Ами ако 185 на газ е гордост,мога да ти кажа че това е лесно постижимо с голф1 1.6,а по-големия брат на твоя мотор 240 си ги удря по километраж 

Kirilpm написа:Ами ако 185 на газ е гордост,мога да ти кажа че това е лесно постижимо с голф1 1.6,а по-големия брат на твоя мотор 240 си ги удря по километражДжета-та не е Голф. А и май пак трябва да почна да те игнорирам. Джета-та е по-тежка. Джета-та е по-широка. Няма такава аеродинамика. Тоя мотор е важно в какво е купе, но ти май го пропускаш. При условие, че 194км/ч е максималната скорост по каталог, то 185+ на пропан-бутан си е добре. Все пак газ не е бензин. И мога да я настроя да хвърчи на газ, но не виждам защо. Защото това вдига разхода. А с Golf I 1.6 много здраве ще имаш.
Kirilpm написа:Ами голф1 1.6 можеш да му гледаш само задния номерMK1 1.6 GTI има 108к.с, а тежи 800кг, трол
Kirilpm написа:Айде и специалист по механични инжекции и по лади стана.Господин трольо, каквото пише в техническите спецификации нормално са идеални условия. В реални по никакъв начин представянето не е такова, като при идеални. Особено при амортизирани автомобили. Няма как да кажеш, че 35 годишен ГТИ ще ги направи и 85 от тия 108 коня, с които е бил направен. Спри се с глупостите.
Kirilpm написа:обикновеното газово има 5 жици на кръст,ако това не можеш да свържеш вземи си намери друго заниманиеС тия съвети тип "прецаквателни" интересно какво ще стане като някой клиент разбере, че си е можел да реши проблема, за който си му поискал 500лв с материали за общо 50лв? Сигурно щеше да смениш местоположението на "сервиза" до най-близката ортопедия.
Kirilpm написа:А твоя проблемПроблем няма. Не и такъв, който налага цялостна смяна на компоненти. Работещи неща не се сменят. А TPS, това-онова се ползват не само на газ, а и на бензин. Щом караш кошница само на газ - твоя си работа. При мен изискването е да върви и на двете еднакво добре.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: