mgbagera написа: Както казах, гаранционното обслужване по домовете е само за София. До Берковица никои няма да си направи труда да дойде и да натегне болтовете. Най много да ме накарат да го мъкна до магазина.Няма такова нещо, това важи само за битовите електрически бойлери, които се сервизират от отделна фирма (Етика сервиз се казва). Този 200л бойлер е от Профи серията и би трябвало да се сервизира от оторизирана монтажна фирма, която би трябвало да е подписала гаранционната карта. Списък на тези фирми има в сайта на Теси, но той не е актуализиран. Може да им пишеш да ти пратят списък на фирмите в твоя регион. Ако никой не ти е подписал монтажа - отиваш с фактурата и гаранционната карта при някоя от тези фирми, подписват ти гаранционната карта и завеждат гаранцията в своя регистър и си взимат парите от Теси за гаранционния сервиз на място. И следващият път обеца на ухото - такива продукти от Профи серията се купуват само от фирмата, която ще ги сервизира, а не от първия срещнат магазин, колкото и да е голям той
