• 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 148
Всички имаме коли, нали ?

Обухте ли вече зимните гуми ?

58%
да
153
42%
не
110

Общо гласове: 263

toolegittoquit - майстор
bagera1 написа:
Няма как да вземеш боклук, да се мислиш за хитрец и да искаш да ти излезне евтино.
Доста пари дадох, като исках здрав двигател, окачване и спирачки. Минимални изисквания имах. Е, не.
stoianov_n написа:
Точно този пежак.....няма два еднакви по цвят детайла и евентуален удар отзад от ляво.....толкова по снимки...Видя ли какво виждаш ТИ и какво АЗ...
Аз съм "далтонист" и не съм го гледал, просто го хвърлих тук. Добре, ама тия коли ги купуваш в Германия за 500-800Евро. Не е реална цена тук 3-4 хиляди лева. И аз за това и по снимки не се ръководя, отивам на място и гледам.
Kirilpm написа:
Професоре...понеже предполагам вентото си го взел за 600-1000лв и сега се бориш да върнеш скрапа в движение.
Професоре, 1500лв с още 700лв ремонти до момента(1 година). 2200лв за кола набор 94. И като я взимах тая кола имах ниски изисквания, но основни. И нарочно не взех по-"нова". Е, пак не се получи. Поддръжката мога да кажа, че беше добра. Няма хоп, троп при мен. Лагери сменях, консумативите от-до. Е, да, ама не.
Стар, тъп Форд имах. Цена - 600лв. Ремонти - 400лв за 5 години. Носач, каре, бензинова помпа, съединител. Точка. Ако бях сменил гумички и някои други неща на двигателя, колата още 10 години щеше да издържи - немаш ядове. Реших, че е време да взема по-голяма. Грешка.
Kirilpm - специалист
Не забравяй да споменеш че за теб ремонти са и ангренажен ремък,акумулатор,смяна на масло и гуми.Е икономисал си от едни зимни гуми и пак си напред.Клапите дето орева орталъка за тях се оправят за един ден от човек,който никога не се е занимавал с това и ако ръцете ти не са заклещени на едно място работата става за 0лв.Водача на шибедаха,да не си взимал кола с шибедах,90% текат включително и любимия ти голф2 и той от лявата страна.За нитовете в голф4 чул недочул,но супер компетентен,проблема го има в 3 модела кутии в две различни модификации на 1.6 двигателя,при нито една друга кутия го няма.Проблем с шпонката не съм имал никога,въпреки че имам дизел от ваг групата,където въпросната шпонка е доста по натоварена,просто от подръжка до подръжка има разлика :wink: Я ми разкажи за дръжките на вратите на великия форд,понеже аз не съм виждал фиеста от тези години с 4 здрави дръжки.А апарата за ръчната спирачка в този си вид е направо гениален сравнение с тези на много други коли,това че не ти стига акъла да го оправиш не е по вина на конструктурите.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Не забравяй да споменеш че за теб ремонти са и ангренажен ремък,акумулатор,смяна на масло и гуми..
Не, това за мен не са ремонти. Това е поддръжка. Ръчната в Голф3 е тъпотия. Комбиниран апарат. Беля на главата.
За мен ремонт е зъбно колелце за 100лв, смяна на лагери, ремонт на парно, ремонт на шибедах, ремонт на кабели, смяна на tps, смяна на други датчици, смяна на част от картерната вентилация, смяна на стартер. И сега вала. Шибедаха - на Форд шибедах не ми течеше. Имах такъв. :-D
В сервиз за парното искат 100лв, за всичките 30 кабела отзад и някои на предните врати пак 100лв минимум. Стартер - 100-120лв. Лагер - 50лв с работата. Шибедах - поне 60-70лв "ремонт". В моргата искат по 60-70лв за втора ръка, здрави няма - търсил съм. Ремонт на ел.стъкла - едно по 50-60лв на стъкло минимум. Зъбно колелце - 100лв с някои ремъци. TPS - 45лв, плочка дебитомер - 25лв. Датчик антифриз - 15лв. Дросел клапа втора ръка - 20-30лв.
Не броим смяна на масло(47лв-15W40), накладки(35лв), ремъци(80лв), антифриз(30лв), акумулатор(120лв) и други неща по поддръжката. Както и новичките гуми, които намерих, макар и летни в момента. Направо станах реставратор.
Последна промяна от toolegittoquit на пон дек 21, 2015 10:31 pm, променено общо 1 път.
Kirilpm - специалист
Ти обаче си като малките деца,ръчната в голф е тъпотия и това е :lol: Това че на теб не ти стига акъла и че си пинтия да платиш на някой,който има достатъчно акъл да ти отстрани проблема не значи че дадения възел е конструктивна недомислица.Представям си ако вземеш някоя кола,която отзад е с 8 накладки как ще ревеш и ще си спомняш с радост за голфа с раница.Този модел задвижване на ръчната до ден днешен се използва от доста производители,явно са по-прости от теб.А не знам къде намесваш форда,който отзад е с барабани и незнам какво общо има неговия механизъм за ръчната с този на ФВ.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Това че на теб не ти стига акъла и че си пинтия да платиш на някой,който има достатъчно акъл да ти отстрани проблема...
Барабаните са по-прости. Рециклирането се свежда до смяна на цилиндърче и накладки. Ръчната няма общо с хидравликата, до колкото съм гледал. На VW ръждясват апаратите. Ръчната умира. Не може да натяга крачната. Е как може да вържеш двете заедно?! :?
Аз пари щях да дам преди проблема с двигател да ми се сервира. Просто нямах възможност да остана без апарати, т.е без кола няколко дни, докато чакам да ги "рециклират". Колата се кара всеки ден.
Ся земи си прави сметката по работите, които съм писал по-горе и с поддръжката за 1 година дали не е стъпила тая кола към 1000лв. :axe: С гражданска, винетка, технически преглед и данък тия пари са годишната заплата на много хора в България! :!: :!:
Ако ще давам по 3000 на година за кола, по-добре да си взема нова, на лизинг.
Kirilpm - специалист
И с какво са по-прости барабаните,да не би да няма накладки в тях или да нямат жило за ръчната?С блокирала ръчна спирачка можеш прекрасно да си спираш със задните колела и крачната спирачка,стига да ти е изправна спирачната система,а при теб силно се съмнявам че е така.Ужасната ръчна на тези коли има едно просто изискване,за да работи дълго и безпроблемно,като спреш някъде вдигаш ръчната,като решиш да тръгнеш я отпускаш.Но друг проблем ме озадачава,как едновременно колата е в сервиза през ден и се кара ежедневно? :lol:
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Но друг проблем ме озадачава,как едновременно колата е в сервиза през ден и се кара ежедневно?
Дървен философ. Като половината работи съм ги правил аз в 6-10 вечерта, след като приключа работата и се прибера. Като си отнемам от свободното време и съня. :x Спирачната система, освен ръчната е изправна. Обаче ръчна няма. А тя ръчната натяга повече или по-малко и другата. Схемата там не ми е толкова ясна. Обаче не става със смяна на цилиндърче директно, иска инструмент за свиване на челюсти, както и сваляне на апарата за рециклаж.
Знам, че на Форд с барабани ми смениха всичко и всичко беше перфектно за 3 часа пред мен. За VW искат сваляне на апарати, 2 дни чакане и доста повече от 12лв за цилиндърче и 25лв за накладки.
Последна промяна от toolegittoquit на пон дек 21, 2015 10:45 pm, променено общо 1 път.
bagera1 - специалист
,уморих се от теб, имал си някакви изисквания за кола но най-много търсиш здравина. Доказано здрав и надежден е 1.8 моно и 1.9тд двата по 90кс- нисък данък . ръчни стъкла и барабанни спирачки! Без клими, без газови инжекциони и т.н. такава кола ти трябва, без екстри като жигула, за да няма какво да се разваля
toolegittoquit - майстор
bagera1 написа:
..и 1.9тд...
Нали за дизела се говори как замазвал шпонката по вала? Не знам какво се умори, тука един човек се прави на дървен философ. И това не съм аз.
Kirilpm - специалист
Питай в някой сервиз за 1,9ТДИ на ВАГ групата и конкурентния 1,8ТД на форд.Казвам ти го с най-приятелски чувства като човек,който е дърпал дизелов форд 2км с 60-80км/ч при отчаяни опити за зимен старт :lol:
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 148

Тема "Сложихте ли вече Зимните гуми ??" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: