Ами така съм свикнал или така свикнах машината,де да знам.Но така си паля,първоначално не давам контакт за да вдигна гориво в карбуратора и да не се получават ненужни детонации.А на пролет след зазимяването дърпането е поне 7-8 пъти,понеже няма помпа.
Ел. инструментите. Консумативи.
Георги Иванов(алцек)
- специалист
3846 мнения в "Тема за резачките и моторните триони"
reevil
- специалист
- Мнения: 246
eто така е в официялното ръководство за 029 и 039
като беше по-новичка палеше дори и след припукването студена на второ положение - демек без полусмукач
но с годинките нещо топла се пазари, я няма да запали без полусмукач, я ше се задави с полусмукача.
май ще трябва ревизия на карбуратора с тези мембрани, които пишете, само не знам на кой да се доверя в Габрово, нещо реномето се срина тук
като беше по-новичка палеше дори и след припукването студена на второ положение - демек без полусмукач
но с годинките нещо топла се пазари, я няма да запали без полусмукач, я ше се задави с полусмукача.
май ще трябва ревизия на карбуратора с тези мембрани, които пишете, само не знам на кой да се доверя в Габрово, нещо реномето се срина тук

fore
- майстор
- Мнения: 2054
Имам роднини от Габрово - единият DJ от тях
. Не искам да ги знам
!
Не че града е лош. Абе Габровци !
То в Габрово всички заводи заминаха- какво остана от Буря ? Още нося анцузи произведени за износ от там.
А твоята машина понеже е от старите без помпа е съвсем нормално да се държи така, особено като по стара. Не виждам какво те притеснява. Ако пали трудно при топъл мотор след 15-20 минути борба си е проблем на загрял мотор. Наистина при полусмукач има вероятност да се задави машината и за това трябва да се пробва- дърпаш малко-палиш, после го затваряш и пак палиш.
Принципно можеш да смениш мембраните профилактично. Те спичат с времето. Но е добре да го прави майстор или ти ако си наясно. Щилските карбове са с един реглаж и има вариант след ревизията да отиде в кофата- трудно се оживявяа. На Хускварна-Волброто има три реглажа и е по ремонто-пригодно.




То в Габрово всички заводи заминаха- какво остана от Буря ? Още нося анцузи произведени за износ от там.

А твоята машина понеже е от старите без помпа е съвсем нормално да се държи така, особено като по стара. Не виждам какво те притеснява. Ако пали трудно при топъл мотор след 15-20 минути борба си е проблем на загрял мотор. Наистина при полусмукач има вероятност да се задави машината и за това трябва да се пробва- дърпаш малко-палиш, после го затваряш и пак палиш.
Принципно можеш да смениш мембраните профилактично. Те спичат с времето. Но е добре да го прави майстор или ти ако си наясно. Щилските карбове са с един реглаж и има вариант след ревизията да отиде в кофата- трудно се оживявяа. На Хускварна-Волброто има три реглажа и е по ремонто-пригодно.
fore
- майстор
- Мнения: 2054
Сипването на прясно гориво неминуемо води до охлаждане на същото в системата. Просто е студено това ново-постъпилото.
Полусмукача в крайна сметка води до намаляне на въздуха и обогатяване с бензин в сместа. Което мисля че е съвсем естествено действие след спиране на загрял мотор. В съвременните инжекционови системи за впръскване тази функция се извзема от ел управляеми дроселни клапи, а и там имаме инжектори за високо налягане, които разпрашват горивната смес и я обогатяват с кислород и също я подгряват вследствие на това впръскано високо налягане.
Все неща които липсват при обикновеният карбуратор и двутактов мотор.
Полусмукача в крайна сметка води до намаляне на въздуха и обогатяване с бензин в сместа. Което мисля че е съвсем естествено действие след спиране на загрял мотор. В съвременните инжекционови системи за впръскване тази функция се извзема от ел управляеми дроселни клапи, а и там имаме инжектори за високо налягане, които разпрашват горивната смес и я обогатяват с кислород и също я подгряват вследствие на това впръскано високо налягане.
Все неща които липсват при обикновеният карбуратор и двутактов мотор.
koveslav
- майстор
- Мнения: 2216
Паленето на топъл двигател на резачка,тример и т.н.,зависи преди всичко от температурата му преди да сме го загасили.При загасяне на топлия мотор спира въздушната струя на охлаждането и обема под капаците се изпълва със сериозно нагорещен въздух.Той на свой ред нагрява горивната система и карбуратора и обилно се изпарява остатъчното гориво в жигльорите и дифузорите.Клапата на смукача при "полусмукач" почти не влияе на сместа при ниските обороти с които развъртаме с ръчен стартер.В този момент ни помага другата му функция- частичното отваряне на дроселовата клапа.На практика се получава продухване,т.е. палене с подадена газ,което пък оправя проблема с изпареното гориво и предотвратява евентуалното "задавяне".
Т.е. ако палим скоро след гасенето един сериозно "напечен" такъв двигател,става и директно,но ако е примерно след 5- 10 мин.,логично е да запали по-лесно с "полусмукач".
Т.е. ако палим скоро след гасенето един сериозно "напечен" такъв двигател,става и директно,но ако е примерно след 5- 10 мин.,логично е да запали по-лесно с "полусмукач".
kuger
- майстор
- Мнения: 4293
Мисля, много се вкарвате във филми. Работила машина паля без смукач, ако откаже тогава дърпам.
Има и една тънкост, всяка машина си има "тертип" на палене, майката му е да се намери. Субарото на фрезата ми, примерно, може да е стояла загасена и 10 минути, пали само на полу.
Има и една тънкост, всяка машина си има "тертип" на палене, майката му е да се намери. Субарото на фрезата ми, примерно, може да е стояла загасена и 10 минути, пали само на полу.
Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!