Ако незнаете къде да постнете въпрос или мнение, тука е мястото.
LazarGanev - "Велик майстор"
mgbagera написа:
Както казах, гаранционното обслужване по домовете е само за София. До Берковица никои няма да си направи труда да дойде и да натегне болтовете. Най много да ме накарат да го мъкна до магазина.
Няма такова нещо, това важи само за битовите електрически бойлери, които се сервизират от отделна фирма (Етика сервиз се казва). Този 200л бойлер е от Профи серията и би трябвало да се сервизира от оторизирана монтажна фирма, която би трябвало да е подписала гаранционната карта. Списък на тези фирми има в сайта на Теси, но той не е актуализиран. Може да им пишеш да ти пратят списък на фирмите в твоя регион. Ако никой не ти е подписал монтажа - отиваш с фактурата и гаранционната карта при някоя от тези фирми, подписват ти гаранционната карта и завеждат гаранцията в своя регистър и си взимат парите от Теси за гаранционния сервиз на място. И следващият път обеца на ухото - такива продукти от Профи серията се купуват само от фирмата, която ще ги сервизира, а не от първия срещнат магазин, колкото и да е голям той :)
profesionalist_wood - майстор
LazarGanev написа:
mgbagera написа:
Както казах, гаранционното обслужване по домовете е само за София. До Берковица никои няма да си направи труда да дойде и да натегне болтовете. Най много да ме накарат да го мъкна до магазина.
Няма такова нещо, това важи само за битовите електрически бойлери, които се сервизират от отделна фирма (Етика сервиз се казва). Този 200л бойлер е от Профи серията и би трябвало да се сервизира от оторизирана монтажна фирма, която би трябвало да е подписала гаранционната карта. Списък на тези фирми има в сайта на Теси, но той не е актуализиран. Може да им пишеш да ти пратят списък на фирмите в твоя регион. Ако никой не ти е подписал монтажа - отиваш с фактурата и гаранционната карта при някоя от тези фирми, подписват ти гаранционната карта и завеждат гаранцията в своя регистър и си взимат парите от Теси за гаранционния сервиз на място. И следващият път обеца на ухото - такива продукти от Профи серията се купуват само от фирмата, която ще ги сервизира, а не от първия срещнат магазин, колкото и да е голям той :)
Тогава за какво са изобщо магазините?
profesionalist_wood - майстор
Andri01 написа:
Да,то си беше жива ръжда! Но след като си го взеха,един "многознаещ" шеф от завода в Шумен,така и не ми отговори на писмото!
За какво да ти отговаря? На него не му дреме за теб,ти си просто ,,спам,, в пощата му.... типично за БГ бизнесмени които не правят труда си да защитят стоката си като германци или австрийци....
mgbagera - специалист
Маи ще ида до магазина да видя там какво ще кажат.
LazarGanev написа:
Ако никой не ти е подписал монтажа - отиваш с фактурата и гаранционната карта при някоя от тези фирми, подписват ти гаранционната карта и завеждат гаранцията в своя регистър
То и гаранционна карта няма :) Само касова бележка и на самата книжка с инструкциите за бойлера, написаха дата и сложиха печат като уж това да служи за гаранция.
шоп - майстор
Дръж но в течение колега. Надявам се всичко да се реши по лесният начин.
Преди 15 ина години подобни проблеми. Ядосах се, изхвърлих всичко и минах на наръждавейка. От тогава няма ядове...
mgbagera - специалист
Звънях два пъти на сервиза който отговаря за нашия регион но никой не вдига. Цяла зима не съм го закачал нито пък съм звънял на тези от сервиза. Вчера хубаво топло време, качих се на тавана разопаковах го, стигнах до фланеца и го притегнах. Сега ще изчакам да видя ако пак тече ще подхващам телефона отново.
шоп - майстор
mgbagera написа:
Звънях два пъти на сервиза който отговаря за нашия регион но никой не вдига. Цяла зима не съм го закачал нито пък съм звънял на тези от сервиза. Вчера хубаво топло време, качих се на тавана разопаковах го, стигнах до фланеца и го притегнах. Сега ще изчакам да видя ако пак тече ще подхващам телефона отново.
Дано да има радост!

Ако бях на твое място не 2 пъти, а 200 щях да звъня и ако не отговарят на място бих отишъл, а ако се крият и нотариална покана ще има изпратя и КЗП отдавна бих сезирал. С такива фирми - такива подходи.

Няколко пъти съм имал такива разправии и като тръгна с рогата напред бързо се стига до замяна с нов продукт и извинения. Разбира се имам касова бележка, фактура и гаранционна карта.
Успехи!
mgbagera - специалист
Само като видях адреса на фирмата по ремонтите и се отказах да звъня: https://www.google.bg/maps/@43.4040372, ... 6656?hl=bg

Този адрес ми го дадоха от Теси. Минах от там, и до днес с нищо не показва че тук се намира сервиз за бойлери. Вероятно за това и не вдигат телефона.
LazarGanev - "Велик майстор"
E, не се отчайвай, това навярно е адреса на регистрация. Не е задължително там да има лъскав сервиз. Продължи да звъниш и ако няма резултат се обади пак на Теси за съдействие
Andri01 - майстор
Имах разправии с тях преди 1-2г./ писах тука даже/. Пращаш е-майл до София-централното им управление и въпросът ти ще се реши до седмица! В сайта им ще намериш пощата.

Тема "Протекъл гаранционен бойлер" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: