• 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
MIRO_073 - майстор
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
Още на втората страница.НЕЩО ДА КАЖЕШ, А?
Да, имам. Имам да ти кажа - Благодаря! Благодаря, че ми помогна, въпреки всичко. Явно трябваше да слушам повече. Имам и един въпрос - кой според теб е най-ефективният начин за обезвъздушаване? Отдолу маркучите влизат в метални тръби, едва ли от там дърпа въздух. Маркучетата за обратна нафта не ми вдъхват доверие. С текстилна оплетка са, като маркуч на помпа за гуми.
Да, объркал съм се. На 4-тата дюза има тапа. Обратната нафта е с маркуче от първата дюза обратно към ГНП. Отдолу давам снимка на маркучето от дюза 1 до ГНП за обратна нафта. Не ми вдъхва доверие.
И не е хубаво да се слага на маркуча за обратната нафта клапан, нали така?
Изображение Изображение
Аз една скоба не видях по тия маркучи или те просто не ти трябват.
пишман_майстор - майстор
toolegittoquit написа:
пишман_майстор написа:
...
Не, неправилна е. С изключение на паленето.
Ясно. Така ми се струва, защото въртя на зареден акумулатор сигурно. Та от къде да развия, да изкарам въздуха?
Принципно , след "известно" въртене/ припалвания , накрая след като заработи стабилно се самообезвъздушава. Ако не ти се чака, отвърташ леко гайките на дюзите .Въртиш докато почне да пръска нафта. Стягаш ги леко и палиш .
toolegittoquit - майстор
Да го направя и да защипя маркуча за връщащото се гориво, когато колата е спряла? Да видя 100% дали връща гориво в резервоара.
MIRO_073 написа:
Аз една скоба не видях по тия маркучи или те просто не ти трябват.
Утре заминават, живот и здраве. Така бяха като я купих - маркучите без скоби, просто бучнати.
пишман_майстор - майстор
Ако става въпрос за тези по дюзите-не, там няма скоби.
toolegittoquit - майстор
пишман_майстор написа:
Ако става въпрос за тези по дюзите-не, там няма скоби.
На снимката не ти ли прави впечатление нещо? Тези двата маркуча нещо мязат на маркучи от помпа за гуми, де да знам.. Та, ако затисна маркуча за обратната нафта като я изгася, след като съм я запалил веднъж, няма ли да разбера дали връща? :-D И ти благодаря, с твоя помощ и с тая на Стоянов се надявам утре да я запаля нормално, да отида да взема маркучета. Между дюзите и горивните до ГНП ще ги сменя. Обратният и него е хубаво, нали? И от там ако дърпа, пак ще изтича горивото?
п.п Само да знаех какви размери точно, че..
turbocharged - специалист
Маркучите за обратна нафта са такива каквито трябва. Нямат скоби и не им трябват. Маркуч за гориво вътрешен 3.2 е размера ако искаш да купуваш.
MIRO_073 - майстор
Скоби трябва да има. Ще вземе да сълзи от някъде, да изскочи от вибрации...нафта върви. Хубави съвети му давате. Ако му се виждат много парите за скоби да вземе по здрави кабелни връзки да ги стегне.
toolegittoquit - майстор
turbocharged написа:
Маркучите за обратна нафта са такива каквито трябва. Нямат скоби и не им трябват. Маркуч за гориво вътрешен 3.2 е размера ако искаш да купуваш.
Маркучът е 3.2 - това между дюзите, нали така? А маркучите от ГНП към резервоара колко са? Сигурен ли си, че са 3.2 на фордчето? Че ако не отговарят, кофти тръпка ще имам с връщането. :)
turbocharged - специалист
3.2 трябва да е размера на маркучите. Мери с шублера за да си по-сигурен като имаш съмнения. Защо искаш да ги сменяш. Не ти е това проблема. Пробвай да подаваш и връщаш гориво в туба. Ако ти се реши проблема така тогава ще търсиш от къде взема въздух. Купи си 2-3 метра прозрачен шлаух за нафта. 6 мм ще трябва да е подходящ. Свържи шлауха директно към щуцерите на ГНП и я вкарай в тубата.

От обратната нафта не може да ти дърпа въздух. Дори да имаш скъсан маркуч пак ще пали, но ще тече. Ако имаш проблем със засмукване на въздух той е в правата нафта. Може да дърпа въздух още в смукателя на резервоара. Колко нафта имаш в резервоара. Да не си на изпарения.
Последна промяна от turbocharged на съб яну 16, 2016 10:23 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
turbocharged написа:
Пробвай да подаваш и връщаш гориво в туба.
Мога да пробвам, но ми се иска да си реша проблема, а не под дъжда да подавам гориво в туби и да ангажирам друг човек да върти. А и гориво в туби не държа - трябва да ходя до бензиностанцията. Като отида - по-добре да си купя и маркуч, вместо да се връщам втори път да купувам маркуч.
п.п То мога с ръчната помпа да помпя от резервоара, ама то си е...ло мамата - цял ден играчка. В дъжда...
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: