• 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
Kirilpm написа:
Колегата имаше впредвид рециклажа на големи доказани фирми,поне аз така го разбрах,такива се продават в някои магазини и то не само стартери
Кой ги рециклира в тия фирми стартерите? "Майстори"? А пък дебитомерите рециклираните защо струват 250лв, като платката им може да се поръча за 30лв? Все повече неща си ги правя сам или се опитвам, търся информация, защото не знам дали ако закарам колата на "майстор" няма да ми свали кожата от гърба, да ми измисли и ремонтира болежки, които ги е нямала или да направи някакви зулуми. Ми страх ме е, защото всеки може да си направи на Паинт-а бадж "майстор" и да лепне една табела "Сервиз" където си иска. И преди да се опаря, няма да разбера, че е некадърник.
Същата работа и с авточастите. Смеят да правят отвратителни компромиси с качеството и да си играят с живота на хората. Трябва според мен всички части, които се внасят да минават тестване, преди да могат да се пускат в търговската мрежа и да се санкционират вносители за такива, които се разминават сериозно от спецификациите.
Chefo77 написа:
...
У нас водопроводчик или електротехник никога не съм викал.
Предлагам вече и презервативите да се продават след като са изпробвани,а майсторите да се жигосват,за да не ощетяваме колегата рамбо :lol: :-D
Chefo77 - майстор
toolegittoquit написа:
Chefo77 написа:
...
У нас водопроводчик или електротехник никога не съм викал.
Е то електротехник ако извикаш, по-добре иди се хвърли от някой мост, ебаси... И аз в нас за ламината не съм викал човек, дори и первазите сам съм си ги слагал!

Но ако се замисли човек - има логично обяснение защо Тинтири-минтири не вярва на майстори: като се знам какъв съм инженер, как да ида на лекар? :lol:
kozl - майстор
Kirilpm написа:
Та ходил съм за реглаж на преден и заден мост, баланс на кардан, регулировка на АГУ, почти ежедневно ползам услугите на шлайфисти и фрезrисти в Бургас, сервиз за климатици, няколко различни тапицери и все не съм попадал на менте майстори,защо ли?
Аве не мое да си толкова голям късметлия та да не си си намерил "майстора" :lol:
Специално за реглаж на предница - леле мале. Посещавах си все един и същи, но по едно време се преместил и не можах да го открия повече. И се почнаха мъките. Първия, който посетих изобщо не центрова датчиците. Закачи ги на джантите и включи компа, натисна няколко пъти бутоните за съосяване без да барне нищо друго и така излъга машинага, че осите та датчиците са съвпаднали с осите на колелата. И почна да гледа отчетите на компа, а аз се не стърпях и му казах да сваля колата от стенда. Съответно мАстора ме зарина с псувни. Аз го попитах как съосява осите на колелата с оста на датчика, а он ме гледа така :sad: Ако джантите са криви - кво мериш :?
А он измънка, че с криви джанти не се ходи на реглаж. Ми толко си може и толкова знае, а го мързи да следва и инструкциите за работа със стенда. Ми сегашните стендове са толкова автоматизирани, че и маймуна да може да се обуче да работи с тях Само бугарски тарикат не стаа, оти он е винаги по "велик" от всичко и всеки.
На следващите стендове заставах отстрани и чаках някой друг да мине преди мен, че да видя майсторлъка му и да преценям ще му се доверявам ли?
И пак се наденах. След реглажа дигнах я на крикове в гаража и гледам маншоните на дългите кормилни щанги посукани :shock: . Аве нема такива майстори :x
Както се бе изказал Въргала без тарикати може, ама само с тарикати е невъзможно - нищо не става.
И мое ли да си излъган, измамен и претакован и па да си доволен :roll:
Kirilpm - специалист
Аз много внимателно избирам къде да ходя,най-вече след няколко положителни мнения от колеги и клиенти на сервиза.И никога не търся най-евтината оферта,понеже реглаж и кафе с ваучер за 10лв ми звучи съмнително.А като ми хареса някъде си ходя на това място с години.За мен много важен критерий е колко работа има дадения сервиз,ако по цял ден седи празен и майсторите седят отпред с цигара и кафе бягам надалеч.
koveslav - майстор
toolegittoquit написа:
koveslav написа:
...Това за колко време се оправя майстора не е критерий за цена.
...За рециклираните стартери в България по-добре........Като дойде поредния рециклаж може и да понаснимам малко.....особено рециклажа от големите "фабрики".Това че са лъснати на външен вид нищо не значи.
Ся в момента ми каза, че твоите колеги са мошеници. Щом не правят качествен рециклаж, с което ми потвърди тезата, че долу-горе от 50% от автомайсторите ще си вземеш колата по-развалена, отколкото си я оставил при тях. Сиреч - менте майстори. А всъщност в известна степен е критерий времето. Защото на други места се работи на час. Колкото по-малко работиш, по-малко взимаш.
Отговора ми е със следния виц: Отишъл един нашенец при майстор с някаква мебел и му казал "Майсторе,това няма заковаване" Майстора взел един пирон,ударил два пъти с теслата и работата станала.Казъл на нашенеца "Пет лева",а нашия "За два удара,пет лева?".Майстора отговорил "Един лев за двата удара и четири лева за това,че знам къде и как да закова".
koveslav - майстор
toolegittoquit написа:
Същата работа и с авточастите. Смеят да правят отвратителни компромиси с качеството и да си играят с живота на хората. Трябва според мен всички части, които се внасят да минават тестване, преди да могат да се пускат в търговската мрежа и да се санкционират вносители за такива, които се разминават сериозно от спецификациите.....
Винаги е имало и ще има оригинални авточасти.Продават се в представителствата на съответните марки и няма нужда да се обсъжда качеството им.Заповядай там,няма да имаш никакви проблеми за напред.Всички други части са заместители,със сигурност отстъпват по качество на оригиналните и няма смисъл да си ги купуваш.Успех,в представителството доставят всичко,от първия до последния болт на автомобила ти.
Kirilpm - специалист
Представям си тинки как прави пазарлъци за цените на частите в представителството на VW в Бургас :lol: :-D
toolegittoquit - майстор
koveslav написа:
Винаги е имало и ще има оригинални авточасти.
Дали? Оригинален термодатчик за антифриз - цена към 60лв. Състав - 1/2 термистора в кутийка от малко алумин тенеке и пластмасова отливка. Цена - не повече от 3-4лв като производствена стойност. Дебитомер - платчица може да се поръча за 25-35лв. "Оригинален рециклиран" - 250лв. Ламбда сонда - с букса "оригинална" - 250лв. NGK или някоя друга универсална - 70-80-90лв. "Оригинален съединител" - съединител, на който му е сменено феродото и го пускат пак в продажба. Гледаш - отгоре пише ГФР.
Chefo77 - майстор
Ами като знаеш какво има вътре в частите, защо не предложиш на VW да ги произвеждаш за тях, вместо другия и да им вземеш пазара? Има да продаваш на балъци с 20-орна печалба, пари като вестници ще четеш.
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Ами като знаеш какво има вътре в частите, защо не предложиш на VW да ги произвеждаш за тях, вместо другия и да им вземеш пазара? Има да продаваш на балъци с 20-орна печалба, пари като вестници ще четеш.
Не знам за частите на VW, но знам шивашки цех където шиха пратки, които се именуваха на големи марки. Това, че на частта за 60лв стои едно лого, не означава че не е излезнала от същият завод като част за 40лв, заместител. Истината е, че оригиналните части са с много голяма надценка тук.
Перефразирам - ако имаш 2 шоколадчета - едното Линдор, второто Своге, на които състава им е еднакъв, а първото е 5 пъти по-скъпо от второто, няма ли да се замислиш защо плащаш за една марка и едното лого?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Тема "менте авточасти-открий дестетте разлики" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: