъщност не е свършена или не е нищо особено. Масите се чистят с шкурка, ротора съм виждал как му шлайфат колектора - колонна бормашина и шкурка. Втулката се сменя при свален стартер с подходящ дорник за 10 минути.
Същата работа като да смениш кондензатор за 15 стотинки и то да сложиш менте, а после да се тупаш в гърдите каква тежка работа си свършил и да поискаш 50лв за "работа" от някой будала.
Това за колко време се оправя майстора не е критерий за цена.Майстора работи с верния инструмент и позната технология и е повече от логично,ако е майстор да се оправи за кратко време.Ако си направиш по горепосочената процедура стартера сам и в крайна сметка не работи,после дойдеш да хленчиш и аз видя с един поглед грешката ти ще съм длъжен нищо да не ти взема така ли? Какво остава тогава-да се хвана аз пък сам да си върша работата касаеща твоя занаят и накрая като не работи да тръгна и аз да те търся....И накрая и двамата ще сме си свършили работата,но и на двамата нещата няма да работят,защото не са ни работа.......
За рециклираните стартери в България по-добре........Като дойде поредния рециклаж може и да понаснимам малко.....особено рециклажа от големите "фабрики".Това че са лъснати на външен вид нищо не значи.
Chefo77 - майстор
Има един много верен виц за това дали времето за изпълнение е критерий за цената:

Мъж отива на зъболекар, за да му извади болен зъб. Сяда на стола и пита:
- Докторе, какво ще Ви дължа?
- 50 лева - отговаря зъболекаря.
- Ти луд ли си бе, 50 лева за една минута???
- Е ако искаш, мога да ти го вадя целия предиобяд...

Иначе, Тараторчо, ти си нареди ламината сам (12 м2) за 2 дни. Аз ще го направя за час и половина С первазите и гарантирано ще го направя по-добре от теб, колкото и "да не е голяма философия". При мен цената ще е примерно 40 лева. Въпросът е - колко ще поискаш ти, за да оправдаеш ръцете отзад и дали е справедливо да ти дадат толкова, колкото поискаш ти, само защото ти е отнело 10 пъти повече време?
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
При мен цената ще е примерно 40 лева
Ламинатът можех да го редя и 10 дни, ако редих по ред на ден. Истината е, че нямах бърза работа. А като към цената за редене сложим и една хубааваа цена за транспорт до дома на родителите ми, където също бях редил за тях, се оказва че трябва да ти дам 150лв, не 40лв. Правя го именно да покажа, че ръцете не са ми в гъза като на някои от твоите клиенти. Оня ден съседа ме викаше да му сменя гумичката на чешмата, защото не знаеше как. Егати и "мъжете." Някои си мислят, че са мъже, само по отличителен белег - полов орган. :-D
Та работата е, че можеш да си тъп и само да раздаваш пари, а може и да се учиш да си правиш някои неща сам. Щото като ти се пукне тръбата или смесителя стане фал, едва ли ще намериш в 11 вечерта водопроводчик да ти затвори крана главният или да ти смени гумичката на чешмата, или пък електротехник да ти вдигне шалтера. Истината е, че един мъж трябва да разбира от всичко по малко. Виж, една жена може и да се отърве само с отваряне на краката, но мъж да не разбира от нищо - тежко му.
koveslav написа:
...Това за колко време се оправя майстора не е критерий за цена.
...За рециклираните стартери в България по-добре........Като дойде поредния рециклаж може и да понаснимам малко.....особено рециклажа от големите "фабрики".Това че са лъснати на външен вид нищо не значи.
Ся в момента ми каза, че твоите колеги са мошеници. Щом не правят качествен рециклаж, с което ми потвърди тезата, че долу-горе от 50% от автомайсторите ще си вземеш колата по-развалена, отколкото си я оставил при тях. Сиреч - менте майстори. А всъщност в известна степен е критерий времето. Защото на други места се работи на час. Колкото по-малко работиш, по-малко взимаш.
Kirilpm - специалист
Колегата имаше впредвид рециклажа на големи доказани фирми,поне аз така го разбрах,такива се продават в някои магазини и то не само стартери.А колкото до менте майсторите,с оглед на това какво си направил и правиш по колата нямаш право да наричаш и най-последния квартален майстор,който работи на двора менте майстор,понеже твоята работа е под това ниво,дори да си я правил за себе си.Когато търсиш кусури на някои,трябва да знаеш и можеш поне колкото него,иначе си оставаш един обикновен лаладжия.Аз също съм против хората от този бранш,които взимат пари за несвършена работа или извършват каквито и да е други измами,но за да приема някой за такъв трябва да има доказателства,а не едно плямпало в даден форум да каже всички са маскари,само мен ме бива.Аз лично не съм попадал на менте майстори,а не като да не съм ходил по сервизи с моите коли и с коли на клиенти за услуги,които не предлагам.Та ходил съм за реглаж на преден и заден мост,баланс на кардан,регулировка на АГУ,почти ежедневно ползам услугите на шлайфисти и фрезисти в Бургас,сервиз за климатици,няколко различни тапицери и все не съм попадал на менте майстори,защо ли?
Chefo77 - майстор
Тайсъне, я пак! Ти не можеш ли да разбереш, че между "Правил съм го за себе си някакси" и "Мога да го правя" има балкан разлика? Ти не можеш, ти просто си го правил. И аз съм сменял вкъщи и в апартамента на нашите, и на вилата меки връзки, батерии, вързвал съм тоалетни казанчета, но съм го правил. Не казвам, че го мога. Нито че съм спец по ВиК. Ти се изказваш така, сякаш го можеш - ами не го можеш. Посредствен си във всичко, но имаш самочувствието на експерт. Много е неприятно, че държавата ни се напълни с такива "можещи", които вземат пари за посредствените си таланти, че и намират хора, които нищо пък не могат, да им ги дават ...
stoianov_n - специалист
Kirilpm написа:
А колкото до менте майсторите,с оглед на това какво си направил и правиш по колата нямаш право да наричаш и най-последния квартален майстор,който работи на двора менте майстор,понеже твоята работа е под това ниво,дори да си я правил за себе си.Когато търсиш кусури на някои,трябва да знаеш и можеш поне колкото него,иначе си оставаш един обикновен лаладжия.
=D> :prayer: :prayer:
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Колегата имаше впредвид рециклажа на големи доказани фирми,поне аз така го разбрах,такива се продават в някои магазини и то не само стартери
Кой ги рециклира в тия фирми стартерите? "Майстори"? А пък дебитомерите рециклираните защо струват 250лв, като платката им може да се поръча за 30лв? Все повече неща си ги правя сам или се опитвам, търся информация, защото не знам дали ако закарам колата на "майстор" няма да ми свали кожата от гърба, да ми измисли и ремонтира болежки, които ги е нямала или да направи някакви зулуми. Ми страх ме е, защото всеки може да си направи на Паинт-а бадж "майстор" и да лепне една табела "Сервиз" където си иска. И преди да се опаря, няма да разбера, че е некадърник.
Същата работа и с авточастите. Смеят да правят отвратителни компромиси с качеството и да си играят с живота на хората. Трябва според мен всички части, които се внасят да минават тестване, преди да могат да се пускат в търговската мрежа и да се санкционират вносители за такива, които се разминават сериозно от спецификациите.
Chefo77 написа:
...
У нас водопроводчик или електротехник никога не съм викал.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Ми страх ме е, защото всеки може да си направи на Паинт-а бадж "майстор" и да лепне една табела "Сервиз" където си иска.
:lachtot: :lachtot: :lachtot:
Аз бадж нямам, мене ми го пише на челото.. :lol:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13

Тема "менте авточасти-открий дестетте разлики" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: