toolegittoquit написа:Предлагам вече и презервативите да се продават след като са изпробвани,а майсторите да се жигосват,за да не ощетяваме колегата рамбоKirilpm написа:Колегата имаше впредвид рециклажа на големи доказани фирми,поне аз така го разбрах,такива се продават в някои магазини и то не само стартериКой ги рециклира в тия фирми стартерите? "Майстори"? А пък дебитомерите рециклираните защо струват 250лв, като платката им може да се поръча за 30лв? Все повече неща си ги правя сам или се опитвам, търся информация, защото не знам дали ако закарам колата на "майстор" няма да ми свали кожата от гърба, да ми измисли и ремонтира болежки, които ги е нямала или да направи някакви зулуми. Ми страх ме е, защото всеки може да си направи на Паинт-а бадж "майстор" и да лепне една табела "Сервиз" където си иска. И преди да се опаря, няма да разбера, че е некадърник.
Същата работа и с авточастите. Смеят да правят отвратителни компромиси с качеството и да си играят с живота на хората. Трябва според мен всички части, които се внасят да минават тестване, преди да могат да се пускат в търговската мрежа и да се санкционират вносители за такива, които се разминават сериозно от спецификациите.Chefo77 написа:...У нас водопроводчик или електротехник никога не съм викал.

