Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm - специалист
Ами ако 185 на газ е гордост,мога да ти кажа че това е лесно постижимо с голф1 1.6,а по-големия брат на твоя мотор 240 си ги удря по километраж :lol:
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Ами ако 185 на газ е гордост,мога да ти кажа че това е лесно постижимо с голф1 1.6,а по-големия брат на твоя мотор 240 си ги удря по километраж
Джета-та не е Голф. А и май пак трябва да почна да те игнорирам. Джета-та е по-тежка. Джета-та е по-широка. Няма такава аеродинамика. Тоя мотор е важно в какво е купе, но ти май го пропускаш. При условие, че 194км/ч е максималната скорост по каталог, то 185+ на пропан-бутан си е добре. Все пак газ не е бензин. И мога да я настроя да хвърчи на газ, но не виждам защо. Защото това вдига разхода. А с Golf I 1.6 много здраве ще имаш.
Kirilpm - специалист
Ами голф1 1.6 можеш да му гледаш само задния номер,колкото и да ти е мъчно :lol: Извинявай ама 180км/ч е постижение за лада и москвич.Пък за тази прехвалена кола 115 коня и разход като на зил с газово мисля че не е нещо впечатляващо :lol: Не те знам каква джета намеси,пак живееш в някаква твоя реалност.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Ами голф1 1.6 можеш да му гледаш само задния номер
MK1 1.6 GTI има 108к.с, а тежи 800кг, трол :!: И е с максимална скорост по каталог от 180км/ч. Истината е, че дори 2.0 16V двигателят на МК3 не може да бие 1.8 на МК1 по начално ускорение. Просто заради по-тежкото купе. На МК1 тия мощности може и да са вадени с механични инжекции, които далеч не са толкова безпроблемни и лесни за газифициране, като електронните. На ГАЗ скоростта е постижение. При условие, че газта е за икономия, не за скорост. На бензин - повече.
И още нещо - Lada 2107, дори и по-новите които не са с карбуратор, а инжекция - не могат да вдигнат над 180.
п.п Ако си намериш Фиеста с двигател по-голям от 1.6 и тя ще лети. Защото е 850кг.
Kirilpm - специалист
Айде и специалист по механични инжекции и по лади стана.Мога да ти кажа че механична инжекция без проблем си работи с обикновено газово и това че главицата ти не отбира от начина и на работа,не значи че е лоша.Моля те не ми цитирай максимални скорости от каталози,каталозите до които имаш достъп са горе долу на твоето техническо ниво.Само да те питам кола с механична инжекция под капака виждал ли си?Или пак го караме на знания от други форуми?
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Айде и специалист по механични инжекции и по лади стана.
Господин трольо, каквото пише в техническите спецификации нормално са идеални условия. В реални по никакъв начин представянето не е такова, като при идеални. Особено при амортизирани автомобили. Няма как да кажеш, че 35 годишен ГТИ ще ги направи и 85 от тия 108 коня, с които е бил направен. Спри се с глупостите.
Механична инжекция може да работи с обикновено газово, пожелавам ти много здраве да си ги видиш конете с дрисливото обикновено газово. От темата за АГУ, която бях пуснал, ясно пролича че не ги разбираш много нещата. И с един TPS, оправяне на вакууми и бобинка за АГУ-то за 8лв имам една кола, която доста добре се държи на пътя. Да се благодаря, че не послушах някой като теб да режа 1 седмица жици и да слагам турски Волтрани, за да съм "на келепир".
Тия обикновени газови си ги навирай където искаш. Да сложиш такова на кола инжекцион е чиста гавра. А да сложиш на механична инжекция Газов инжекцион става доста тегаво. Защото не можеш така лесно да си прихванеш импулсчета, нещица...Нямааа..
Kirilpm - специалист
За сметка на това от темата си пролича,колко много ги разбираш нещата по газовите уредби и колите изобщо :lol:
Колко газови си слагал на механични инжекциони че изчисли точно загубите от газовото и амортизациите? :lol:
И ако обичаш не ми прави думите на две,понеже пак те хващам в лъжа,посъветвах те да сложиш изпарител ЛОВАТО,а не Волтран,втория би сложил,защото си мизерник и винаги търсиш келепира.Щял да си играе да реже жици,ми нали това ти е професията бе "майсторе",обикновеното газово има 5 жици на кръст,ако това не можеш да свържеш вземи си намери друго занимание :-D
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
обикновеното газово има 5 жици на кръст,ако това не можеш да свържеш вземи си намери друго занимание
С тия съвети тип "прецаквателни" интересно какво ще стане като някой клиент разбере, че си е можел да реши проблема, за който си му поискал 500лв с материали за общо 50лв? Сигурно щеше да смениш местоположението на "сервиза" до най-близката ортопедия.
А трябва действително да си смениш професията, ако казваш че 35 годишен двигател работи еднакво сравнен с капацитета на чисто нов, току-що произведен. Това е все едно да кажеш, че на 50 ще го вдигаш по-лесно, отколкото на 20.
Kirilpm - специалист
До сега не съм имал клавиатурна нинджа за клиент,спри се бе ти изби половината форум :lol: :lol: :irre:
А много пъти съм решавал проблем,който мога да реша с части примерно за 50 лева с такива за 150 лева и хората са оставали доволни,когато има разбивка на сумата и им се обясни в детайли какво е вложено като труд и части.Много хора вършат отговорна работа с колите си и им е важно колите да са безпогрешни.Е разбира се има и такива като теб,които вечно правят тъкна сметка,но по никакъв начин не искам да са ми клиенти.Кола която обслужвам искам да е сигурна на пътя,а не да е в период на полуразпад и когато се строши на пътя,като попитат кой я ремонтирал да се споменава,моето име.А твоя проблем щеше да се реши трайно срещу 200лв вложени за части,тоест отново тлъста лъжа на стойност 300 лева.Сега трябва да вложиш пак толкова ако искаш да си решиш проблема, ТПС,ламбда сонда,клапан на газовото,настройка от газаджия,не от теб и така.Та ако смениш тези части ще надхвърлиш 200лв и при следващия дефект пак ще ревнеш в форума.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
А твоя проблем
Проблем няма. Не и такъв, който налага цялостна смяна на компоненти. Работещи неща не се сменят. А TPS, това-онова се ползват не само на газ, а и на бензин. Щом караш кошница само на газ - твоя си работа. При мен изискването е да върви и на двете еднакво добре.

Тема "Бустер на газта" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: