"Гейшата" щеше да му стимулира главата...мозъка де
. Ама щом неще няма да настоявам. Човека е фен на Форд, щом втори път скача... 


Kirilpm написа: Като вземеш нова кола и бракуваш вентото мисля да ти споделя как се ремонтира вала без свалянеАз вече знам, трол такъв. И намерих дори човек да го направи. Въпреки всичко, той каза, че е по-добре да я махам. И все пак ще я махам, защото освен двигател и други неща ако ги сложа в сметката, трябва да дам над 1000лв, за да я оправя както трябва. Не, мерси - писна ми. Плащам 150лв данък и имам торба проблеми на главата. Край! Ремонтира се проблема с вала и заминава в cars.bg или на части.
Chefo77 написа:Ако вземе второ Фродо, значи е садо-мазо. Гейша тогава за какво му е?Много обичам Фродо.
gogo7777 написа:Това, че има бол евтини части в Продавалника и по моргите не вещае нищо убаво.+1 Ммммдаааа защо ли има толкова части?
шоп написа:Навремето така се оправдаваха джамбазите - Ровърите ги карали, ама били големи боклуци. И 'що - 'щото много се чупели, пък части нямало и били скъпи. А пък по моргите не внасли разфасовани коли от тази марка, защото не им търсели частиgogo7777 написа:Това, че има бол евтини части в Продавалника и по моргите не вещае нищо убаво.+1 Ммммдаааа защо ли има толкова части?
Chefo77 написа:Тинки, като И оправиш на колата болежките, ще я подариш на някого да И се радва. Странен човек си.Не съм. Има още доста болежки, които излязоха. Пари повече не давам, търпението свърши. За година на праговете отдолу вече се появиха дупки, рейката хидравличната й капе маслото, почнаха наскоро задните спирачни апарати да задържат, ръчната все нямах време да я оправя - с нея тоже проблеми. Айде на части, останалото за желязо. Не случих на кола и това е
шоп написа: +1 Ммммдаааа защо ли има толкова части?Има части, защото са масово разпространени.
шоп написа: П.П китайките ми се държат много добре, учудващо добре.Китайки? На китайски гуми, китайски клеми и китайски презервативи не вярвам.
gogo7777 написа:6,5 години на мазда 6...дори и една крушка нямам изгоряла. Как да не съм фен.Аз лично предпочитам да сменя на 10 години веднъж стартер за 180 лв на японката, отколкото всяка година да давам по 18 лв за германкатаБря, не съм само аз болен от японският вирус....и Калпев е фен, станахме трима
toolegittoquit написа:Ако не бяха китайските презервативи...сега нямаше да си думаме с тебChefo77 написа:Тинки, като И оправиш на колата болежките, ще я подариш на някого да И се радва. Странен човек си.Не съм. Има още доста болежки, които излязоха. Пари повече не давам, търпението свърши. За година на праговете отдолу вече се появиха дупки, рейката хидравличната й капе маслото, почнаха наскоро задните спирачни апарати да задържат, ръчната все нямах време да я оправя - с нея тоже проблеми. Айде на части, останалото за желязо. Не случих на кола и това еС двигателя ремонтите ще отидат за поне още 700лв.
шоп написа: +1 Ммммдаааа защо ли има толкова части?Има части, защото са масово разпространени.шоп написа: П.П китайките ми се държат много добре, учудващо добре.Китайки? На китайски гуми, китайски клеми и китайски презервативи не вярвам.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: