Всички имаме коли, нали ?
DundyTheCroc - майстор
Кои са тези бензинки, които зимата умират, кажи да знаем и да не си ги купуваме :wink:
kuger - майстор
DundyTheCroc написа:
Кои са тези бензинки, които зимата умират, кажи да знаем и да не си ги купуваме :wink:
Тея, пред блока. Хиля се, като гледам как ги разкарват на въже, като кученца.
ky-kyy - майстор
kuger написа:
DundyTheCroc написа:
Кои са тези бензинки, които зимата умират, кажи да знаем и да не си ги купуваме :wink:
Тея, пред блока. Хиля се, като гледам как ги разкарват на въже, като кученца.
Тия бензинки пред блока, най-вероятно ги влачат с въженца, заради акумулаторите....ама без изправен акумулатор и прехвалените нафтови печки, не палят :?
zmiori - специалист
kuger написа:
DundyTheCroc написа:
Кои са тези бензинки, които зимата умират, кажи да знаем и да не си ги купуваме :wink:
Тея, пред блока. Хиля се, като гледам как ги разкарват на въже, като кученца.
Трябва да си душата на компанията, голям майтап чия си да знаеш.
Затова ли насъседа с дизела търсехме в кой гараж да му стоплим "пушката" та да се размарази нафтата по горивопровода в новогодишната нощ. А на комшийте си им кажи да си купят акумулатори.
DundyTheCroc - майстор
Незабравимо за мен със старата бензинка беше как сутрин в студа давах ток на всичките печки пред блока, ама тогава имах як акумулатор заради музиката и кабели, че често ме викаха да спасявам положението. На сегашната акумулатора стана на 7 години, 52Ач е и при -15 едвам завърта, ма пали кучето, а дизелите пред блока пак са с вдигнати капаци, дори кабелите ми зачезнаха някъде покрай тях :-D
fbr - майстор
Сина има едно POLO, 1000 кубика, акумулатора е бил в колата като е купувана, сутрин при отрицателни температури, часовника му се нулира при стартиране, но все още пали.
shotik - майстор
На Трабант и Вартбург са без разпределителни валове, на дизел ЯМЗ също, но са стари конструкции. Имаше мотори на японски мотоциклети с кръгли шибъри,имали са прозорче ,което при въртене се е отваряло или затваряло отвори за всмукване и изпускане, достигали 18000 об. мин , 5.к.с и само 25 куб.см обем ,това е било към началото на 70 -те години.
шоп - майстор
shotik, това което цитираш са двутактови двигатели.

П.П 90% от руските двутактови подвесни двигатели за лодки са с шибърно газоразпределение. Велодвигателите Д4, Д5 и Д6 също.
shotik - майстор
шоп написа:
shotik, това което цитираш са двутактови двигатели.

П.П 90% от руските двутактови подвесни двигатели за лодки са с шибърно газоразпределение. Велодвигателите Д4, Д5 и Д6 също.
Да, така е двутактови са , но мисля ,че японския беше четиритактов, много отдавна беше и не съм сигурен да твърдя.
kuger - майстор
ky-kyy написа:
Тия бензинки пред блока, най-вероятно ги влачат с въженца, заради акумулаторите....ама без изправен акумулатор и прехвалените нафтови печки, не палят :?
Най вероятно. Тук идва тънкия момент, бензиновата пали по принцип по-леко, по-малко товари акумулатора. По тая причина малко хора си подготвят колите за зимата както трябва.
Откакто карам дизели съм нямал неуспешен старт, до -18 градуса. просто не съм попадал на по-ниски температури, но колата ми е поддържана и подготвена за зимни условия. Дори и зимни гуми си има, за разлика от ....., вие си знаете :)
шоп написа:
shotik, това което цитираш са двутактови двигатели.

П.П 90% от руските двутактови подвесни двигатели за лодки са с шибърно газоразпределение. Велодвигателите Д4, Д5 и Д6 също.
Най ме кефеха извънбордовите, карба от едната, свещите от другата страна на буталата.

Тема "Без разпределителни валове." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: