• 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
DundyTheCroc - майстор
Клапана е нормално затворен, като пуснеш + отваря нафтата. Мяза да е това с черния кабел, моята помпа беше различна обаче.
п.п. Velsi ме изпреварил :)
toolegittoquit - майстор
DundyTheCroc написа:
Клапана е нормално затворен, като пуснеш + отваря нафтата. Мяза да е това с черния кабел, моята помпа беше различна обаче.
Значи клапанът е нормално отворен и работи през цялото време, когато и колата работи. А когато му махнеш захранването, затваря и не пуска нафта. И на мен ми мяза на това, с черният кабел, който върви в общ шлаух с кабела за захранване на подгряващите свещи.
velsi написа:
Не, обратното. Клапанът е нормално затворен. Отваря при подаване на напрежение и трябва да е захранен през цялото време докато двигателят работи. При отпадане на напрежението притокът на гориво спира и двигателят угасва.
Разбирам. Значи да му пусна директен плюс и да видя дали колата ще запали. Дали действително не може да има вариант, в който стартер ми събаря акумулатор така, че запечената игла да не може да отвори. Каква е процедурата - сваляне и чистене или замяна?
Смятам, че е нещо като клапан, защото съм имал проблем с АГУ на старата кола. Един клапан ту отваряше, ту не отваряше и имах няколко дни проблеми, докато локализирам произхода им. Ту работеше на газ, ту прекъсваше, ту минаваше, ту не минаваше.
kozl написа:
Тинки за отдушника на резервоара си траеш :? Как го провери?
Отдушника го проверих просто като отворих капачката за зареждане на гориво. Нали така ако има вакуум, трябва да излезе? А и капачката е далеч от херметична, хлопа си, не виждам как ще се задържи вакуум или налягане. Да, подкачващата помпа е круша. Става твърда. От маркучите на обратната нафта откъм дюзите изтичат капки гориво, когато й давам голямо усилие.
DundyTheCroc - майстор
Нормално отворени затворени ги обърка малко, както и да е.
Той + отива до него вероятно, съмненията ми са за механична повреда, от която не отваря, заради това те карам да му махнеш иглата и да пуска нафта на 100 процента. Може да не е това, но поне ще елиминираш една причина.
kozl - майстор
Захрани клапана от друг акумулатор докато върти стартера и така ще игнорираш спада на напрежение.
Това в центъра е клапана захранен с черната жица и клема.
Изображение
kozl - майстор
Прикачен файл:
T_Ford_GNP_4.jpg
Зелената стрелка е вилката за празен ход. Червената стрелка е единия от винтовете за регулиране оборотите на празен ход и точно за повишени обороти при студен двигател. Другия винт не се вижда и подпира вилката от другата и страна, когато термоопъвача отпусне жилото и е за оборотите на празен ход при загрял двигател.
Жилото което движи вилката трябва да е опънато на студен двигател и отпуснато на топъл. Вилката има собствена пружина и опира в един от двата винта в зависимост от това дали жилото е опънато или отпуснато.
Обаче от снимките не мога да се ориентирам къде е винта ограничаващ движението на лоста за газта при отпуснат пендал (жило) за газта. Много често "специалистите" въртят този винт за реглаж на обороти на празен ход, а това е ГРЕШКА. Този винт трябва да има 0,7 мм луфт спрямо вилката на газта, така че в зоната на луфта да няма промяна на оборотите на празен ход. Това гарантира, че механизмът за регулиране обороти на празен ход не е натоварен от пружината за подаване на газ (и двете се намират вътре в помпата).
geniya - специалист
Най-лесно и сигурно е да се подвърже една малка крушка към клемата на клапана, например от мигач за да се вижда кога свети.Щом свети има напрежение на клапана и би трябвало да е отворен и да захранван ГНП-то с нафта.Клапаните работят и на 10V, така че акумулатора винаги ги сработва.Другата лесна проба е дали отива нафта към дюзите е да се отвие леко тръбичката към едната дюза и ако излиза нафта значи помпата нагнетява нафта.Продават се клапанчета за монтаж на маркуча за гориво, които предовратяват връщане на нафтата към резервоара, което спомага за лесно палене сутрин.
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:42 pm, променено общо 2 пъти.
toolegittoquit - майстор
Приятели(тези които се опитвате да помогнете), забелязвам че стартерът отново почна да върти насечено тия дни, а не леко както беше преди. Усещам разликата. Дори и с включен втори акумулатор отново.
Имам сериозното усещане, че през цялото време се насочвам на грешно място. Гледам как върти колелото на алтернатора и на моменти гледам, че докато се върти на стартер, то направо спира.
Не случайно по-рано отбелязах, че стартерът върти различно от преди, по-леко. За съжаление амперклещи за постоянен ток не ми се намират. Как да процедирам?
Пробвах да сложа маркуча, който влиза в ГНП в една бутилка, за да изключа някакъв сериозен вакум. Развих дюзите и от там изтича някаква нафта, когато въртя. Пробвах отделно клапана на ГНП - щрака като му подам 12V. Но не работи отново колата.
egomen66 написа:
Обърни внимание на твоята снимка ...това трябва да е някакъв датчик.
Никъде не е включено това, което си показал и не е май датчик, просто нещо желязно, завито там.
egomen66 - майстор
:?
Последна промяна от egomen66 на пет яну 22, 2016 3:43 pm, променено общо 1 път.
toolegittoquit - майстор
Слагам зареден акумулатор и почвам да въртя. Опитва се за малко да запали. От друга страна - лампите по таблото още от началото на въртене почва да мигат доста сериозно.
Пробвах ГНП - дърпа нафта от бутилката. Подкачването работи и т.н.
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: