• 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Преди време си призна, че карал само един (учебния), сега станаха няколко ...
Мда. Учебен, служебни, но не и личен. :)
stoianov_n написа:
Аз залагам на 22-25. :?
Ужас. Само да ме видиш колко съм брадясал, па 22... :?(на кратко - не, не съм толкова млад) Много ви се моля, по-сериозно. Наистина не мога да преценя как върти стартер, нямам база за сравнение с друг дизел същата марка и модел.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
(на кратко - не, не съм толкова млад) Много ви се моля, по-сериозно. Наистина не мога да преценя как върти стартер, нямам база за сравнение с друг дизел същата марка и модел.
Ем, кажи на колко си?Толкова ли няма дизелови коли около теб....или лодки.... :-D
DundyTheCroc - майстор
Той Фордо така развърта, в началото бавно, после по-бързо, почва да киха и накрая пали, ако запали де :-D
С какво масло е, натискаш ли съединителя като въртиш?
turbocharged - специалист
Тя зимата колко е не се отчайвай. Малко остана.
Виж как палят колегите ти. http://youtu.be/RL1-1AFELyc
Kirilpm - специалист
Редукторния стартер е по-добрия,това че не можеш да му направиш елементарно обслужване не го прави нито по-чуплив,нито по-скъп.Обърни внимание на това,което ivanovbg ти написа разликата,щом си електротехник би трябвало да го проумееш.А ако очакваш някой да ти оправи проблемите с врачуване без да се минеш да дадеш някой лев за нов стартер и нови разпръсквачи,въпреки че старите е можело още малко да карат лъжеш се,или караш кола или циганска талига средно положение няма и няма значение каква е стойността на колата,същата тази фиеста може за 1 месец да я направиш кукла,но ти хем си пинтия,хем си мързел.
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
същата тази фиеста може за 1 месец да я направиш кукла,но ти хем си пинтия,хем си мързел.
Не обичам да сменям здрави и работещи неща. За 1 месец мога да я направя кукла, но на каква цена. Защото ако ми излезе 2 пъти повече, отколкото й е пазарната стойност, по-добре да я сменя. Аз на стартери обслужване не съм длъжен да правя. Искам да върви 100-200 хиляди километра и нагоре, като всичко останало на колата, а не да му треперя кога ще се счупи.
stoianov_n написа:
Ем, кажи на колко си?Толкова ли няма дизелови коли около теб....или лодки.... :-D
На 1000 съм. Ако бях на разпит в полицията, да ти кажа. А точно такива дизелови коли - не.
Последна промяна от toolegittoquit на пон яну 11, 2016 11:49 pm, променено общо 1 път.
MIRO_073 - майстор
Уфффффффф....... как да пишеш в тая тема.....................то мъка мъкаааааа...

Ти му казваш направо, той кръгом. :lol:

Тинки какъв беше в казармата брат?
Последна промяна от MIRO_073 на пон яну 11, 2016 11:50 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
Да го направим така. Търся кадърен сервиз из Бургас и региона. Поморие, Несебър и т.н също вършат работа. Условието е да знаят какво правят, да не ме натоварват с излишни разходи и да могат да разберат за какво става въпрос. Предпочитам да не е в Бургас, че в "гоуемият град" взимат по-скъпо обикновено.
MIRO_073 - майстор
toolegittoquit написа:
Да го направим така. Търся кадърен сервиз из Бургас и региона. Поморие, Несебър и т.н също вършат работа. Условието е да знаят какво правят, да не ме натоварват с излишни разходи и да могат да разберат за какво става въпрос. Предпочитам да не е в Бургас, че в "гоуемият град" взимат по-скъпо обикновено.
Отиди в Лозово в Дизел хаус. В Горно Езерово - Любо Опела.
Chefo77 - майстор
Ти търсиш, ама кадърните сервизи не търсят клиенти като теб!
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: