Kirilpm написа:По-добре да беше взел един читав двигател за вентото и два прага...и хидравлична рейка, 2 спирачни апарата, жило на ръчната, рециклиране на фарове и кой знае още какво. Сигурно ще се наложи и смяна на съединител по някое време. И като ги дам тия пари, да не забравя да си платя данъка за още 1 година, т.е към тая сметка сложи още 150лв данък.
Знаеш ли каква е далаверата, та да не го пипна vw-гена? Разкомплектовам, продавам частите му, избивам си парите за форда и ми остават пари за поддръжка.
Форда няма хидравлика, няма ел.стъкла и т.н. И ръчната работи. Изключваме тия не много евтини ремонти от схемата. Стигне ли се до работи по двигателя, с изключение на смяна на гумички или нещо евтино, колата заминава за скрап.
DundyTheCroc написа:То 140 вдига, въпроса е за колко време. Праговете как са, особено вътрешната част, където са свързани към пода?Откъм ръжда - минимални следи. VW-на ми имаше дупки в праговете, т.е една част направо вече я нямаше. Изчоплих антикора и се проби. А по каталог - 155км/ч