toolegittoquit написа: За Форд си много заблуден обаче. Форд Фиеста е обявена от ADAC за най-надежден автомобил в своя клас. И не само там...





Много заблудени станахме тука....

toolegittoquit написа: За Форд си много заблуден обаче. Форд Фиеста е обявена от ADAC за най-надежден автомобил в своя клас. И не само там...
Chefo77 написа:И какво да И гледам на тази статистика? ... Наясно ли си кога сменят модела и че говориш за два различни?Не знам човек. Баничарките Форд са с дизел 1.8. Правят по милион километра.
stoianov_n написа: Много заблудени станахме тука....Не се смей, а виж, моля ти се. Не задрасквайте така Форд, не е толкова лош, колкото го говорите. Ето, аз значи като имам проблеми с VW, значи аз съм мърляч, модела е перфектен. Ама като карах Ford без проблеми, значи аз съм бил късметлия, а пък моделът е менте. Не така с абсолютизма.
karoto написа: Имало един форд който запалил зимата и те го кръстили "Фокус"Тоя лаф се изтърка. 5 години карах Форд. Палеше зимата от 1-ви път, стига да имаш акумулатор. Продадох го. Човекът го кара, понеже взе да му понагаря масло смени гумички на двигателя. Сега пак пали от първи път.
toolegittoquit написа:Пак те питам защо моето дърто ТДИ не е превъртяло шпонката?А зимата пали докато му покажа ключа въпреки пробега от над половин милион километра,двигателя не е отварян.И защо форд е най-евтината кола втора ръка?Една запазена симсонка струва повече от форд фиеста от 90-тте годиниChefo77 написа:И какво да И гледам на тази статистика? ... Наясно ли си кога сменят модела и че говориш за два различни?Не знам човек. Баничарките Форд са с дизел 1.8. Правят по милион километра.
Да, знам кога сменят модела. MK2 е до 89. МК3 е от 89 до 96/7 МК4 е от 96/97 до 2001. МК3 има през годините и поне 1 фейслифт. Има МК3, които са по-обли и други, които са по-ръбати.
Това за наградата е взето от страницата на Форд. Те сами се похвалиха. Действително за малко пари Форд не е лош избор. Поне според мен. Не ми се спори повече за марки и не ми се подемат спорове тип "Левски или ЦСКА"
Колата другата ще я взимам утре. Форд е. Фиеста е. 4 вратка.stoianov_n написа: Много заблудени станахме тука....Не се смей, а виж, моля ти се. Не задрасквайте така Форд, не е толкова лош, колкото го говорите. Ето, аз значи като имам проблеми с VW, значи аз съм мърляч, модела е перфектен. Ама като карах Ford без проблеми, значи аз съм бил късметлия, а пък моделът е менте. Не така с абсолютизма.karoto написа: Имало един форд който запалил зимата и те го кръстили "Фокус"Тоя лаф се изтърка. 5 години карах Форд. Палеше зимата от 1-ви път, стига да имаш акумулатор. Продадох го. Човекът го кара, понеже взе да му понагаря масло смени гумички на двигателя. Сега пак пали от първи път.
Зимата форд не пали, а пък на VW дизелите поради кофти конструктивно решение от тия години са податливи на проблем с шпонката на коляновият вал. Е?
toolegittoquit написа:Какво трябваше да видя, че не разбрах....stoianov_n написа: Много заблудени станахме тука....Не се смей, а виж, моля ти се. Не задрасквайте така Форд, не е толкова лош, колкото го говорите. Ето, аз значи като имам проблеми с VW, значи аз съм мърляч, модела е перфектен. Ама като карах Ford без проблеми, значи аз съм бил късметлия, а пък моделът е менте. Не така с абсолютизма.
Kirilpm написа: Пак те питам защо моето дърто ТДИ не е превъртяло шпонката?...Една запазена симсонка струва повече от форд фиеста от 90-тте годиниПовечето хора не правят ремонти, без да има проблем. Когато се случи проблем, обикновено е твърде късно. Ако в нормалното сервизно обслужване ти влиза смяна на зъбно колело и болт, добре. А принципно не би трябвало да се пипа там. Поне на много други коли не се пипа никога и няма проблеми.
nikolovvd написа: Дали съм късметлия или съм си отварял очите, когато е трябвали, не знам.+1 Приятни изживявания по празниците и леки след празници пожелавам на всички. Дори на хейтърите.
Kirilpm написа:Един единствен път при първото обслужване сложих правилния болт на това място,съвсем профилактично без да съм имал ядове,стегнах го с правилния момент и осигурител за резби и забравих за проблема.Но ти как би дал 12 лева за болт?Що за долни кожодери са това?Бих дал. Но твои колеги ми казаха, че болт и зъбно колело не се сменят при обслужване, при смяна на ангренаж. Първото обслужване с ремък, паразитна ролка, масло и антифриз беше готово общо до седмица след покупката.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: