stoianov_n написа: А за предложението, съм напълно сериозен...Знаеш, че няма да стане. И още повече, че отговорът ми е вариант, който съм го дал като неприемлив. Защо просто не изчакаш, докато си купя тая помпичка, ами тръгна пак с рогата? И в интерес на истината, тая кола като тръгне, работи много хубаво. По нищо не би разбрал, че има проблем, като я караш, ако не я изгася.
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit
- майстор
716 мнения в "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен."
velsi
- Почетен майстор
stoianov_n
- специалист
- Мнения: 844
toolegittoquit написа:Защо просто не изчакаш, докато си купя тая помпичка, ами тръгна пак с рогата?Ти пък, що се палиш.Само да ти кажа, че "тая помпичка" има посока и стрелка, да не я обърнеш обратно.
DundyTheCroc
- майстор
- Мнения: 2374
Едно време на Форда с 1.8Д, който имахме, имаше стойка за филтъра с пробка за обезвъздушаване и вградена помпа. Тук или всичко това е изтръгнато или са минали на друг филтър просто.
kozl
- майстор
- Мнения: 11309
Фрода не пали и е на трупчета, но за това пък темата бая е изминала не мой я догоним
Може и без помпичка. Трябват подходящи по диаметър маркучи (срещам и по железариите), празна бутилка от газирана напитка и бормашина с бургии. Примерно 2 отвора в капачката с диаметър по-малък от маркучите, така че като ги прекараш да уплътняг. Единия маркуч в ГНП, другия да влиза въздух в бутилката. Бутилката пълниш с гориво и я закачаш на високо на отворения капак. Така игнорираш проблемите по пътя на нафтата. Ако запали студения двигател, значи проблема е в пътя на горивото. Имай в предвид, че работещия двигател ще преточи част от нафтата от бутилката в резервоара.
Ако и с този тест не запали дай резултатите от замера на компресия.
Аз за дъртото пежо 305Д, родено 1983 г. платих 70 лв. през лето 1990-то за проверка на компресия, дюзи и надуване с компресор. Последното се прави в цилиндрите при затворени клапани, за да се установи от къде издиша двигателя. Ако е от клапани се чува в колекторите смукателен/изпускателен. Ако е м-у сегменти и цилиндри се чува в картера. Но и за този тест си требе компресор и подходящ щуцер с резба да се завие на мястото на дюзата.
В този сервиз ми обявиха цена за профилактика и ремонт на ГНП от 250 до 400 лв. Примерно в СФА не ремонтират помпи. Сменят с нови за към 5 бона. Стандарт ко да паиш. Моето пежле 305 там го бяха зачеркнали като съществуващо.
Да толкова искат по сервизите. По моргите има помпи под 100 лв, но требе и късмет.
Ако и с този тест не запали дай резултатите от замера на компресия.
Аз за дъртото пежо 305Д, родено 1983 г. платих 70 лв. през лето 1990-то за проверка на компресия, дюзи и надуване с компресор. Последното се прави в цилиндрите при затворени клапани, за да се установи от къде издиша двигателя. Ако е от клапани се чува в колекторите смукателен/изпускателен. Ако е м-у сегменти и цилиндри се чува в картера. Но и за този тест си требе компресор и подходящ щуцер с резба да се завие на мястото на дюзата.
В този сервиз ми обявиха цена за профилактика и ремонт на ГНП от 250 до 400 лв. Примерно в СФА не ремонтират помпи. Сменят с нови за към 5 бона. Стандарт ко да паиш. Моето пежле 305 там го бяха зачеркнали като съществуващо.
Да толкова искат по сервизите. По моргите има помпи под 100 лв, но требе и късмет.
toolegittoquit
- майстор
- Мнения: 2860
stoianov_n написа:Ти пък, що се палиш.Само да ти кажа, че "тая помпичка" има посока и стрелка, да не я обърнеш обратно.Спокойно. Знам, че има посока, видях стрелка на картинката.
ivanovbg написа:Тинки, извади помпата от резервоара на ВентотоВ никакъв случай няма да го направя това. Бензиновата помпа е здрава и работи. Мога да я продам за повече от 15лв втора ръка. Няма да се правя на циганин за 15лв, за да изгубя след това 40-50лв от бензиновата помпа.
п.п Помислих внимателно. Според мен е проблем с дюза. Времето се стопли, стартов спрей имам, пак не мога да я запаля по нормалният начин. При първа възможност ще се прави профилактика.
dyaneff
- майстор
- Мнения: 1052
toolegittoquit написа:....п.п Помислих внимателно. Според мен е проблем с дюза. Времето се стопли, стартов спрей имам, пак не мога да я запаля по нормалният начин. При първа възможност ще се прави профилактика.Мисленето не ти се отдава. Когато пръскаш с спрея, дюзите не те интересуват.
Щом и със спрей не препалва, я карай към металекс.
toolegittoquit
- майстор
- Мнения: 2860
dyaneff написа:Мисленето не ти се отдава. Когато пръскаш с спрея, дюзите не те интересуват. Щом и със спрей не препалва, я карай към металекс.Освен ако горивото не прелива. Тя не пали, тя кюфка и има детонации, но не може да запали както трябва. Стига с тоя металекс, колата хубаво си работи. Като й сложа спрей, напротив - по-зле става.
dyaneff
- майстор
- Мнения: 1052
Тинки, за последен път пиша по твой проблем.
От автомобили не разбираш . Факт. Пари за майстори не ти се дават. Съвети не слушаш. Е как да ти каже някой какво е счупено. като ти не искаш и да четеш ?
Щом не искаш металекс, сложи и два карамфила отгоре и я погреби с почести.
От автомобили не разбираш . Факт. Пари за майстори не ти се дават. Съвети не слушаш. Е как да ти каже някой какво е счупено. като ти не искаш и да четеш ?
Щом не искаш металекс, сложи и два карамфила отгоре и я погреби с почести.
Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!


