• 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
А за предложението, съм напълно сериозен...
Знаеш, че няма да стане. И още повече, че отговорът ми е вариант, който съм го дал като неприемлив. Защо просто не изчакаш, докато си купя тая помпичка, ами тръгна пак с рогата? И в интерес на истината, тая кола като тръгне, работи много хубаво. По нищо не би разбрал, че има проблем, като я караш, ако не я изгася. :?
velsi - Почетен майстор
Каква помпичка ще купуваш като още не си си купил свястен филтър?! То не пречи и двете де, но първо оправи филтъра.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Защо просто не изчакаш, докато си купя тая помпичка, ами тръгна пак с рогата?
Ти пък, що се палиш.Само да ти кажа, че "тая помпичка" има посока и стрелка, да не я обърнеш обратно.
DundyTheCroc - майстор
Едно време на Форда с 1.8Д, който имахме, имаше стойка за филтъра с пробка за обезвъздушаване и вградена помпа. Тук или всичко това е изтръгнато или са минали на друг филтър просто.
kozl - майстор
Фрода не пали и е на трупчета, но за това пък темата бая е изминала не мой я догоним :lol: :lol: :lol: Може и без помпичка. Трябват подходящи по диаметър маркучи (срещам и по железариите), празна бутилка от газирана напитка и бормашина с бургии. Примерно 2 отвора в капачката с диаметър по-малък от маркучите, така че като ги прекараш да уплътняг. Единия маркуч в ГНП, другия да влиза въздух в бутилката. Бутилката пълниш с гориво и я закачаш на високо на отворения капак. Така игнорираш проблемите по пътя на нафтата. Ако запали студения двигател, значи проблема е в пътя на горивото. Имай в предвид, че работещия двигател ще преточи част от нафтата от бутилката в резервоара.
Ако и с този тест не запали дай резултатите от замера на компресия.
Аз за дъртото пежо 305Д, родено 1983 г. платих 70 лв. през лето 1990-то за проверка на компресия, дюзи и надуване с компресор. Последното се прави в цилиндрите при затворени клапани, за да се установи от къде издиша двигателя. Ако е от клапани се чува в колекторите смукателен/изпускателен. Ако е м-у сегменти и цилиндри се чува в картера. Но и за този тест си требе компресор и подходящ щуцер с резба да се завие на мястото на дюзата.
В този сервиз ми обявиха цена за профилактика и ремонт на ГНП от 250 до 400 лв. Примерно в СФА не ремонтират помпи. Сменят с нови за към 5 бона. Стандарт ко да паиш. Моето пежле 305 там го бяха зачеркнали като съществуващо.
Да толкова искат по сервизите. По моргите има помпи под 100 лв, но требе и късмет.
ivanovbg - майстор
Разорихте момчето с тези помпички бре. Тинки, извади помпата от резервоара на Вентото, сложи я в една кофа с нафта и я свържи към помпата на Форда. Веднага ще разбереш дали да купуваш помпичка.

:partyman:
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Ти пък, що се палиш.Само да ти кажа, че "тая помпичка" има посока и стрелка, да не я обърнеш обратно.
Спокойно. Знам, че има посока, видях стрелка на картинката. :)
ivanovbg написа:
Тинки, извади помпата от резервоара на Вентото
В никакъв случай няма да го направя това. Бензиновата помпа е здрава и работи. Мога да я продам за повече от 15лв втора ръка. Няма да се правя на циганин за 15лв, за да изгубя след това 40-50лв от бензиновата помпа.
п.п Помислих внимателно. Според мен е проблем с дюза. Времето се стопли, стартов спрей имам, пак не мога да я запаля по нормалният начин. При първа възможност ще се прави профилактика.
dyaneff - майстор
toolegittoquit написа:
....п.п Помислих внимателно. Според мен е проблем с дюза. Времето се стопли, стартов спрей имам, пак не мога да я запаля по нормалният начин. При първа възможност ще се прави профилактика.
Мисленето не ти се отдава. Когато пръскаш с спрея, дюзите не те интересуват.
Щом и със спрей не препалва, я карай към металекс.
toolegittoquit - майстор
dyaneff написа:
Мисленето не ти се отдава. Когато пръскаш с спрея, дюзите не те интересуват. Щом и със спрей не препалва, я карай към металекс.
Освен ако горивото не прелива. Тя не пали, тя кюфка и има детонации, но не може да запали както трябва. Стига с тоя металекс, колата хубаво си работи. Като й сложа спрей, напротив - по-зле става.
dyaneff - майстор
Тинки, за последен път пиша по твой проблем.
От автомобили не разбираш . Факт. Пари за майстори не ти се дават. Съвети не слушаш. Е как да ти каже някой какво е счупено. като ти не искаш и да четеш ?

Щом не искаш металекс, сложи и два карамфила отгоре и я погреби с почести.
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: