• 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm - специалист
И какво точно ти харесва?Добре стои като паметник на улицата?Барем извади седалките и я направи на гълабарник,да изкараш някой лев от нея.Качил се бил в хубава кола :lol:
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
И какво точно ти харесва?Добре стои като паметник на улицата?
Колата се движи, тая седмица има 300км. Това, че я паля по надолнището, не означава че не се движи. Пак ти казвам - ако искаш да си останем с добрият тон, спри да обиждаш...
Chefo77 - майстор
Абе Тинки, то и на мен ми харесва тоалетната чиния, когато не е изцапана с кафяво, но не си я хваля толкова...

Вентото ли имаш предвид като казваш "хубава кола с много екстри"?
Ти като оня единадесетокласник, дето от немая къде му вързала най-грозната и пъпчива в даскалото, па като гракнал че оправил хубава мадама ...
Последна промяна от Chefo77 на нед яну 10, 2016 10:38 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
Най-много ми харесва, че лесно се кара в града. Не просто е малка, ами тракторчето е трудно да го угасиш и дърпа прилично като за 60 коня. Това не му пречи извънградско над 120 да умира, ама... :? Та така..С другата градско като луд сменях предавки.
Chefo77 написа:
Вентото ли имаш предвид като казваш "хубава кола с много екстри"?.
Ел.стъкла, ел.огледала, ел.подгряване, ел.антена, 2 сервота, автомат на въздуха, ел.шибедах :?
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Качих се в една хубава кола с много екстри. На които всичките екстри съм ги ремонтирал. Е, не - мерси. Хубавите коли нямат евтина поддръжка. А човек не винаги има пари.
Е това ти е проблема на тебе, не гледаш каква е колата, а каква е поддръжката.
Е това е за тебе, отговаря на всичките ти критерии, а пък ти и близо. :wink:
http://olx.bg/ad/opel-kadet-ID5JeG8.html
А пари, приятелю, се ПЕЧЕЛЯТ и ГУБЯТ, гледай си живота и кефа...и не ги мисли толкова тия коли.... :wink:
Chefo77 - майстор
Това "автомат на въздуха" е нещо ново, не го знам.
Значи по твоята логика аз като имам седалки с лумбална функция и 3D настройки и задглавници с промяна на ъгъла по вертикалата, да се чувствам като че съм с Джесика Алба??? А самонивелиращите фарове биха могли да накарат всеки псевдопредставител на средната класа да онемее? Ооо, имам и централно с аларма, виждал съм хора с доста по-нови коли да се пресягат да заключват пасажерската врата, после с ключ шофьорската и да пускат отделно алармата (това сериозно)!
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
А пари, приятелю, се ПЕЧЕЛЯТ и ГУБЯТ, гледай си живота и кефа...и не ги мисли толкова тия коли....
Всичко гледам. Пари се печелят, но парите в България не се ринат с кофи. Понякога като няма работа се чудиш как да заработиш, да си платиш сметките и храната, камо ли да мислиш за коли. Не мога да си оставя другите грижи и само да си давам парите за поддръжка на скъпи коли. За това като търся кола, уж първо гледам да е с евтина поддръжка. А не да се изхвърлям с кола за 5000лв, за която после няма да имам пари да купя комплект накладки или спирачни дискове(чифт) при нужда.
А съм си мислел за Кадет. Ако не бяха на тия години всичките толкова грозни ръждясали, можеше и да си взема.
kozl - майстор
stoianov_n написа:
Е това ти е проблема на тебе, не гледаш каква е колата, а каква е поддръжката.
Не му е в това проблема, от служебната по-убава нема :-D
Проблема му е че преди да избира в какво да се завира, не е опитал вкуса на нафтата :-D
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
А пари, приятелю, се ПЕЧЕЛЯТ и ГУБЯТ, гледай си живота и кефа...и не ги мисли толкова тия коли....
Всичко гледам. Пари се печелят, но парите в България не се ринат с кофи. Понякога като няма работа се чудиш как да заработиш, да си платиш сметките и храната, камо ли да мислиш за коли. Не мога да си оставя другите грижи и само да си давам парите за поддръжка на скъпи коли. За това като търся кола, уж първо гледам да е с евтина поддръжка. А не да се изхвърлям с кола за 5000лв, за която после няма да имам пари да купя комплект накладки или спирачни дискове(чифт) при нужда.
А съм си мислел за Кадет. Ако не бяха на тия години всичките толкова грозни ръждясали, можеше и да си взема.
Читав кадет ще зарови и форда и вентото,а не е като да не се намират още,има и астра ф за г/д такива пари.Там поне ще кърпиш един път докато го караш,а двигателя пали и с компресия 6 атмосфери и върви докато не се отскубне от купето.Аз пак те усещам че стабилно разпъваш локуми,трябвала му колата всеки ден,ми ти преди няколко дена спомена че стои закотвена пред вас на трупчета?А ако и на спрей не пали напъни си умната главица и се сети да смениш стартера с редукторен.Сега разбра ли защо стартер за 12.50 от вторичните не е читав стартер и си заслужава парите за качествена профилактика?
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
А ако и на спрей не пали напъни си умната главица и се сети да смениш стартера с редукторен.Сега разбра ли защо стартер за 12.50 от вторичните не е читав стартер и си заслужава парите за качествена профилактика?
Статерът върти и не ми казвай ти, че като е произведен за кола с такъв двигател - 1.8D, значи не става. Такива опити да прехвърляте проблема - ха, ха. Те и едни велики майстори ми казваха, че ми е виновен акумулатора за проблемите с паленето на VW, а то излезе че на стартерът бендикса е заминал. На тоя стартер, който те го слагаха 2 седмици назад.
А като видях един Кадет, уж запазен, като му свалих задните седалки имаше пукнатина надлъж цялото купе - зарязах.
Качествена профилактика да ми вземе Бай... някой си 150лв за стартер, като за предният ли? :?
Със стартов спрей влиза чрез въздуха в повече от 1 цилиндър и като бумне на 2 места - засрещат се. :sad:
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: