• 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
egomen66 написа:
Качвам ти един клип за твоя стартер
Темата е отключена по моя молба, за да споделя резултатите от измерванията. Ако искат, могат да изтрият всички мои публикации извън темата. За клипчето искам да ти благодаря, но редукторният стартер ми е счупен. Не подлежи на ремонт, освен със замяна на повечето части.
stoianov_n написа:
След като ТИ не разбираш от коли и не можеш да си "избереш", намираш майстор и го вземаш с тебе на огледа
Не всички са съгласни на разходки с човек при търсене на коли. Освен ако нямаш познавач-познат, друг много рядко ще се навие да си губи времето. А от друга страна не всички собственици на коли се навиват да се разкарват по сервизи. Знаеш ли кога майстор ще се навие да дойде с мен примерно до София или Враца, за да отидем на оглед? Има-няма 400км. Пък и ако на всеки оглед му давам по 40-50лв, защото са по-малко едва ли ще дойде, докато си намеря кола, няма да ми остане и стотинка да си я купя.
---
Интересното е, че вчера беше хубаво топло и колата не запали. Днес пали и работи. Това след като отидох при последният майстор и разбута обогатителя малко. Може да е съвпадение. Не пали от раз, но пали.
---
п.п Знаеш ли, че още когато купих старата кола VW, тя е имала парче от болта на ангренажното зъбно колело, скъсано във вала? Кажи ми, тия работи пак ли ги виждаш като ходиш на оглед? Защото един майстор ми каза следното - ходил на оглед за своята кола, отишъл, хванал една и запалил. Питали го нали си майстор, няма ли да я гледаш. А той отговорил - ами тя пали. Всяка като пали става, от там нататъка си е божа работа.
egomen66 - майстор
toolegittoquit написа:
Не всички са съгласни на разходки с човек при търсене на коли. Освен ако нямаш познавач-познат, друг много рядко ще се навие да си губи времето. А от друга страна не всички собственици на коли се навиват да се разкарват по сервизи. Знаеш ли кога майстор ще се навие да дойде с мен примерно до София или Враца, за да отидем на оглед? Има-няма 400км. Пък и ако на всеки оглед му давам по 40-50лв, защото са по-малко едва ли ще дойде, докато си намеря кола, няма да ми остане и стотинка да си я купя.
Каква връзка има тази ти публикация с темата...Игнорираш всичко , което не е по темата , и пишеш само по темата.
И когато пишеш по темата , трябва да си подготвен минимум на 50% , за отговорите които получаваш. Казано по друг начин...да си си написал домашното.
Но ти не си , или се правиш , че не си.
Което означава , че темата е в ущърб на правилото:

Вашето мнение бе изтрито или редактирано, защото съдържа неправилни или несъответни съвети или инструкции, които могат да доведат до здравословни или материални щети или противоречат на здравия разум.

По логиката на това правило , темата , не само трябва да бъде заключена , но и изтрита.Но не се притеснявай...По нагоре съм писал.
DundyTheCroc - майстор
Колеги, не е проблема в стартера, както вече писах моя 1.8Д не беше с редукторен стартер и палеше горе-долу добре.
tsenkov - специалист
Чета я тая сага от доста време. Опитай с добавка към маслото -STOP се казва. Не е скъпа 5-7лв. е.Мерил съм на опел вярно но вдига компресията с 2 атмосфери.Би трябвало да помогне. Ако не помогне насочи се към Меден Рудник .От там до светофара доло все ще запали.
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
ivanovbg написа:
А лятото по 5-6 на месец.
Иванов, не ми знаеш занаята. А той ми е такъв, че мога да ти стана колега и повярвай ми - не съм учил бакалавър, за да върша работа на обикновен среднист със средно специално - да ровя с фазомера, да опъвам жици и да връзвам ключове и предпазители с цели 2 извода.
*И не, не да ти стана колега по гаечен ключ. И грешиш за 5-6 заплати лятото. Лятото най-много да се извади колкото една софийска, защото гладните от различни краища на България се трупат по морето и подбиват цената на труда. Не ги виня, цялата ни страна е скапана. Просто не мога.
п.п Ако ми плащаш, с радост ще си ги чеша за твое здраве. :?
Какъв колега можеш да му станеш?Като ти гледам ръкоделията от една друга тема,максимума,който можеш да постигнеш в този занаят е да миеш части и да подаваш ключове,а като гледам ти вече си го достигнал.Това на практика,на теория отдавна си ударил гъза в тавана.Бях те поканил преди време на работа,работа има целогодишно,надника е 30лв на ден ако си вършиш съвестно работата,друг е въпроса че на теб не ти се работи.Ако ти се работеше и колата нямаше да стои като паметник.Ако си мислиш че след като веднъж си избутал бакалавър повече никога няма да ти се наложи да си изцапаш ръчичките,лъжеш се.
toolegittoquit - майстор
tsenkov написа:
Опитай с добавка към маслото -STOP се казва. Не е скъпа 5-7лв. е.
Аз си мисля за тая добавка - хубаво говорят за нея ЦЪК
пишман_майстор - майстор
Какво е маслото в мотора, че с тая добавка ще дигне още визкозитета ? Ще стане като маджун сега. И да знаеш друго: предкамерен дизел с леко тръгнала компресия пали студен малко по-добре от топъл такъв .Ако не пали студен , а топъл да е добре: други са проблемите . При теб може да са мноого нещата. Хората ти казаха свещите да видиш , е свещи на дизел с омметър не се проверяват! Смени дефектните, виж дали въобще идва и ток до там. Да си видиш и маслото, ако е М10 в тоя студ и як старер да е, ще се озори. Да е поне 10W- долната.
Оправи/дублирай кабелите до стартера, сложи си филтър за дизел. Преполагам е добра центровката , щом казваш , че добре работи като запали. И там не е излишна една проверка на центровката ама...
Това като за начало. Дерзай ! И не се чуди кви добавки да вземаш и т.н. че наистина ще стане като Вентото,На лични ме пита кое как във ФВ форума, казах ти как да я оправиш , а от после разбрах, че сте турили пак стария болт ?! Що така ?
stoianov_n - специалист
пишман_майстор написа:
...ще стане като Вентото,На лични ме пита кое как във ФВ форума, казах ти как да я оправиш , а от после разбрах, че сте турили пак стария болт ?! Що така ?
Ха-ха.Абе, накрая ще се окаже, че Тинки КОЛА в СЕРВИЗ не е карал..... :lol:
Да видим сега как ще се измъкне.....щото е лесно да плюеш по майсторите. :x
Kirilpm - специалист
Те предимно такива като тинки плюят и се съмняват в хората,понеже явно си знае майсторлъка и сам на себе си няма доверие пък какво остава за другите.Прост пример отива в сервиз с оплакване колата не пали,според мен ще му оправят горивопроводите,в най-лошия случай уплътнения на помпата,регулиране на клапани и ремонт на дюзи и ще му вземат не повече от 200-300 лева,после ще има икономична и що-годе читава кола,ако не пали връща се в сервиза с оплакване,че след ремонта колата не пали и те и берат ядовете,за това си плаща.Но нашия човек никога няма да даде такива пари за да стане колата като хората,вместо това ще я кърпи като вентото,добре че там не е качвал снимки от ремонтите там :lol:
gogo7777 - майстор
Ха-ха.Абе, накрая ще се окаже, че Тинки КОЛА в СЕРВИЗ не е карал
Е па не е...много ясно!!! Сам си прави "ремонтите". То е от ясно по-ясно. А приказките са му подвеждащи, надявайки се да изскочи 100%-ва диагноза, която да получи от разтояние т.е. от форуми /това по писаниците му, в действителност се съмнявам/. Нито слуша, нито сменя, нито снимките са негови, нито нищо, дори си противоречи /толкова се е омотал горкия в шикалкавенето, че.../.....само РЕВЕ, с ква цел не знам :lol:
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: